پارس ناز پورتال

تزیین میز غذاخوری با رز و خزه

تزیین میز غذاخوری با رز و خزه

تزیین میز غذاخوری با رز و خزه 

سر میز ناهار اگر به تزیین زیبای میز نگاه کنیم و زیبا باشد تاثیر زیادی در روحیه و همچنین تغذیه ما خواهد داشت. با رز و خزه میز ناهارخوری را تزیین کنید. ظرفتان را با توجه به ابعاد میزغذاخوری به هر شكلی كه می‌پسندید ولی كم‌ارتفاع از جنس شیشه یا سرامیك انتخاب كنید.

 

تصویر 1- ظرفتان را با توجه به ابعاد میزغذاخوری به هر شكلی كه می‌پسندید ولی كم‌ارتفاع از جنس شیشه یا سرامیك انتخاب كنید.  تور سیمی را به صورت نیمه مچاله درون ظرف قرار دهید بطوریكه ظرف را پر نماید.

 

تصویر 2- مقداری خزه‌ی سبز را درون سوراخ‌های تور سیمی آن فرو برده به صورتی كه تمام ظرف را بپوشاند و مقداری خزه نیز از لبه‌ی ظرف بیرون باشد.

 

تصویر 3- ساقه‌ی رز‌ها را یكی‌یكی كوتاه و بصورت مورب ببرید، سپس بطور غیرقرینه همراه با چند برگ در لابه‌لای خزه‌ها فرو ببرید. حالا ظرف را  از آب خنك پر كنید. كوتاه بودن طول ساقه‌ی رزها توجه انسان را بخود جلب می‌كند و ساختار نرم و لطیف آن را بیشتر نمایان می‌سازد.

 

 سخن پایانی: طرح آماده است. این طرح زیبا و دوست داشتنی بسیار مناسب برای وسط میزغذاخوری می‌باشد. زیرا ارتفاع آن كوتاه است.

 

توجه داشته باشید گل‌های بلند مناسب میزغذاخوری نمی‌باشد زیرا جلوی دید افرادی كه دور میز نشسته‌اند را می‌گیرد و شما مجبور می‌شوید هنگام صرف غذا گلدان را بردارید. در حالیكه وجود گلدان با گل‌های كوتاه هنگام صرف غذا یا نوشیدنی بسیار لذت‌بخش خواهد بود. 

تزیین میز غذاخوری با رز و خزه