پارس ناز پورتال

تشک مناسب کمر درد

تشک مناسب کمر درد

تشک مخصوص برای کمر درد شاید درمان درد شما نباشد؛ اما به شما کمک می کند تا حدود بسیار زیادی به بهبود درد کمر خود بپردازید. از قدیم همیشه استفاده از تشک تخت های پنبه ای برای درمان این درد توصیه شده است. استفاده از الیاف طبیعی با سفتی متوسط سبب آرامش درد کمر شما خواهد شد.

 

از آنجایی که این روزها بسیاری از افراد به دنبال یک تشک مناسب برای استراحت و خواب شبانه خود هستند. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون معرفی یک تشک تخت ایده ال برای دیسک کمر و مراقبت های بعد از عمل به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر می خواهید خرید هوشمندانه ای داشته باشید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

تشک مناسب کمر درد

بهترین تشک برای کمردرد

 

هیچ وقت شما نمی توانید با یک بار خوابیدن در یک مغازه به جهت خرید تشک تخت مناسب برای کمر درد محصول مقبولی را خریداری کنید. مگر اینکه استاندارد بودن این تشک ها ثابت شده باشد و با تضمین کیفیت شما دست به خرید بزنید. تشک تخت های که برای کمر درد توصیه می شود انواع متفاوتی دارد.

 

تشک طبی اسفنجی مناسب برای درد کمر

 

تشک های طبی اسفنجی نه آنقدر سفت هستند که سبب خشکی بدن شما شوند و نه آنقدر نرم که انحنای بیشتر از حد استاندارد را برای ستون فقرات شما فراهم سازد. پس خرید تشک تخت طبی استاندارد این امر را برایتان فراهم می سازد که بدنتان را در یک حالت استاندارد در خواب داشته باشید.

 

تشک های فنری منفصل پاکتی مناسب برای درد کمر

دسته ای دیگر از تشک تخت ها دارای فنر پاکتی هستند و قابلیت جداسازی دارند. این تشک تخت ها از تکنولوژی جدید هستند که با تقسیم وزن بدن خواب خوشی را برای شما فراهم می سازد. این تشک ها چیزی در حدود 600 فنر دارند تا شما راحتی مضاعف تری را بتوانید تجربه کنید.

 

تشک مناسب بعد از عمل دیسک کمر

بهترین تشک برای بعد از عمل دیسک کمر شما توصیه می شوند. تشک های طبی هستند که کمی سفت تر از تشک های معمولی هستند.

 

تشک تخت ترکیبی مناسب برای عمل دیسک کمر

این تشک تخت با ترکیب پایه داخلی یا سیم پیچ همراه با فوم حافظه دار که از لایه لاتکس ترکیب شده ساخته شده است. این محصولات سفتی استانداردی مخصوص برای افراد دیسک کمری دارند. از آنجایی که قدری قیمت تمام شده آن بالا است به ندرت در فروشگاه ها می توانید آن را مشاهده کنید.

 

تشک تخت با هسته لاتکس

دسته دیگری از تشک تخت ها که برای کمر درد توصیه می شود. تشک های لاتکس هستند که در آن شاهد لایه های راحتی لاتکس و هسته پلی استر هستید. از آنجایی که برخی از این محصولات یک سوراخ کوچک دارند هوادهی به خوبی صورت می گرد و جذب حرکت به خوبی انجام می شود.

تشک مناسب کمر درد

تشک تخت مموری فوم برای دیسک کمر

اگر می خواهید به جای تشک تخت پنبه ای و سنتی گذشته یک تشک مدرن و استاندارد داشته باشید. به شما خرید تشک های مموری فوم را با مزیت های فراوان توصیه می کنیم. این تشک از ماده ای به نام ویسکوالاستیک ساخته می شود که خود نرمی بسیار خوشایندی را برای شما فراهم می سازد.

 

از آن جایی که خاصیت این مواد جذب انرژی است شما می توانید خواب خوشی را نیز با این محصول تجربه کنید. تشک تخت مموری فوم وزن شما را به صورت یک نواخت بر روی تشک پخش می کند. این امر با فشار و گرمای بدن شما هماهنگ شده انجام می شود.

 

جالب آنجاست که وقتی شما از روی تشک بلند می شوید تشک شما دوباره به شکل اولیه خود بر می گردد. از همین رو باید بگویم وقتی تشک های شما خاصیت انعطاف پذیری دارد مزیت آن حمایت از قوس ستون های فقرات شما است.

تشک مناسب کمر درد

قیمت تشک مخصوص دیسک کمر

از آنجایی که فناوری های پیشرفته ای برای تشک مخصوص دیسک کمر در نظر گرفته شده است. باید به شما بگویم نسبت به سایر تشک ها باید هزینه بیشتری را متحمل شوید. بسیاری از افراد هستند که دیسک کمر و کمر درد بسیار آن ها را آزار می دهد.

 

از همین رو با خرید این تشک ها می توانند تا حد بسیار زیادی از دردها عمیق بعد از عمل و حین معالجه خود را در امان نگاه دارند. حال اگر مشکل شما خیلی حاد نیست به شما توصیه می کنیم از تشک های فنری با قیمت منصفانه تری بهره بگیرید.

 

تشک های فنر منفصل پاکتی را هم می توانید با قیمت منصفانه تری تهیه کنید. امید است مطالب ارائه شده در راستای معرفی یک تشک ایده ال برای بهبود درد کمر شما مورد توجه تان قرار گرفته باشد.در ادامه به معرفی دو مدل از بهترین تشک های تخت یک نفره برای کمر درد می پردازیم.

 

تشک یک نفره هوشمند ایران خواب

تشک طبی فنری هوشمند ایران خواب  همانطور که از اسم این محصول نمایان است، در داخل این تشک تخت از مموری فوم استفاده شده که خاصیت فرم گیری آناتومی بدن را دارد که نسبت به وزن و حرارت بدن تغییر شکل می دهد.

 

مناسب برای اشخاصی است که به دنبال تشک متناسب با آناتومی بدن خود می باشند.اگر به دنباله تشک یک نفره درجه یک هستید این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم که مدلی فوق العاده برای جلوگیری از کمر درد است.

 

تشک یک نفره پریما

تشک یک نفره طبی پریما، یکی از ارزنده ترین تشک های طبی شرکت تولیدی رویال آسایش می باشد که با قاب اسفنج سی ان سی  ۱۸ سانتی متری و لایه ی مموری فوم ۳ سانتی متری کاملا مناسب انحنای بدن، طراحی و تولید شده است.

 

ارتفاع این تشک ۲۲ سانتی متر بوده و دارای لایه ضد حساسیت و پارچه کنفی، جهت جلوگیری از دفرمه شدن تشک در زمان شستشو، می باشد. تشک طبی رویال آسایش پریما، مطابق استانداردهای روز دنیا، تولید و از ضمانت ۷ ساله برخوردار می باشد.