پارس ناز پورتال

تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)

تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)

تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)

آخرین عکس های بازیگران و ستاره هاي مشهور را برای شما آماده نموده ایم که در اینستاگرام این افراد به اشتراک گذاشته شده هست و لایک بسیار بالایی داشته هست. 

 

استاد علیرضا قربانی و استاد کیهان کلهر در حال اجرا در آتلانتای ایالات امریکا برای هموطنان ساکن کشور آمریکا.

 

“من در این گوشه که از جهان بیرون هست، آفتابی به سرم نیست
از بهاران خبرم نیست
اندر این گوشه خاموش فراموش شده
یاد رنگینی در دلیل من، گریه می انگیزد”
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)داریوش خان فرهنگ با یک تیشرت دشمن شاد کنِ تامی هلفیگر به استقبال بهارِ اینستاگرام آمدند. پس از ماه ها عدم فعالیت، ناگهان این عکس را بدون هیچ متنی آپلود کردند تا همچنان یکی از عجیب ترین کاربران اینستاگرام باشند.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)اگر فردا روزی دیدید خاطره حاتمی در حالیکه انگشت شصت پای راست خود را در چشم چپش فرو کرده، در اینستاگرام لایو گذاشته هست، اصلا تعجب نکنید. آخرین تلاش هایش برای خاص جلوه دادن هست!
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)مهراب قاسمخانی بالاخره ریا را کنار گذاشت و نتیجه فیس اپِ خود را به اشتراک گذاشت.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)مهراوه شریفی نیا در حال کیش گردی.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)مهناز افشار پس از مدت ها به اتفاق همسر جان در یک مراسم رسمی حضور پیدا کرد. خیلی هم شاد و ذوق زده بود!
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)پریناز ایزد یار در مراسم پخش خصوصی فیلم “ویلایی ها” که روز قبل در یکی از پردیس هاي سینمایی استان تهران برگزار شده بود.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)آقا زانکو چاوشی به شیوه ملا نصرالدین سوار بر موتورسیکلت خود شده هست.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)ساره بیات هم در مراسم پخش خصوصی فیلم “نهنگ عنبر 2” حضور داشت. فیلمی که خیلی مفید هست، اما نه به اندازه ي اولی. موقعیت هاي خنده دار خوبی دارد ولی متاسفانه فیلمنامه اش قوی نیست.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)عکسی خوشگل از دوقلو هاي بانمک مجید صالحی، با متنی که نشان می دهد دل مجید از هفته قبل تا الآن همچنان پر هست و خیلی کار دارد تا خالی بشود. بیخیال جهان مجید جان، این فرشته ها را ببین، از زندگی دیگر چه می خواهی؟ حیف نیست الکی حرص بخوری؟!
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)این روز ها فضای انتخابات داغ هست و هیچ جایی نیست که هیچ بحث و اشاره اي به این موضوع نباشد، مخصوصاً پس از مناظره ها این پست ها تشدید یافته و چهره ها همگی سعی در اظهار نظر درمورد این موضوع دارند. ما نیز این پست ها را دقیقا مانند سایر فعالیت هاي چهره هاي عزیز پوشش می دهیم. اگر شیب مقاله به سوی یک جناح و یا فرد متمایل تر هست، بخاطر حمایت چهره ها از آن فرد هست و بس.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)هر کاندیدایی در قشر چهره ها و هنرمندان طرفدارانی دارد. مثلاً آقای روحانی مورد حمایت افراد مشهور مانند رضا کیانیان، فاطمه معتمد آریا، اصغر فرهادی، کیومرث پوراحمد، شهاب حسینی، جمشید مشایخی و ترانه علیدوستی هست و آقای قالبیباف هم تا این لحظه تنها توانسته حمایت آقای تتلو را جذب کند. به شدت در حال جستجو هستیم و اگر چهره دیگری به فهرست حامیان آقای قالیباف اضافه شد خدمت تان عرض می‌کنیم.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)هانیه غلامی بازیگر تلویزیون و سینما که در چند سریال و فیلم هنرنمایی کرده هست، راهی منزل بخت شده و در این عکس در کنار همسر عزیزش ایستاده هست. هانیه متولد 1373 هست و تاریخ تولد همسرش به ما ربطی ندارد! والا!
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)امیرحسین رستمی و پسرش ارشیا در کنار سروش صحت در یک جشن به مناسبت میلاد امام زمان «عج». آرزوی سلامتی داریم برای سروش صحت عزیز که گویا دستش دچار شکستگی شده هست.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)استوری خلاقانه رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات در حال گشت و گذار در هلند.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)اشکان خطیبی و همسرش به نمایشگاه کتاب رفته بودند تا با آخرین متد هاي پخت سیب زمینی سرخ کرده و هاتداگ تنوری و همین طور پیشرفت هاي صنعت دریانوردی کشور آشنا شوند.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)خانم قلیخانی واقعاً شما از آسانسور بعنوان اسباب بازی بهره گیری می کنید؟! شما با این آسانسور ها چه کردید خانم قلیخانی؟! «با لحن اسحاق جون خوانده شود»
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)آرش مجیدی ثانیه هایي پیش از غلتیدن در آدرنالین. انصافاً دمش گرم، دل و جرأت می‌خواهد این ورزش.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)سینا سرلک در یک هتل به صورت اتفاقی با احمدرضا عابدزاده رو به رو شد و این عکس را در کنار وی گرفت.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)سلفی شیرین رضا فیاضی و دختر عزیزش. آرزوی سلامتی داریم برای پیشکسوت خوش صدای تئاتر و سینما.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)لیلا خانم اوتادی که به زعم خودش از لحاظ بازیگری بعد از منچستر اول هست، در حاشیه پخش خصوصی فیلم “آشوب”.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)آناهیتا افشار ستاره جوان سینما و تئاتر در مراسم پخش خصوصی فیلم “ویلایی ها”.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)طناز طباطبایی هم در روز تولدش در پخش “ویلایی ها” حاضر شده بود. تبریک به بازیگر توانا و دوست داشتنی سینما.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)مهسا خانم طهماسبی در پشت صحنه “دیوار به دیوار”.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)بهنوش طباطبایی به تماشای کنسرت محمد معتمدی خواننده سنتی خوان و خوش صدای کشورمون رفته بود که این عکس مربوط به حاشیه همین کنسرت هست.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)سروش رفیعی به همراه مادر عزیزش قهرمانی پرسپولیس را با چند هفته تاخیر جشن گرفت.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)گوهر خیراندیش که چندی پیش در پشت صحنه سریال “دیوار به دیوار” دچار حادثه شده بود، به همراه دخترش آزاده اسماعیل خانی و با ویلچیر خود را به پخش “نهنگ عنیر 2” رساند. امیدواریم هر چه زودتر حال گوهر خانم مفید شود و دوباره ایشان را سر پا و سلامت ببینیم.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)من نگرانی افسردگیِ پس از اتمام اینکار هستم که گریبان بهشاد مختاری را خواهد گرفت.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)فرهاد ظریف پس از تماشای نمایش “ضیافت پنالتی ها” با هنرنمایی امیر جچعفری، این عکس را در کنار این ستاره سینما گرفت.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)روز ها و سال ها مانند برق و باد میگذرند، انگار همین دیروز بود که به جهان آمدن ارشان را به احسان خواجه امیری تبریک گفتیم، امروز باید تولد چهارسالگی اش را تبریک بگوییم. آرزوی سلامتی و موفقیت داریم برای همۀ کودکان سرزمینمان.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)ویشکا آسایش بازیگر بی نظیر توانمند سینما و تلویزیون به همراه همسر و پسرش در پخش خصوصی فیلم “نهنگ عنبر 2” حضور پیدا کرد.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)این دو سه روز فقط پخش داشتیم و انتخابابت! انتظار سوژه دیگری نداشته باشید. یکتا ناصر در پخش “آشوب”.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)رضا توکلی هنرمند همه ي وقت در حال خنده در کنار سیامک انصاری هنرمند همۀ وقت} در حال زل زدن، در حاشیه پخش خصوصی “نهنگ عنبر 2”.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)حمید خان فرخ نژاد در کنار یکی از خلاق ترین واینر هاي اینستاگرام که با دابسمش هاي خنده دار آمیز اش بسیار محبوب شده هست.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)علیرضا جان چرا احساس می کنی رویت مو هاي زائد بدنت برای مخاطب جذاب هست؟! چرا آن دکمه لعنتی را همۀ وقت} باز می گذاري؟!
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)سلفی برزو ارجمند در کنار همسر و فرزند عزیزش پس از یک ماه دوری بخاطر حضور در یزد برای بازی در یک سریال «سر دلبران». گرچه ناگفته نماند برزو برای تشییع پیکر عارف لرستانی به شهر تهران بازگشته بود و در حقیقت کمتر از یک ماه دوری بوده هست!
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)مادرانه اي دیگر. این بار علیرضا کمالی در کنار مادر عزیزش.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)باز هم سلفی، باز هم سان روف محور و باز هم به همراه همسر. با هنرنمایی مجبتی میرزاجانپور.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)پست انتخاباتی فرهاد اصلانی، گزینه شده از میان صد ها پست انتخاباتی که همه ي ي انها «به جز پست هاي استاد تتلو» در حمایت از پزشک روحانی هست.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)دعای خیر فقیهه سلطانی که اگر مستجاب شود شاخص هاي جمعیتی کشور را دگرگون خواهد کرد.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)هم نشینی دو غول خنده دار و کمدی کشور در پخش خصوصی فیلم “نهنگ عنبر 2”.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)خلاصه این که افسانه پاکرو دلش تصادف می‌خواهد. عزیزانی که دست فرمانشان زیادی مفید نیست خود را به دایرکت ایشان معرفی کنند. گرچه با الصاق عکس از ماشینی که قرار هست تصادف کند! خیلی موضوع مهمی هست که خودرو چه باشد!
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)کوروش تهامی و همسر عزیزش در پخش خصوصی فیلم “آشوب”. آشوب حقیقی این فیلم نیست، مظلومیتی هست که در چشمان کوروش موج می‌زند…تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)عکس هنری طور مهدی پاکدل، از قاب دوربین برادرش مسعود پاکدل که چند وقتی هست به ایران بازگشته هست.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)خدمه باغ و تالار، پس از اتمام جشن و رفتنِ میهمان ها.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)سلفیِ جلف و صحرایی* هادی کاظمی در کنار شهره سلطانی، لیلا بلوکات و دوست عزیزشان.
* به سلفی اي که در دشت و صحرا گرفته شود.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)خواهشمندیم آن نوزادی که دو سال پیش در برنامه تان با اصوات زیبایش دل یک ملت را شاد کرد، دوباره دعوت کنید تا دیداری تازه کنیم :»»
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)روحانی و جهانگیری خیالشان راحت باشد، اگر یک موقع خسته شدند پولاد کیمیایی به همراه فیدل کاسترو پرچم را بالا نگه داشته اند.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)سارا خادم الشریعه این پست را از حاشیه بازی هاي آسیایی به اشتراک گذاشته هست. در کنار پی نوشتِ ریزی که در آن از روحانی حمایت کرده هست.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)“مگه مجبوری؟!”ترین پست سال را الناز حبیبی گذاشته هست.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)با این عکس مفید از دو هنرمند مفید، امیررضا دلاوری و شهرام حقیقت دوست، مقاله امروز را به اتمام می‌بریم. تا فردا مراقب خود باشید.
تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (252)

 

مطالب مرتبط :

آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام «251»

خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام «250»

خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف «249»

مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران «248»

سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان «247»

مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی «246»