پارس ناز پورتال

تعبیر رویاها و کابوس های معروف

تعبیر رویاها و کابوس های معروف

تعبیر رویاها و کابوس های معروف 

برخی رویاها و کابوس ها در ذهن مردم در اثر واکنش به مواردی که در ذهن وجود دارند هستند و منجر به خواب های مشترکی می شوند. برخی از خواب‌ها انعکاس رفتار روزانه ماست اما از برخی خوابها نباید ساده گذشت و باید آنها را تفسیر کرد. برخی از خواب‌های رایجی که معنی‌دار هستند را با شما مرور می‌کنیم:

 

حاملگی
اگر خواب دیدید باردارید یعنی قرار است یکی از برنامه‌های شما به زودی اجرایی شود. شاید به مسافرت بروید یا اسباب‌کشی کنید یا تغییری در سمت کاری شما پیش آید. حاملگی نشانه اتفاق نویی است. وجود اضطراب در این شرایط کاملا طبیعی و نرمال است پس به آن به عنوان علامت منفی نگاه نکنید.

تعبیر رویاها و کابوس های معروفبرهنگی
اگر خواب دیدید که برهنه‌اید در مورد تصمیمات خود فکر کنید. آیا کدهای اخلاقی خود را می‌خواهید تغییر دهید؟ دوست دارید زندگی‌تان عوض شود؟ گمان می‌کنید زمان آن فرا رسیده که زندگی جدیدی را آغاز کنید؟
برهنگی در خواب یعنی کشف خویشتن! ارتباطی است که هر شخصی با خود دارد.

تعبیر رویاها و کابوس های معروفآب
اگر خواب شنا کردن، نوشیدن آب یا تماشای دریا را می‌بینید یعنی شما نیاز به استراحت دارید. باید باتری‌های خود را شارژ کنید. نیاز دارید کمی تنها باشید و از آن کمال استفاده را ببرید. آب نماد سم‌زدایی و پاکی است!

تعبیر رویاها و کابوس های معروفپول
خواب دیدید که از کوهی از پول بالا می‌روید؟ این خواب نشانه شانس خوب شماست. مطمئن باشید موفقیتی در انتظار شماست. البته این موفقیت همیشه مادی نیست. ممکن است سلامت و شادی شما منظور باشد.

تعبیر رویاها و کابوس های معروفآتش
آتش نابود کننده و در عین حال سازننده است. اگر خواب آتش دیدید به نشانه‌هایی که شما را تغییر داده دقت کنید.

تعبیر رویاها و کابوس های معروف همیشه به یاد داشته باشید که نباید اجازه داد خواب‌ها شما را نگران کنند. این شما هستید که سرنوشت‌تان را می‌سازید نه خواب‌ها و رویاهایتان.