پارس ناز پورتال

تغییر چهره عجیب ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت + عکس

مجموعه : اخبار سینما
تغییر چهره عجیب ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت + عکس

تغییر چهره عجیب بازیگر سریال پایتخت 

تغییر چهره عجیب بازیگر سریال پایتخت واکنش مردم را برانگیخته است. بسیاری از بازیگران بعد از مدتی کم کاری با ظاهری جدید وارد فیلم ها و سریال هـای جدید میشوند. همین چندی پیش بود که خبر تغییر چهره عجیب بازیگر سریال نوروز رنگی تعجب همگان را برانگیخته بود. حالا هم عکسهایی از بازیگر سریال پایتخت منتشر شده که تعجب مردم را برانگیخته است. در ادامه بیشتر صحبت می‌کنیم.

 

سریال پایتخت بـه قدری پربیننده است که میزان مصرف اینترنت در کشور در زمان پخش این سریال طنز، چند درصد افت کرد. یعنی برای مدتی، میلیونها اینستا باز و تلگرام باز ایرانی، بیخیال لایک و کامنت و فالو می شوند و پای شبکه ۱ می نشینند تا ببینند. فرجام نقی معمولی و ارسطو عامل و دیگر هنرمندان توامند این سریال در مناطق شمالی کشور، چه می شود.

 

تغییر چهره ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت

ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوانی که با نقش بهروز در سریال «پایتخت» شناخته شد این روزها بـه یک سریال جدید طنز بـه نام «بدل» پیوسته است. تغییر چهره ی جالب او که حالا بسیار بزرگتر شده، مورد توجه قرار گرفته است. این روزها سریال‌هـای مختلفی در حال تصویربرداری است که از جمله آن ها میتوان بـه «بدل» بـه کارگردانی علیرضا مسعودی معروف بـه علی مشهدی اشاره کرد.

تغییر چهره عجیب بازیگر سریال پایتخت 

آقای ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوانی که با نقش «بهروز» در سریال «پایتخت» شناخته شد حالا در جدیدترین فعالیت خود در سریال «بدل» حضور دارد. سریال «بدل» فضایی طنز دارد و در حال و هوای دیگر آثار علی مشهدی است. او در این سریال از بازیگران مختلفی هم بهره برده است که برخی در سریال هـای پیشین او حضور داشته اند.

 

شهرام قائدی، ساعد هدایتی، هادی عامل هاشمی، فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی از جمله بازیگران این سریال هستند که این روزها در حال آماده سازی است و یکی از گزینه هـای احتمالی پخش در ایام نوروز ۱۴۰۲ است. رجبی در مصاحبه ای گفته هدفش بدست آوردن سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر است و بـه اکبر عبدی بازیگر معروف کمدی علاقه زیادی دارد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ابوالفضل رجبی | با بهروز سریال پایتخت 6 بیشتر آشنا شوید

 

ابوالفضل رجبی کیست؟

ابوالفضل رجبی متولد بیست و هفتم تیر ماه سال ۱۳۸۶ در شهر ساری استان مازندران است. او یکی از شمالی هـای دوست داشتنی سریال پایتخت است. نقش او، نقشی جذاب است چون پسری انرژی مثبت و فعال بوده و مثل خیلی از دانش آموزان امروزی، قدری تپل و البته باهوش است. وی دانش آموز کلاس هفتم درمقطع اول متوسطه در شهر ساری است.

تغییر چهره ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت

این چهره در فصل ششم سریال پایتخت، نخستین تجربه بازیگری این هنرپیشه خردسال کشورمان می باشد. پدر و مادر ابوالفضل رجبی اصالت جویباری و سواد کوهی دارند و پدرش در فرودگاه ساری مشغول بـه فعالیت است. رجبی تنها یک خواهر کوچک تر از خود دارد. او در سال ۱۳۹۷ بـه کلاس هـای بازیگری در قائم شهر رفته و زیر نظر عباس میار، دوره هـای کوتاه مدت بازیگری را طی کرد.

 

این‌که شاهد یک هم بازی تقریبا هم سن و سال سارا و نیکا در این سریال هستیم، بر جذابیت هـای داستانی اثر، افزوده است. ورزش مورد علاقه ابوالفضل رجبی کشتی است که ورزش اول مازنی ها محسوب میشود. ابوالفضل رجبی قصه ما، استاد اکبر عبدی را الگوی خود معرفی می کند که بـه نظر می رسد الگوی خوب و شیرینی است.

 

بیشتر بخوانید: ماجرای کاهش وزن حمیدرضا حافظ شجری چیست؟

 

ابوالفضل رجبی چگونه مشهور شده است؟

او در مصاحبه هایش با رسانه ها، شکار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر را هدف گذاری خود دانسته و باید دید که آیا ایران، بـه زودی با اکبر عبدی جدیدی آشنا میشود یا خیر. برای بهروز خان، آرزوی موفقیت داریم. اگر دوست دارید که فرزند نوجوان و جوان شما هم مثل ابوالفضل رجبی وارد عرصه بازیگری شوند، ۲ کار را در دستور کار قرار بدهید.

ابوالفضل رجبی کیست

مانعی برای پرورش استعداد انها نباشید. چرا که آینده کسب و کار، صرفا از دانشگاه عبور نمی کند. دوم، فرزند خود را با کتاب و مطالعه و مهارت آموزش از طریق مراکز مهارت اندوزی، آشنا کنید. تا این جای کار که استقبال عمومی از این سریال خیلی خوب بود و این را از کامنت مردم زیر پست هـای هنرمندان سریال پایتخت در اینستاگرام می‌توان مشاهده کرد.

عکس های ابوالفضل رجبی بازیگر

در فصل ششم، مثل فصل هـای قبلی شاهد نقش آفرینی نقی و ارسطو و خانواده انها هستیم. بهرام افشاری ۲ متری هم خوب بازی میکند و سارا و نیکا سوئدی هم در این سریال، کمی پر رنگ تر از قبل نشان می دهند. کوچک ترین عضو این سریال، ابوالفضل رجبی نام دارد. ابوالفضل رجبی هیچ صفحه ای رسمی در اینستاگرام و توییتر ندارد.

 

بیشتر بخوانید: تغییر چهره و اندام باورنکردنی افراد پس از لاغر شدن

 

نکات جالب درمورد ابوالفضل رجبی

ایشان در نقش بهروز حضور داشته و بـه عنوان عضوی از خانواده نقی و اقوام ارسطو، نقش آفرینی می کند. تیکه کلام هـای جذابی دارد و کلا استایل یک دانش آموز زبل فضول شیرین و دوست داشتنی را بـه خوبی روایت میکند. بوسه جنجالی بهروز بر گونه هما «همسر نقی» گویا در تکرار این سریال، سانسور شد.

بیوگرافی ابوالفضل رجبی

ابوالفضل رجبی نشان می‌دهد که می‌توان با چند ماه کلاس بازیگری و عشق بـه هنرپیشگی، قدم هـای هر چند کوچک و موفقی در این عرصه برداشت. اگرچه همه ی ی کسانی که مثل بهروز سریال پایتخت، وارد عرصه آموزش بازیگری میشوند،شانس آشنایی با کارگردانان و تهیه کننده ها را ندارند، اما بهرام افشاری «بهبود سریال پایتخت» نشان داد که با کار و تلاش میتوان، خود را شناساند و تحمیل کرد.

ابوالفضل رجبی و هومن حاجی عبداللهی

آقای ابوالفضل رجبی با چهره گرم و انرژی دارش، در هر قسمت سریال پایتخت، تکه کلام هـای دوست داشتنی و طنازانه ای دارد که در روایت کمیک اثر، موثر است. احتمالا فصل ششم پایتخت، بتواند برای ابوالفضل رجبی یک سکوی پرتاب برای حضور در سایر سریال هـای و فیلم هـای سینمایی در سال ۱۳۹۹ و بـه بعد شود. رجبی در فصل ششم سریال پایتخت، در نقش بهروز حضور داشت.