پارس ناز پورتال

تماشای فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی 2 در سینماهای ایران

تماشای فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی 2 در سینماهای ایران

فیلم «چند می‌گیری گریه کنی 2» در ادامه‌ی «چند می‌گیری گریه کنی»(1384) ساخته شده است. این فیلم ژانری کمدی-خانوادگی دارد و با گذشت حدود 3 هفته از اکران فیلم، با فروش بالایی روبه‌رو شده‌ است.

 

باتوجه به استقبال همیشگی مردم از ژانر کمدی و فروش بالای فیلم انفرادی که آن نیز ژانری کمدی دارد، پیش‌بینی می‌شود که این فیلم نیز فروش بالایی را تجربه کند. همچنین فیلم کمدی نقره داغ به کارگردانی محسن آقاخان از 18 خرداد در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

 

علاقه‌مندان به تهیه‌ی بلیت برای فیلم‌های چند می‌گیری گریه کنی 2  و نقره داغ می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند. در ادامه به معرفی مختصری درباره‌ی فیلم چند می‌گیری گریه کنی 2 و بازیگران آن می‌پردازیم.

تماشای فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی 2 در سینماهای ایران

فیلم «چند میگیری گریه کنی 2»

این فیلم به کارگردانی علی توکل‌نیا و تهیه‌کنندگی او و حسن توکل‌نیا، محصول سال 1398 است اما در آن زمان به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سینماها اکران نشد. «چند میگیری گریه کنی 2» از 28 اردیبهشت 1401 در سینماهای سراسر کشور اکران شد و هم‌اکنون نیز در حال اکران است.

 

این فیلم داستان پسر شایسته (مرحوم منوچهر نوذری) است که پس از سال‌ها زندگی در خارج کشور برای دریافت ارث پدر به ایران بازمی‌گردد، غافل از اینکه پدرش در زمان حیات وصیت کرده بود که او باید هفت مراسم عزاداری برای هفت خانواده‌ی بی‌بضاعت بگیرد و خودش نیز در این مراسم حضور تاثیرگذار داشته باشد. همین امر سبب به وجود آمدن ماجراهایی برای پسر شایسته در ایران می‌شود.

 

درباره بازیگران این فیلم

در «چند میگیری گریه کنی 2» بازیگرانی همچون ابوالفضل پورعرب، حامد آهنگی، حمید لولایی، مهران رجبی، اشپیتیم آرفی و عباس جمشیدی‌فر به ایفای نقش پرداختند که تمام این بازیگران یا کارنامه‌ی هنری درخشانی در سینمای کمدی ایران( مانند حمید لولایی) داشته‌اند یا هم‌اکنون جزء ستاره‌های کمدی و محبوب (مانند حامد آهنگی) محسوب می‌شوند.

 

مطالب مرتبط: فیلم انفرادی

 

حمید لولایی

حمید لولایی که بازیگری را با سریال «سربه‌داران» در سال 1360 آغاز کرد، خیلی سریع با بازی در سریال‌های «ساعت خوش» و «مجید دلبندم» توانایی خود را در ژانر کمدی نشان داد تا جایی‌که در دهه‌ی 80 به ستاره‌ی کمدی بی‌بدیل تلوزیون ایران تبدیل شد.

 

همچنین او با بازی در سریال‌های تلوزیونی‌ای همچون «زیر آسمان شهر»، «خانه به دوش»، «بزنگاه» به شهرت فراوانی دست پیدا کرد. لولایی تجربه‌ی بازی در فیلم‌های سینمایی کمدی همچون «چند میگیری گریه کنی»(1384) و «سه بیگانه»(1393» را داشته و آخرین فیلم سینمایی او «چند میگیری گریه کنی 2» است که این فیلم بعد از 14 سال از سری اول آن ساخته شده است.

تماشای فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی 2 در سینماهای ایران

حامد آهنگی

 حامد آهنگی از دیگر بازیگران این فیلم است که این روزها برنامه «شب آهنگی» را در شبکه نمایش خانگی دارد و بسیار محبوب شده است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با اجرا در شبکه‌ی باران تلوزیون آغاز کرد و در سال 1389 با دعوت حمید خندان  به کیش رفت و به اجرا در برنامه‌ی «شب‌های کیش» پرداخت.

 

آهنگی در سال 1395 به‌عنوان استندآپ کمدین راهی برنامه‌ی «خندوانه» رامبد جوان شد و با شرکت در آن برنامه کم‌کم بین مردم شناخته شد. همچنین او با شرکت در رئالیتی‌شوهای «شام ایرانی»، «شب‌های مافیا» و «جوکر» محبوبیت فراوانی نزد مردم کسب کرد. محبوبیت او در این چندسال و توانایی او در فعالیت در حوزه‌ی کمدی سبب شد تا برای فیلم کمدی «چند میگیری گریه کنی 2» انتخاب شود و نخستین تجربه‌ی خود را در سینما رقم بزند.

 

ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب که بازیگری را با بازی در فیلم سینمایی «عروس»(1369) ساخته‌ی بهروز افخمی آغاز کرده بود، خیلی زود اثبات کرد که بازیگر توانمندی برای تمام ژانرهاست. او در طول این سال‌ها در فیلم‌های ماندگاری همچون «دست‌های آلوده» و حتی در سریال کمدی-خانوادگی «وضعیت سفید» ایفای نقش کرده و همواره درخشیده بود.

 

ابوالفضل پورعرب که در سال 1384 در فیلم «چند میگیری گریه کنی» در نقش ناصر به همراه مرحوم منوچهر نوذری بازی کرده بود، حال بعد از 14 سال برای سری دوم این فیلم نیز انتخاب شد و مجدد با حمید لولایی و بازیگران نوظهوری همچون حامد آهنگی و اشپیتیم آرفی هم‌بازی شد.

 

«چند میگیری گریه کنی 2» که هم‌اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و تاکنون مورد استقبال خوبی از تماشاگران قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل علاقه‌ی مردم به سری اول این فیلم و حضور بازیگرانی با کارنامه‌ی هنری درخشان در آن، این فیلم فروش بالایی را تجربه کند.

 

علاقه‌مندان به تماشای این فیلم می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند و یکی از سینماهای سراسر کشور همچون سینما کوروش را انتخاب کرده و اقدام به خرید بلیت سینما کوروش در این سایت بکنند.‌