پارس ناز پورتال

تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیت

مجموعه : اخبار سینما
تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیت

تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیت

زوج خوب و رویایی هالیوودی اکنون در راه طلاق هستند و کسی باور نمی کرد که این دو نفر از هم جدا شوند. مشکل این دو نفر با هم چیست؟ برنجلینا، که محبوب ترین زوج در جهان شناخته می شوند، با داشتن 6 فرزند و پس از 12 سال زندگی مشترک، در 19 سپتامبر 2016 پیوندشان را شکستند.

 

به راستی چه اتفاقی برای این زوج هنرمند و محبوب افتاده است؟ این طور به نظر می رسد که آنجلینا جولی لورا واسر را به عنوان وکیل خود، همان شخصی که وکالت جانی دپ را به عهده گرفته بود، انتخاب کرد و این بدین معنی است که او در درخواست طلاق خود جدی است.
تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیتبرخی از دلایل جدایی آنها را در اینجا برایتان آورده ایم، اگر شما هم می خواهید علت طلاق آنها را بدانید، با ما همراه باشید.

 

شروع رابطه
شاید داستان آشنایی این زوج را بدانید اما برای یادآوری: برد پیت در سال 2003 بود که در فیلم «آقا و خانم اسمیت» بازی کرد.به گزارش پارس ناز در آن زمان نقش مقابل برد پیت، نیکول کیدمن بود اما گویا برد پیت نمی توانست به خوبی با او ارتباط برقرار کند، به همین دلیل آنجلینا را برای این نقش انتخاب کردند.

 

از آن زمان بود که شایعات رابطه این دو بازیگر با هم پخش شد. برد پیت در آن زمان با جنیفر آنیستون زندگی می کرد اما رابطه آنها رفته رفته بد و بدتر شد طوری که در سال 2005 از یکدیگر جدا شدند.اگر چه پاپاراتزی ها چندین بار تصاویری از این دو را با هم در حال گشت و گذار منتشر کردند اما آنها تا وقتی که برد پیت طلاق خود را از جنیفر نگرفت، رابطه خود را انکار می کردند.
تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیتپس از طلاق، برد پیت اعتراف کرد که در طول فیلم برداری، رابطه عمیقی بین آنها برقرار شد. او می گوید: «ما تمام کارهایمان را در طول فیلم برداری با هم انجام می دادیم، کارهای گروهی زیادی کردیم و واقعا به ما خوش می گذشت تا حدی که در آخر انگار که یک زوج واقعی بودیم.»

 

خیانت برد پیت
حتما این جمله را شنیده اید: «اگر به دیگری خیانت کند، به تو نیز خیانت خواهد کرد.». برد پیت به جنیفر آنیستون خیانت کرد. جدا از رابطه اش با آنجلینا، او در فیلم برداری فیلم «متفقین» که در لندن انجام می شد، با همکار خود ماریون کوتیار، نیز رابطه داشت.
تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیتتلفیق کار و سرگرمی
وقتی از برد پیت و آنجلینا، پس از بازی در فیلم «آقا و خانم اسمیت»، پرسیدند که آیا دوست دارید فیلم های بیشتری را در کنار هم بازی کنید، آنها گفتند: «این راهی است تا خودمان را آزمایش کنیم. ما احساس می کنیم که بازی مشترک، ما را خوشحال تر و قوی تر از قبل می سازد.

 

ما دوست داریم که خودمان را در شرایط چالش برانگیز بیاندازیم، حتی اگر کمی برایمان خطرناک باشد. اما باید بگوییم که در حال حاضر…خیر!» این طور به نظر می رسد که این زوج تنها خوشی مشترک شان را در بازی در یک فیلم مشترک می یابند.
تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیتسبک زندگی متفاوت
برنجلینا دو سبک زندگی متفاوت دارند. آنجلینا دوست دارد که تمام وقت خود را بیرون از خانه، صرف کمک به دیگران و امور خیرخواهانه، بگذراند، در حالی که پیت عشق اش هالیوود است، جاده ای که برای او تمامی ندارد.
تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیتاختلاف بر سر فرزندان
طبق گزارشاتی که از یک منبع موثق به دست آمده، آنجلینا و برد پیت بر سر چگونگی بزرگ کردن فرزندان شان با هم اختلاف داشتند طوری که آنجلینا مدام پیت را به خاطر روش اشتباهی که برای کودکان شان در پیش گرفته بود، سرزنش می کرد.
تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیتعدم تفاهم 
اگر چه موضوع فرزند، یکی از اختلافات اصلی آنها بود اما آنها اختلاف نظرهای زیادی بر سر موضوعات دیگر نیز داشتند. به عنوان مثال مسئله سیاست، از دیگر مضوعاتی بود که بارها میان آنها اختلاف شدید انداخت. آنها حتی نمی توانستند سر برنامه های زندگی شان با هم به تفاهم برسند.
تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیتاختلاف آنجلینا با پدرش
آنجلینا هیچ وقت نتوانست با پدرش ارتباط خوبی برقرار کند به این علت که او نه تنها به مادرش خیانت کرد، بلکه مدام در زندگی خصوصی آنها نیز دخالت می کرد.به گزارش پارس ناز او حتی بارها زندگی خصوصی آنجلینا را در مقابل دوربین ها برملا کرد. اما بر خلاف او، رابطه برد پیت با پدر زن اش بسیار خوب است و همین موضوع به اختلافات آنها دامن می زد.
تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیتاعتیاد برد پیت
آنجلینا از مصرف بیش از اندازه مشروبات الکی و ماریجوآنا توسط برد پیت شکایت می کند. او می گوید که این موضوع می تواند تهدیدی برای فرزندان مان باشد.
تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیتسلامت آنجلینا
برد پیت تنها کسی است که از عادات بد آنجلینا آگاه است. او می گوید: «آنجلینا اصلا غذا نمی خورد، به جایش هر شب مشروبات الکلی مصرف می کند و مدام سیگار می کشد.» او از اینکه مدام باید آنجلینا را مجبور کند تا به سلامتی خود اهمیت بیشتری دهد، خسته شده است.. برد پیت در ادامه حرف هایش می گوید: «شاید استرس عمل آنجلینا جولی، برای جلوگیری از سرطان، ازدواج ما را نابود کرد.»
تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیتنداشتن دوست صمیمی 
در سال 2002، زمانی که ماریا کری گفت که آنجلینا هیچ دوستی ندارد، برد پیت هم این نقد را تایید کرد. اما آنجلینا در جواب گفت: «من با خانواده خودم در ارتباطم، با برد حرف می زنم اما نمی دانم چرا دوست صمیمی زیادی ندارم. برد پیت آنقدر در زندگی من نقش پر رنگی دارد که احساس می کنم

 

به فرد دیگری احتیاج ندارم. او نه تنها عشق من، بلکه خانوده من است. من واقعا از این که همچین خانواده خوبی دارم، خدا ا شکر می کنم. زندگی بدون او معنی ندارد.» اما گویا برد نتوانست انتظارات همسرش را به بهترین شکل برآورده کند.

تمام علت های جدایی آنجلینا جولی از برد پیت