پارس ناز پورتال

تهرانی ها از سال 1342 این برند معروف را می شناسند!

مجموعه : دکوراسیون
تهرانی ها از سال 1342 این برند معروف را می شناسند!

مبلمان کلاسیک از دیرباز در میان مبل نشین های تهرانی و دیگر شهرهای ایران جایگاه ویژه ای داشته و تعداد کمی از برندهای مبل تهران هستند که توانایی تولید مبل خاص و با کیفیت را دارند.

 

مبل سلطنتی اصیل باید چند ویژگی مهم داشد

اگر قصد خرید مبل سلطنتی یا مبلمان کلاسیک را دارید دقت کنید که ویژگی های زیر نشان دهنده اصالت مبلمان و کیفیت آن است.

 

1- از مواد با کیفیت مثل چوب راش وارداتی، ماهون یا گردو ساخته شده باشد.

 

2- پارچه نفیس ترکیه ای یا فرانسوی داشته باشد.

 

3- طراحی آن عموما باید اصالت سبک های مبل فرانسوی یا مدل های مبل ایتالیایی یا انگلیسی را دارا باشد.

 

4- طراحی اختصاصی داشته باشد و مشابه آن در دیگر برندها نباید وجود داشته باشد.

 

5- مبلمان دارای شناسنامه و گواهی ثبت طرح باشد.

 

6- گارانتی مبل و خدمات پس از فروش کتبی و واقعی داشته باشد.

 

از کدام برند مبلمان صحبت می کنیم؟

مبلمان پارس چوب ترنج که یکی از 10 برند قدیمی مبل سلطنتی و مبلمان کلاسیک در تهران است در سال 1342 توسط برادران معصومیان تاسیس شد و امروز بیش از 150 نفر متخصص طراح و سازنده مبل در این کارخانه مشغول به کار هستند.

 

محصولات مبلمان پارس جوب ترنج، امروز در منزل علاقه مندان به مبلمان در تمام استان های کشور وجود دارد و سال هاست که مشتری این شرکت هستند.

تهرانی ها از سال 1342 این برند معروف را می شناسند!

مبلمان پارس چوب ترنج چه مدل هایی تولید می کند؟

 

اگر کسی قصد خرید مبلمان برای جهیزیه عروس را دارد یعنی نیاز به مبل، سرویس خواب، میزغذاخوری، بوفه کف و دیگر ملزومات سرویس چوب جهیزیه را داراد؛ خریداران مبلمان ترنج همه این مدل ها را با تنوع بالای کالا و حق انتخاب رنگ چوب و پارچه دارا هستند.

 

سبک مبلمان و سرویس خواب در پارس چوب ترنج

مدل های مبل فرانسوی، مبلمان ایتالیایی و مبل انگلیسی در ترنج در سبک های برژه، چپندر، مبل کویین، شرایتون و با طراحی باروک و رکوکو ساخته می شود.

تهرانی ها از سال 1342 این برند معروف را می شناسند!

مدل های مبل سلطنتی پارس چوب ترنج را با قیمت مبل مشاهده کنید.

 

خرید مبل اقساطی در پارس چوب ترنج

 

مبلمان ترنج در تهران دارای 1 شوروم و نمایشگاه در محل کارخانه و یک گالری مبل در بازار مبل یافت آباد، همینطور یک شعبه رسمی در استان قم است.همه مدل های مبلمان در ترنج با شرایط خرید اقساطی بلند مدت و بدون سود نیز برای جهیزیه عروس و دامادها قابل خرید است.پارس چوب ترنج تهیه جهیزیه و خرید آسان مبلمان برای جوانان را رسالت خود می داند؛ شرایط خرید اقساطی مبلمان را در سایت پارس چوب ترنج ببینید.

 

آیا خرید آنلاین مبلمان از ترنج امکان پذیر است؟

بله، بیش از 50 مدل مبل و سرویس خواب کلاسیک و سلطنتی در پارس چوب ترنج وجود دارد که همگی در سایت رسمی مبلمان ترنج به همراه قیمت، مشخصات، ویدیو و عکس با رنگ و پارچه های مختلف وجود دارد که می توانید پس از انتخاب با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و اقدام به خرید غیر حضوری کنید.ارسال مبلمان پس از سفارش به بعضی از شهرها نیز رایگان است.

 

تور جذاب بازدید از کارخانه بزرگ مبل ترنج

بر خلاف خیلی از برندهای مبل تهران، پارس چوب ترنج این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا از کارخانه تولید مبلمان مدرن و کاملا صنعتی ترنج قبل یا بعد از سفارش مبل خود دیدن کنند تا علاوه بر این بازدید جذاب از خط تولید کاملا مدرن، از نحوه و مراحل تولید مبلمان خود نیز با خبر باشند.همه مدل های مبل در ترنج با چوب راش وارداتی گرجستان و پارچه ترکیه ای نفیس ساخته می شود.

تهرانی ها از سال 1342 این برند معروف را می شناسند!

مبلمان ترنج یکی از 10 برند قدیمی تولید کننده مبل سلطنتی و مبلمان کلاسیک در تهران است که توانسته تا کنون افتخارات زیادی از جمله مقام اول کیفیت و نوآوری و تولید صعتی با استانداردهای روز دنیا را از سوی نمایشگاه بین المللی مبل تهران (هافکس) و مراکز سنجش کیفیت کسب کند.

 

همینطور سطح کیفی محصولات پارس چوب ترنج به گونه ای است که مدل های مبلمان دارای استاندارد ارسال به کشورهای حوزه اروپا نیز هست.