پارس ناز پورتال

تولید محتوا و آنچه باید درباره آن بدانید

تولید محتوا و آنچه باید درباره آن بدانید

تولید محتوا یکی از روش های نوین بازاریابی است که تاثیر آن امروزه بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ بوده است.تولید محتوا به شکل غیر مستقیم برای بازاریابی استفاده می شود و به همین جهت کمک می‌کند مشتریان شما با گارد کمتری تبلیغ شما را ببینند و بپذیرند.

 

دلایل تاثیر بالای تولید محتوا در رشد کسب و کار

 

بنا به دلایل مختلف، تولید محتوا می تواند  یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی باشد.محکم ترین و مستدل ترین دلایل عبارتند از:

 

مفید بودن محتوا برای مخاطب

 هنگام تولید محتوای مفید و موثر،شما در حقیقت در حال ارائه یک محصول مفید و در عین حال رایگان به مخاطبان خود هستید.استفاده از این محصول باعث نفع کاربر و در نتیجه علاقه مند شدن وی به کسب و کار شما خواهد شد.

 

غیرمستقیم بودن تبلیغات در این روش

 در صورتی که بتوانید در حین تولید محتوا، نیاز مشتری را شناسایی کنید راه حل برطرف شدن این نیاز را نیز در همان محتوا شهر دهید، به شکل غیر مستقیم و به موثر ترین روش ممکن در حال تبلیغ محصول و سرویس خود هستید. به این صورت می‌توانید از طریق تولید محتوا درآمد خود را افزایش دهید.

 

هزینه پایین تولید محتوا

 اگرچه تولید محتوا بسیار موثر و سودآور است اما در عین حال یکی از کم هزینه ترین روش های تبلیغات نیز به شمار می رود.برای مثال هزینه تولید یک تیزر تبلیغاتی معمولاً  چند ده میلیون تومان برآورد می شود  در حالیکه هزینه تولید محتوا در بیشتر این روش ها معمولاً کمتر از یک میلیون تومان است.

 

تکرار دائم درذهن مخاطب

یکی دیگر از مزایای تولید محتوا، امکان تکرار دائم سرویس های شما در ذهن مخاطبان تان است.شما می‌توانید با یک برنامه ریزی دقیق و منظم هر روز خودتان را به مشتریان بالقوه تان یادآوری کنید. در این صورت شانس شما برای انتخاب شدن  از سوی مشتری بسیار بالا میرود.

 

امکان وایرال شدن سریع

 کافیست محتوایی که تولید می نمایید، واقعا مفید و غیر تکراری باشد در این صورت مخاطبان بدون اینکه هزینه ی  اضافه برای تان داشته باشد، محتوای شما را برای دوستانشان ارسال می کنند و به این شکل شما از موثرترین روش تبلیغات یعنی تبلیغات دهان به دهان کسب درآمد خواهید داشت.

 

این موارد تنها بخشی از مزایایی بود که تولید محتوا در فضای مجازی برای شما در پی دارد.اما تمام این مزایا در صورتی برای شما به دست خواهند آمد که محتوای تولید شده کاربردی و اصولی باشد. اما یک محتوای مناسب چه ویژگی هایی دارد؟ پاسخ این سوال را در ادامه خواهیم داد.

 

نکاتی که در تولید محتوای باکیفیت باید رعایت شوند

 

تولید محتوا و آنچه باید درباره آن بدانید

محتوا باید مطابق الگوریتم های پلتفرم مقصد باشد

 

محتوا پیش از هر چیز باید مطابق الگوریتم های کلاس چهارمی که در آن فعالیت دارید باشد.برای مثال اگر در اینستاگرام فعالیت می کنید باید مطابق اصول و قوانین اینستاگرام و یا اگر یک وب سایت دارید باید مطابق قوانین موتورهای جستجو همچون گوگل باشد. در این صورت محتوای شما به دست مخاطبین بیشتری خواهد رسید و در نتیجه تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد شد.

 

محتوا باید برای کاربر نیز کارآمد باشد

 محتوای تولید شده علاوه بر تطبیق با الگوریتم های شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو لازم است برای کاربر نیز مفید باشد و کاربر بتواند به هر شکلی از مطالعه آن کس بنفع کند.تنها در این صورت است که تولید محتوا می تواند باعث سودآوری شود.

 

تولید محتوا باید علمی و مستدل باشد

 موضوع دیگری که درباره تولید محتوا اهمیت دارد این است که محتوایی که تولید می کنید از نظر علمی صحیح و قابل استناد باشد در صورتی که این نکته رعایت نگردد، تولید محتوا نه تنها تاثیر مثبت برای شما نخواهد داشت بلکه باعث ایجاد دید منفی  کاربران نسبت به کسب و کار شما خواهد شد.

 

با وجود تمام این نکات سفارش تولید محتوای خود را به کجا بسپاریم؟

 

برای  آنکه خیال خود را از بابت مسائل فنی و غیر فنی تولید محتوا راحت کنید به شما پیشنهاد می دهیم سفارش تولید محتوا خود را به شرکت ایده پلاس بسپارید.با سفارش تولید محتوا به ایده پلاس علاوه بر اینکه از کیفیت تولید محتوا اطمینان خواهید داشت، می توانید سفارش خود را با قیمت مناسب ثبت کنید و از زمان تحویل آن نیز خیالتان راحت باشد.