پارس ناز پورتال

تکالیف برای برگرداندن عشقمان | ترفندهای روانشاسی برای زندگی عالی

تکالیف برای برگرداندن عشقمان | ترفندهای روانشاسی برای زندگی عالی

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

تکالیف برای برگرداندن عشقمان از کجا شروع می شود؟ چرخه عاطفی زندگی، ما را در مقابل روابط متعددی قرار خواهد داد، انسان با تکیه بر ذات خود همواره به یک همدم و معشوق نیاز دارد، منظور از چرخه عاطفی اتفاقاتی است که هر فرد در زندگی عاطفی خود تجربه می کند مانند؛

 

افراد مختلفی که با آنها آشنا می شود، ضربه های عاطفی که می خورد، مشکلات و بحث هایی که به وجود می آید، انتظارات و توقعاتی که در رابطه برای هر فرد شکل می گیرد. هرچه زندگی مشکلات بیشتری برای ما به وجود می آورد، نیاز ما به یک همدم و گرایش ما به سمت یک رابطه عاطفی بیشتر می شود. ”  منبع: دایره المعارف روانشناسی سربرگ تازه

تکالیف برای برگرداندن عشقمان | ترفندهای روانشاسی برای زندگی عالی

در اکثر روابط وابستگی رخ می دهد، اما زمانی که طرفین در حال گذراندن جریان نرمال رابطه خود هستند، شاهد اتفاقتی خواهند بود که گاها بسیار آزار دهنده است، مانند جدایی از عشق، درگیری های لفظی و حتی اتفاقات بدتر. با جایگاهی که رابطه عاطفی در زندگی انسان ها دارد، صدمات وارد شده به روحیه و زندگی افراد تاثیر زیادی در روابط بعدی آنها خواهد داشت.

 

اما بازگشت به رابطه بعد از جدایی و یا برگرداندن آن درست در لبه پرتگاه تمام شدن ابدی برای همه کار ساده ای نیست، و همه موفق به ترمیم و ساختن دوباره رابطه خود نمی شوند. اما تکنیک ها و مهارت هایی برای بهتر کردن شرایط زندگی در تمام زمینه ها و جود دارد و یکی از این زمینه ها رابطه عاشقانه دو انسان است، یکی از بهترین و مناسب ترین تکنیک ها و روش های آشتی دو فرد و احیای رابطه آنها استفاده از تکنیک های  nlp برای برگرداندن معشوق است.

 

قدم اول برای برگرداندن عشق از دست رفته

اولین کاری که باید در شرایط جدایی انجام داد مشخص کردن و تحلیل وضعیت است، در قدم اول باید دید رابطه در چه وضعیتی قرار دارد.

 

1- آیا رابطه بصورت دو طرفه تمام شده؟

2- آیا رابطه به اصرار شما ادامه دارد؟

3- آیا رابطه سرد شده ولی ارتباط به شکل یک طرفه وجود دارد؟

4- آیا رابطه سرد شده ولی ارتباط به شکل دو طرفه وجود دارد؟

 

اگر در شرایط یک، دو و سه هستید باید بصورت کامل قطع ارتباط کنید، ولی اگر در حالت چهارم هستید باید ارتباط را خنثی نگهدارید ” هیچ بحث و درگیری ایجاد نشود” حتی راجب مشکل هم بحث نکنید. بهترین واکنش در این شرایط این است که یک رابطه خنثی داشته باشیم، یعنی بحثی نباشد اما انتظارت و توقعات قبل هم نباشد. اگر عشق شما روزی دو بار به شما پیام می دهد یا با شما تماس میگیرد، بهترین واکنش این است که شما هم متقابلا روزی دوبار پیام بدید یا تماس بگیرید نه بیشتر.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان | ترفندهای روانشاسی برای زندگی عالی

قدم دوم برای جذب عشق قبلی

در قدم دوم شما باید نوع برخورد خودتان را مشخص کنید، یعنی یک موضع عاقلانه انتخاب کنید و یکسری اشتباهات را کنار بگذارید.

 

1- از 13 اشتباه خطرناک برای بازگشت به عشق دوری کنید.

2- در شبکات اجتماعی احساساتتان را پست نکنید.

3- به هیچ عنوان با دوستان مشترک راجع به مشکلات حرف نزنید.

4- سعی نکنید با کار های نسنجیده توجه شریک زندگی خود را جلب کنید.

 

مسئله آزار دهنده در شرایطی که انسان به دنبال آشتی کردن و برگرداندن عشق زندگی خود می باشد، احساس افسردگی و شکست بعد از جدایی از معشوق است. احساسات پس از این واقعه باعث می شود افراد سختی های زیادی را تحمل کنند و اشتباه زیادی را نیز مرتکب شوند، چون هوش هیجانی ” توانایی کنترل احساسات و خود آگاهی ” آنها کاهش پیدا می کند.

 

یکی از مهمترین موانع ترمیم روابط، واکنش های احساسی خودمان است، این رفتار ها طبق یک الگو اجرا می شوند که ریشه در شخصیت افراد دارد، مانند رفتارهای غریزی انسان در زمان جدایی که حاصل برنامه ریزی غلط ذهنی است.

 

رفتاری که ما در شرایط حساس مثل زمانی که استرس جدایی را داریم از خود بروز می دهیم، نتیجه پردازش های ذهنی ما است.  بنابراین کنترل این احساسات باید به همین شکل باشد ” از طریق قانون ارتعاش “

 

6 مرحله برای برگرداندن عشقمان

این شش مرحله بخشی از تکالیف برای برگرداندن عشقمان که به خیلی ها کمک کرده تا مشکلاتشان را حل کنند.

 

مرحله اول استراتژی بازگشت

 بازگرداندن عشق تمام شده برای شروع دوباره یک رابطه و زندگی جدید، از مرحله شناخت آغاز می شود. شناخت عواملی که جدایی را برای روابط عاشقانه دو شخص رقم می زنند، شاید با خود بگوید که من تمام دلایل جدایی عشقم را می دانم! یا فکر کنید که رابطه شما بی دلیل تمام شده است، اما هر دوی این تصورات کاملا غلط هستند چون پیچیدگی های شخصیتی انسان بیش از چیزی است که ما راجع به آن اطلاع داریم.

 

اجازه بدید نقل قولی کنم از کتاب بازگشت به عشق نوشته استاد حسین رجب پور، ایشان در این کتاب به تمام زوایا و پیچیدگی های روابط و خصوصا ترمیم و دوباره ساختن روابط تمام شده پرداخته اند. فصل ابتدایی نطر جالبی در باره این بحث دارد، با هم بخوانیم.

 

ضمیر ناخودآگاه کنترل کننده رفتار انسان است، تمام تصمیمات و احساسات انسان توسط ناخودآگاه مشخص می شود. تمام کسانی فکر می کنند، دلیل جدایی عشقشان را خوب می دانند در اشتباه هستند چون هر فرد دریچه نگاه خود را به موضوعات دارد. مثلا فرض کنید دو نفر سر یک موضوع با هم بحث و جدل دارند، ولی از یکدیگر جدا نمی شوند نهایتا قهر کوتاه و بعد آشتی می کنند. اما بعد از مدتی سر موضوعی مانند مشکل قبلی بحث می کنند و یکی از طرفین جدا می شود! چرا؟

تکالیف برای برگرداندن عشقمان | ترفندهای روانشاسی برای زندگی عالی

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

 

چه اتفاقی افتاد؟ چرا بخاطر یک مشکل کوچک آشیانه امن عشقمان از هم گسست؟ مسئله فقط احساس است! در این سناریو فرد مورد نظر ما قبلا احساس مثبت و وابستگی زیادی داشته پس مشکلات را هم بیشتر تحمل میکرده، حالا بار احساسات منفی بیشتره شده است و به همین دلیل این بار دایی را انتخاب می کند و به فکر منافع خودش است، تا عشقش و رابطه عاشقانه آنها. پس دلیلی که طرف مقابل به عنوان جدایی مطرح کرده فقط 50 در صد تاثیر گذار بوده، چه عوامل دیگری هستند که 50 در صد مانده را تشکیل می دهند؟

 

افرادی که فکر می کنند رابطه آنها بی دلیل و یک شبه تمام شده کاملا در اشتباه هستند، زیرا هیچ رابطه ای بی دلیل تمام نمی شود حتی روابطی که نمی توان یک دلیل منطقی برای فروپاشی آنها عنوان کرد، یک دلیل بزرگ دارند ” عدم رضایت از رابطه ” توصیه می کنم کتاب بازگشت به عشق را دانلود کنید و بخونید، مطالب بسیار جالب و کاربردی داره.

 

تکلیف اول برای برگرداندن عشقمان

دلایل فروپاشی روابط عاشقانه به سه بخش تقصیم می شود، اشتباهات فردی، نیاز های فردی و عوامل بیرونی که بصورت مختصر چند مورد از آنها را نام می برم.

 

اشتباهات فردی در بازگشت به عشق

 

* تنش

* محدودیت

* کنترل

* وابستگی

* در دسترس بودن

* شک

* دخالت

 

نیاز های فردی برای برگرداندن شخص مورد نظر

 

* محبت

* توجه

* حمایت

* تشویق

* کمبود

* عقده حقارت

* مقایسه

 

عوامل بیرونی مانع برای بازگشت عشق

 

* دخالت اطرافیان

* واکنش ما نسبت به اطرافیان

* شرایط اجتماعی

* شرایط مادی

* شرایط فرهنگی

تکالیف برای برگرداندن عشقمان | ترفندهای روانشاسی برای زندگی عالی

تکلیف دوم برای برگرداندن عشقمان

برای اجرای مرحله دوم  “حتما باید تکلیف اول را انجام داده باشید” اشتباهات، مشکلات و موانع باید از میان برداشته شده باشند، زمانی که موفق شدید عشقتان را برگردانید، اگر او احساس کند همان مشکلات و دلایل باقی است انگیزه خود را برای ادامه از دست خواهد داد، افکار و باور های منفی دوباره ذهن او را نسبت به شما مسموم خواهد کرد.

 

اما آیا جبران گذشته برای بدست آوردن دل معشوق کافی است؟

در 90% موارد خیر ( مثل اینکه سمند داشته باشی، بفروشی دوباره بخوای سمند همون مدلی بخری!). پس برای جلب توجه و جذب احساس طرف مقابل باید، دور اندیش تر باشید،  وآپشن هایی برای جلب توجه عشقتان اضافه کنید. شاید فکر کنید انجام این مراحل سخت و دشوار باشه یا زمان خیلی زیادی بگیره اما روشی که در تکالیف برای برگرداندن عشقمان مطرح میشه به شما کمک می کنه در سریع ترین زمان ممکن عشق خود را برگردونید.