پارس ناز پورتال

تکنیک فروش به مشتریان فعلی

تکنیک فروش به مشتریان فعلی

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان روشی است که کمک می کند تا مشتریان موقت خود را به دائم تبدیل کنید. در واقع این دستگاه سبب می شود تا میزان فروش به مشتریان فعلی بیشتر شود و این موضوع قطعاً حائز اهمیت است.

 

با دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان می توانید شماره مشتریان فعلی خود را ذخیره سازی نمایید. به این ترتیب اطلاعات مربوط به فروشگاه شما به صورت دوره ای روی گوشی تلفن همراه مشتریان نمایش داده می شود. این یعنی به مشتریان فعلی خود احترام گذاشته اید. زمانی که تعامل با مشتریان بیشتر شود در نهایت میزان فروش نیز بیشتر می شود.

 

فروشت را چند برابر کن!

ثبت شماره در دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان بدون نیاز به برق و اینترنت صورت می گیرد. حال سوال اینجاست که این دستگاه چطور می تواند فروش را چند برابر نماید. فرض کنید شما فروشگاه محصولات بهداشتی دارید و قطعاً کسانی به عنوان مشتریان لوازم بهداشتی به شما مراجعه می کنند.

 

در چنین شرایطی اگر مشتری شما محصولی از برند خاص را نیاز داشته باشد و در حال حاضر در فروشگاه شما وجود نداشته باشد به واسطه دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان پس از موجود شدن به او اطلاع داده می شود.

 

 دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان برای همه مشاغل مناسب است. زمانی که مشتریان فعلی شما به صورت روتین از موجودی فروشگاه شما مطلع باشند قطعاً به سراغ فروشگاه دیگری نمی روند.

 

حال فرض کنید یک سری طرح های تخفیف نیز راه اندازی کنید قطعاً همه چیز به شکل بهتری پیش می رود. دستگاه ذخیره موبایل مشتری شاهکاری است که این روزها سبب می شود مشتریان وفادار تر از قبل عمل نمایند. این دستگاه خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

تکنیک فروش به مشتریان فعلی

تکنیک فروش به مشتریان فعلی

شماره موبایل مشتری

یک مدیر فروش می تواند با دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان  می می پلاس، محصولات ویژه خود را به مشتریان اعلام نماید. به این ترتیب مشتریان فعلی در همه زمان ها می توانند برنامه ریزی لازم برای خرید محصول را داشته باشند چون از موجودی داخل انبار فروشگاه شما خبر دارند.

 

دستگاه ذخیره موبایل مشتریان طراحی مینیمال و مدرنی دارد. کیفیت ساخت این دستگاه بالا است. از گجت های هوشمندی در این دستگاه استفاه شده است که سبب میشود تا نمایش های کلاسیک کوچک در سطح کاراکتری را به شکل حرفه ای دنبال نماید.

 

تقویت ارتباط برند با مشتری با دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

مهمترین کاربرد دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان این است که ارتباط بین یک برند و مشتریان را تقویت می کن. مهمترین کاربرد این محصولات نیز برندسازی و جذب مشتریان است. شما با خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان، شماره مشتریان فعلی را دریافت می کنید.

 

به این ترتیب ارسال خبرنامه یا پیام های مفید برای مشتریان آغاز می شود. بسیاری از افراد پس از خرید از یک فروشگاه، حتی آدرس و یا موقعیت آن را فراموش می کنند. بنابراین یکی از مزایای دستگاه ثبت اطلاعات مشتری این است که مشتری به سادگی به آدرس فروشگاه شما دسترسی پیدا می کند.

 

ذخیره موبایل مشتریان سبب می شود که مشتری به راحتی و بدون دردسر خاصی از خرید خود خاطره خوبی داشته باشد. در واقع پس از ثبت شماره موبایل مشتری، لوکیشن مغازه یا فروشگاه شما برای او پیامک می شود. این پیام می تواند با عبارات تشکر و یا پیشنهاد طرح تخفیف دنبال شود.

 

طراحی دستگاه لایت پنل به قدری زیبا و اصولی است که سبب می شود مشتریان بر اساس دفعه خرید، میزان سلیقه و سطح نیاز دسته بندی شوند در نهایت نیز طبقه بندی می بایست به شکل اصولی صورت بگیرد.

 

شما می توانید صفحه کسب و کار خود در فضای مجازی را نیز در این دستگاه به ثبت برسانید. در نهایت مشتریان ترغیب می شوند تا وارد پیج کسب و کار شما شوند. به این صورت روش تبلیغاتی بسیار آسانی را انتخاب کرده اید و می توانید بنر تبلیغاتی خود را به مشتری نشان دهید.

تکنیک فروش به مشتریان فعلی

ذخیره شماره موبایل

 

تفاوت دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری با پنل های پیامکی

برخی از افراد دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری را با پنل های پیامکی اشتباه می گیرند. رایج ترین تبلیغ کسب و کار، کارت های مقوایی است که روی آن نام فروشگاه و آدرس نوشته شده است و به مشتریان ارائه می شود.

 

در نهایت مشتری کارت را گم می کند! حال اگر فرض را بر این بگذاریم که مشتری کارت را گم نکرده است باز هم به واسطه یک کارت مقوایی هرگز نمی تواند خبرنامه متنوع ارسال نماید بنابراین به طور کلی این دستگاه از نظر سبک اجرایی متفاوت در نظر گرفته شده است.

 

خبرنامه و تبلیغات مختلف به طور کلی به واسطه دستگاه ارسال پیامک به صورت روتین ارسال می شود. دستگاه ثبت شماره موبایل باید به شکلی طراحی شده باشد که از نظر زمانی نیز برنامه درستی در ارسال پیامک داشته باشد. لایت پنل بهترین دستگاه در این راستا محسوب می شود.

 

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان، تضمین فروش بیشتر

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان سبب جذب و نگهداری مشتریان می شود و این موضوع یعنی تضمین فروش بیشتر! بررسی ها نشان می دهد که 98 درصد از پیام های متنی خوانده می شوند. بنابراین دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود چون سبب ارتباط مستقیم با مشتری می شود.

 

اس ام اس همیشه راه تعامل خوبی محسوب می شود. به هر حال برای اینکه مشتریان فعلی حفظ شوند و میزان فروش به مشتریان بیشتر شود نیاز به شماره تلفن آنها خواهد بود و دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان دقیقاً همین ایده را در پیش گرفته است.

 

وفاداری مشتری از طریق ارتباط عاطفی بین مشتری و برند صورت می گیرد و کسب و کار نیز به شکل اصولی دنبال می شود. در نهایت توانایی یک تجربه ایده آل به مشتریان داده می شود. 76 درصد از مشتریان معتقد هستند که کسب و کار مناسب باید از سطح نیازهای آنها باخبر باشد و دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان می تواند در این زمینه بهترین شرایط را فراهم سازد.

 

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ به طور کلی بهترین راهکار پیامکی محسوب می شوند و در نهایت میزان فروش بیشتر را تضمین می کنند. در این راستا سامانه ذخیره ساز شماره تلفن وجود دارد که در نهایت بهترین شرایط را فراهم می سازد.