پارس ناز پورتال

جدیدترین فرصت‌های شغلی استخدام در کاله در سال ۱۴۰۱

جدیدترین فرصت‌های شغلی استخدام در کاله در سال ۱۴۰۱

شرکت کاله یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های مواد غذایی ایران است که صادرات گسترده‌ای به خارج از کشور نیز دارد. فرآورده های لبنی برند کاله در طول سال های گذشته جایگاه ثابتی در سبد غذایی مردم داشته و با نوآوری‌های همیشگی و بهبود و ارتقای محصولات خود به یکی از برندهای محبوب ایرانی تبدیل شده است.

 

گروه سولیکو همواره به دنبال استخدام متخصصان حرفه‌ ای خانم و آقا بوده و فرصت های شغلی متعددی در سراسر کشور ایجاد کرده است. در این مطلب به معرفی جدیدترین آگهی های استخدام کاله و شرایط استخدام آن‌ها می‌پردازیم.

 

جدیدترین فرصت‌های استخدام در کاله

 

در حال حاضر گروه سولیکو و زیرمجموعه‌های آن (کاله، پمینا، سلینو، آریس، ماجان، سوربون، لاکیدو، کوچین، آمل، لاکیدو و کاله پرو) 61 فرصت شغلی باز دارد که در ادامه تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. برای مشاهده فرصت‌های استخدام کاله می‌توانید صفحه استخدام نیروی خانم در شرکت کاله را ببینید.

 

کارشناس مارکتینگ

یکی از فرصت‌های شغلی جدید در استخدام کاله، استخدام کارشناس مارکتینگ در شهرهای تهران، شیراز و تبریز است. داشتن 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و سابقه کار در صنعت کالاهای مصرفی و تند گردش از شروط استخدامی این موقعیت شغلی هستند.

 

شرط سنی در این موقعیت شغلی وجود نداشته و داشتن کارشناسی مدیریت بازرگانی/ کسب و کار یا مهندسی صنایع و تسلط بر نرم‌افزارهای آفیس از دیگر شروط استخدام این موقعیت شغلی هستند.

 

کارشناس تحقیقات بازار

شرکت کاله در شهرهای بجنورد، سمنان، اراک، بوشهر، ایلام، یزد، شهرکرد، بیرجند، یاسوج، بندرعباس و سنندج در این موقعیت شغلی استخدام می‌کند. این موقعیت شغلی تمام وقت بوده و از شروط استخدامی آن می‌توان به داشتن 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، تحصیلات کارشناسی ریاضی و آمار و یا مدیریت بازرگانی/ کسب و کار، توانایی جمع‌آوری داده‌های بازار و پرسشگری و توانایی تهیه گزارشات تحلیلی اشاره کرد.

 

کارشناس برنامه‌ریزی تامین

از فرصت‌های شغلی باز کاله در شهر تهران می‌توان به موقعیت شغلی کارشناس برنامه‌ریزی تامین اشاره کرد. این موقعیت شغلی تمام وقت بوده و استخدام در آن نیازمند داشتن 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و تسلط بر نرم‌افزارهای آفیس است.

 

کارجویان متقاضی این موقعیت شغلی باید با برنامه ریزی و کنترل موجودی شامل اجرای MRP و سفارش گذاری (ثبت PR) مبتنی بر پارامترهای سفارش گذاری، تجزیه و تحلیل موجودی‌ها برای تعیین چگونگی افزایش گردش موجودی ، کاهش خواب سرمایه، اقلام راکد و کند مصرف آشنایی کامل داشته باشند.

 

ناظر تاسیسات

یکی از موقعیت‌های شغلی باز در استخدام کاله شهریار، ناظر تاسیسات است. استخدام در این موقعیت شغلی نیازمند داشتن 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک یا شیمی، حداقل 22 سال سن و تسلط نسبی به زبان انگلیسی است.

 

جنسیت در استخدام این موقعیت شغلی اهمتی نداشته و برای کارجویان آقا اتمام خدمت سربازی و یا معافیت از آن الزامی است. نظارت بر مراحل اجرائی پروژه و تطبیق موارد اجرایی با نقشه‌های موجود، تحلیل و ترجمه نقشه‌های ساختمانی و تاسیساتی برای پیمانکاران و نظارت بر اجرای دقیق آن‌ها، ثبت سفارشات و پیگیری آن‌ها از طریق نرم افزار SAP، همراهی و مدیریت تیم نصب و راه‌اندازی ماشین آلات داخلی و خارجی در زمان حضور در سایت کارخانه بخشی از وظایف ناظر تاسیسات هستند.

 

کارشناس حسابداری

سولیکو تهران و احمدآباد مستوفی در موقعیت شغلی کارشناس حسابداری استخدام می‌کنند. این موقعیت شغلی تمام وقت بوده و از شرایط استخدامی آن می‌توان به داشتن 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، مدرک کارشناسی مالی و حسابداری و حداقل سن 25 سال اشاره کرد.

 

کنترل و محاسبات، ثبت و تایید تمامی آیتم‌های مالی در فاکتور از جمله مالیات، تخفیفات و سایر موارد، بررسی و اولیت بندی فاکتورهای پرداخت بر مبنای اولویت‌های تعیین شده سازمان، مستندسازی و نگهداری اسناد، فاکتورها و مکاتبات ضروری جهت بایگانی اسناد بخشی از وظایف مشخص شده کارشناس حسابداری در آگهی استخدام کاله هستند.

 

کارشناس ترید مارکتینگ

بررسی و تحلیل روند فروش، بررسی حضور همیشگی محصولات در سبد فروشگاه‌ها، عارضه یابی و ارائه راهکار، ایده و برنامه جهت توسعه پایدار برندها و افزایش فروش، اجرای ایونت‌ها و مدیریت POSM و شناسایی، رصد و تحلیل رقبا در بازار بخشی از وظایف یک کارشناس ترید مارکتینگ هستند.

 

این موقعیت شغلی تمام وقت بوده و بخشی از زمان کاری آن به کار در دفتر و بخشی از آن به حضور در فروشگاه اختصاص دارد. استخدام شرکت کاله در این موقعیت شغلی در شهر تهران انجام می‌شود و از شروط استخدامی آن داشتن 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، سابقه کار در صنعت کالاهای مصرفی و تند گردش و مدرک کارشناسی مدیریت یا مهندسی صنایع است.

 

مدیر محصول

مدیر محصول یا Product Manager از دیگر فرصت‌های استخدام کاله در تهران است. از وظایف و مسئولیت‌های این موقعیت شغلی می‌توان به معرفی طرح های بیزنس به تیم فروش، تهیه گزارش مدیریتی آماری و تحلیلی، هماهنگی برگزاری رویدادها و جلسات آموزشی برای مشتریان، بررسی محصولات جدید رقبا، تغییر در پکیج، پروموشن‌های شرکت‌های رقیب، فعالیت‌های بازاریابی رقبا، بررسی روند فروش گروه محصولات، درصد پوشش و شناسایی پتانسیل‌های رشد فروش اشاره کرد.

 

این موقعیت شغلی تمام وقت بوده و استخدام در آن نیازمند تسلط بر زبان انگلیسی، داشتن 4 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و مدرک کارشناسی مهندسی صنایع یا مدیریت / بازرگانی / کسب و کار یا صنایع غذایی / کشاورزی است.

 

نماینده علمی (مدرپ)

گروه سولیکو کاله در شهرهای مشهد، اصفهان و اهواز نماینده علمی یا مدرپ استخدام می‌کند. ارتباط با پزشکان و معرفی محصولات شرکت به آن‌ها و پاسخگویی به سوالات آنان، به روز بودن اطلاعات علمی به منظور ایجاد ارتباط اثربخش با پزشکان و پاسخگویی به سوالات آن‌ها،

 

آگاهی از فعالیت‌های خدمات درمانی در مناطق مربوط، برنامه‌ریزی کاری و جدول زمانی هفتگی و ماهانه با تیم فروش منطقه از مسئولیت‌های اصلی نماینده علمی کاله هستند. برای استخدام در این موقعیت شغلی نیازمند داشتن حداقل یک سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و مدرک کارشناسی در رشته‌های مرتبط با شاخه تجربی هستید.

 

کارشناس بهداشت حرفه‌ای و ایمنی (HSE)

کارشناس بهداشت حرفه‌ای و ایمنی (HSE) از دیگر موقعیت‌های شغلی در استخدام کاله تهران و باقرشهر است. استخدام در این موقعیت شغلی تمام وقت نیازمند داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی بهداشت حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی / کارشناسی ایمنی، 3 سال سابقه کاری مرتبط در صنایع دارویی یا غذایی، توانایی در تهیه مستندات مربوط به سیستم‌های مدیریتی در زمینه HSE و حداقل سن 20 سال است.

 

جمع‌بندی

 

در این مطلب به معرفی تعدادی از جدیدترین فرصت‌های استخدام در کاله و شرایط استخدامی آن‌ها پرداختیم. این شرکت همواره توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی و جذب برترین متخصصان داشته و به دلیل اعتبار و شهرت خوبی که دارد کارجویان بسیاری علاقمند به اشتغال در آن هستند.

 

شما می‌توانید با جستجوی «استخدام کاله»، جدیدترین فرصت‌های شغلی این شرکت و فروشگاه‌های آن مثل استخدام فروشنده حضوری، استخدام کارشناس حسابداری، کارشناس منابع انسانی و… را در سایت‌های کاریابی مشاهده کرده و با استفاده از قابلیت رزومه ساز، رزومه حرفه‌ای خود را ساخته و برای موقعیت شغلی مورد نظرتان ارسال کنید.