پارس ناز پورتال

جدیدترین مدل شیرآلات قهرمان کدام است

جدیدترین مدل شیرآلات قهرمان کدام است

معرفی شیر قهرمان

شیرآلات قهرمان از با سابقه ترین و تخصصی ترین برند تولیدی در صنعت شیرآلات در کشور است که در بازار آن را به عنوان اولین برند می شناسند. سابقه بیش از نیم قرن این کمپانی در کنار کیفیت ماندگارش باعث شده تا مشتریانش به آن وفادار بمانند.

 

قهرمان که در سال های اخیر و با جابجایی کارخانه تولیدی خود از تهران به اردبیل گسترش یافت با جدید کردن خط تولید و پرسنل خود نفس تازه ای گرفت و افت خود را که در تنوع مدل در چند سال پیش نسبت به رقبایش گرفته بود را بهبود بخشید و محصولات جدید خود را با بالاترین کیفیت ساخت روانه بازار کرد.

 

ویژگی های مهم شیر قهرمان

شیرآلات در فضای رقابت امروز تعدد فراوانی پیدا کرده و نام های زیادی در این حوزه سر برآورده اند. البته تولید شیر در ایران کار سختی نیست چرا که راحت ترین مدلش برون سپاری به تولید کنندگان اصلی و ریمارک کردن بنام جدید است. اما نکته مهم در مورد شیر کیفیت متریال کار شده همچون بدنه، آبکاری، قطعات کار شده، تنوع در مدل و رنگ و البته قیمت آن است.

 

قهرمان همواره از سالیان دور تا به حال به عنوان منصف ترین و خوش قیمت ترین شیرآلات ساختمانی در ایران شناخته شده و کیفیتش نیز تضمین ماندگار این اعتبار 50 ساله است. از ویژگی های مهم این شیر می توان به موارد زیر اشاره کرد

 

1- ساختار بدنه» شیرآلات قهرمان از آلیاژ برنج و با دستگاه ها و ماشین آلات روز به صورت یکپارچه تولید شده و ضخامت مواد کار شده در ان به صورت یکپارچه است.

 

2- آبکاری بدنه» در شیر قهرمان شما با چندین مدل آبکاری شامل نیکل کروم، pvd و الکترواستاتیک که همان رنگ پودری کوره ای است و البته با میکرون بالا به بدنه شیر تزریق می شود سروکار خواهید داشت.

 

3- تنوع در محصولات تولیدی» قهرمان در حال حاضر شیرهایی در مدل های اهرمی، صنعتی، توکار،علم دوش و … را در مدل ها و رنگ های مختلف برای تمامی سلیقه ها تولید کرده است.

 

4- قطعات مصرفی در شیر» مهمترین قطعه در شیر کاتریج آن می باشد. کارتریج ها که در ایران توان تولید وجود نداشته یا چینی بوده و یا اسپانیایی. کاتریج ها به دو دسته سرامیکی و پلاستیکی تقسیم شده که برند قهرمان از کارتریج سدال اسپانیا که بهترین مدل در بازارهای جهانی است بهره می برد.

 

5- قیمت رقابتی» در بازار دو دسته برند وجود دارند. برندهای معتبر و برندهای ناشناس. در برندهای معتبر اصولا قیمت شیرآلات از فاکتور برندینگ پیروی کرده و قیمتی بالاتر از سایر برندها دارند این موضوع در قهرمان وجود نداشته و شیر قهرمان دارای بهترین قیمت رقابتی در بین سایر شیرآلات در بازار است.

 

6- گارانتی و خدمات پس از فروش» گارانتی در ایران معنا و مفهوم خود را از دست داده است. البته وقتی مشتری جنس نامرغوب را از برندی نامعتبر خریداری می کند نباید انتظار یک تعهد مناسب از تامین کننده را هم داشته باشد.

 

جدیدترین مدل های شیر قهرمان

جدیدترین مدل شیرآلات قهرمان کدام است

1- مدل باران قهرمان

باران جدیدترین مدل شرکت قهرمان است که در سال 1401 تولید و در دو رنگ کروم و طلایی روانه بازار شد. این شیر با طراحی زیبا با بدنه برنجی به فرم استوانه یا گرد بوده که اهرم خوش دستی هدایت آب آن را انجام می دهد. این شیر اهرمی در 4 کاربرد شیر توالت، شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر حمام موجود می باشد.

 

2- مدل ارس قهرمان

ارس نمونه ای از یک شیر کلاسیک و نئو مدرن است که با بدنه ای با ترکیب و فرم خاص نزدیک به طرح فلت عرضه شده است. این شیر دارای بدنه تنه سنگین بوده و با دو رنگ کروم و طلایی تولید شده. این شیر دارای کارتریج سرامیکی سدال با سایز 40 بوده و در 5 کاربرد شیر توالت، روشویی پایه کوتاه و بلند، شیر حمام و شیر ظرفشویی فنردار عرضه شده است.

 

3- مدل نگین قهرمان

شیر نگین نیز مشابه شیر ارس یک شیر تنه سنگین با طراحی مدرن و البته نئو کلاسیک است. این شیر دارای تنه برنجی با فرم استوانه و گرد بوده و با دو رنگ طلایی و کروم موجود است. از ویژگی های مهم این شیر می توان به کارتریج اسپانیایی، پرلاتور کاهنده، شلنگ های بافتی پیسوال اشاره کرد و در کاربردهای توالت، حمام روشویی کوتاه و بلند، شیر ظرفشویی ثابت، شاوری، تصفیه دار فانتزی و علم عصایی تولید شده است.

 

4- مدل دریا قهرمان

شیر دریا قهرمان از سری مدل های اهرمی و با فرم کلاسیک در 4 کاربرد شیر توالت، روشویی، حمام و ظرفشویی ثابت و در سه رنگ کروم، طلایی و طلامات عرضه شده است این شیر نیز مشابه سایر مدل ها در دسته تنه سنگین بوده و فرم اهرم موج دار آن باعث تمایز با سایر شیرها شده است. این شیر در سایر برندها با قیمت بسیار بالاتری به فروش می رسد.

 

5- مدل ارکیده قهرمان

اگر شما نیز برای منزل خود به دنبال یک شیر با رنگ سفید و البته متفاوت میگردید ارکیده می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. این شیر خوش قیمت که با دو رنگ کروم و سفید تولید شده دارای بهترین قطعات بوده و از گارانتی 5 ساله بی قید و شرط بهره می برد

 

6- مدل الماس قهرمان

الماس نام مدل پرفروش دیگر قهرمان بوده که همانطور که از اسمش پیداست طراحی فوق العاده ای داشته که در 4 کاربرد توالت، روشویی، حمام و ظرفشویی و در دو مدل دسته ارکیده و دسته یاقوت و با رنگ کروم تولید شده است. شیر ظرفشویی الماس در دو مدل ثابت و شلنگ دار جزیره عرضه شده است.

 

7- مدل موج قهرمان

شیر موج قهرمان با طراحی فلت گونه اش و اهرم دسته خالی وجه تمایز زیادی با سایر شیرآلات در بازار داشته است. این شیر که در 4 کاربرد روشویی، حمام و توالت و ظرفشویی تولید شده و البته مدل شیر ظرفشویی متفاوت با سایر کاربردها است. این شیر نیز دارای کارتریج سرامیکی بوده و در آبکاری کروم و سفید ارائه شده است.

 

8- مدل آنتیک قهرمان

آنتیک نمونه ای از یک شیر فوق العاده و تمام عیار در قهرمان بوده که با طراحی به سبک کلاسیک و با تنه سنگین تمام برنج و در 4 رنگ کروم، کروم مات، طلایی و طلایی مات در 4 کاربرد توالت، حمام روشویی و ظرفشویی عرضه شده است. این شیر را در برندهای مشابه با دو برابر قیمت باید تهیه نمایید.

 

9- مدل بهادر قهرمان

بهادر البته مدل سال 99 بوده که البته به دلیل فروش بالایش و طراحی مینیمالش مورد توجه خریداران قرار گرفته و در دو رنگ کروم و طلایی و دو کاربردهای توالت ، روشویی حمام و ظرفشویی و در دسته اهرمی می باشد. این شیر جز دسته سری اقتصادی بوده و با کارتریج سرامیکی عرضه می شود.

 

بهترین روش خرید شیر قهرمان

شیر قهرمان به دلیل فروش بالا و خواهان زیادش در سال های اخیر با برندهای مشابه زیادی عرضه می شود که دارای پیشوند و یا پسوند بوده است. شرکت قهرمان در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگانش اقدام به فروش مستقیم و بی واسطه از طریق عامل و فروشگاه رسمی قهرمان به صورت حضوری و اینترنتی کرده است. خرید از فروشگاه علاوه بر بهره مندی از بالاترین تخفیف و ارسال رایگان و همچنین اصالت کالا و گارانتی بازگشت را به ارمغان خواهد آورد.