پارس ناز پورتال

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستان

مجموعه : اخبار سینما
جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستان

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستان

در این مطلب قصد داریم تا به علاقمندان فیلم های سینمایی جدیدترین و البته بهترین فیلم ها را معرفی کنیم.در ادامه همراه ما باشید. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

 

متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستاندایانا پرینس (با بازی گل گدوت) یکی از بهترین و موردانتظارترین کاراکترهای دنیای مارول است که در فیلم سینمایی “بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت” حضور داشت و با او آشنا شدیم

 

و این روزها با فیلم “زن شگفت‌انگیز” (Wonder Woman) یکی از هیجان انگیز ترین چیزهای مراسم کامیک کان امسال در سن دیه‌گو است که کمپانی وارنر برادرز اولین تریلر و پوستر آن را منتشر کرده و قرار است روز دوم ژوئن 2017 اکران گردد.

 

این فیلم ماجرای دایانا را روایت می کند که توسط استیو تروور (با بازی کریس پاین) به دنیای بیرون از تمیسکریا، محل زندگی آمازونی ها، معرفی می شود و وارد جنگ جهانی اول می شود. پتی جنکینز این فیلم را کارگردانی کرده و رابین رایت، کانی نیلسن، دیوید تولیس، النا آنایا، لوسی دیویس و دنی هیوستون در آن نقش آفرینی کرده اند.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستانبا آنکه هنوز تریلر رسمی فیلم سینمایی “لیگ عدالت” (Justice League) منتشر نشده، ولی تصاویری که از این فیلم ساخته زک اسنایدر درز کرده، باعث شده که مردم و دوستداران دنیای مارول هیجانزده شوند. این فیلم قرار است روز 17 نوامبر 2017 با بازی بن افلک در نقش بتمن اکران شود.

 

در صحنه هایی که از مراسم کامیک کان دیدیم، افلک در کنار گل گدوت دیده می شود و بازیگران دیگری مانند جیسون موموآ در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش و ری فیشر در نقش سایبورگ دیده می شوند.
جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستانپس از آنکه فیلم “بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت” در گیشه ناموفق ظاهر شد، شاید بتوان گفت که اکران فیلم “جوخه انتحار” (Suicide Squad) در هفته آینده برای کمپانی وارنر برادرز مهم باشد که آخرین تریلر آن را هفته گذشته در کامیک کان منتشر کرد.

 

دیوید ایر کارگردان فیلم وعده داده که این فیلم شاهکار او محسوب می شود و همین موضوع طرفداران را امیدوار کرده که فیلمی متفاوت با دنیای کامیک کان ببینند. 
جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستانفیلم سینمایی “کونگ: جزیره جمجمه” (Kong: Skull Island) با بازی تام هیدلستون، بری لارسون، کوری هاوکینز، جیسون میچل، ساموئل ال. جکسون، جان گودمن، جان سی. ریلی، توماس مان و شی ویگام، بر اساس فیلم گودزیلای وارنر برادرز و لجندری ساخته شده است.

 

جوردن ووت-رابرترز این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از مکس بورنستاین، درک کانلی، جان گتینز و دن گیلروی کارگردانی کرده است که قرار است روز دهم مارس 2017 اکران گردد و درباره تیمی از کاشفین است که وارد جزیره ای ناشناخته در اقیانوس آرام می شوند، جزیره ای که قلمرو کونگ افسانه ای است.
جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستانگای ریچی پس از آنکه فیلمی متفاوت از شرلوک هولمز ساخت، حالا به سراغ داستان شاه آرتور و شمشیر اکس‌کالیبور رفته و فیلم “شاه آرتور: افسانه شمشیر” (King Arthur: Legend of the Sword) را در دست ساخت دارد. این فیلم که قرار است روز 24 مارس 2017 روی پرده سینماها برود درباره آرتور (با بازی چارلی هانام) است

 

که پس از مرگ پدرش به دست وورتیگرن (با بازی جود لاو) در خیابان ها بزرگ می شود. از بازیگران دیگر این فیلم می توان به استرید برجس-فریزبی، جیمون هونسو، آنابل والیس، اریک بانا و ایدن گیلن اشاره کرد.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستانبا ساخته شدن “فیلم سینمایی لگو بتمن” (The LEGO Batman Movie) یکی از کاراکترهای جدید “فیلم سینمایی لگو” محصول 2014 حالا برای خودش یک فیلم جداگانه دارد. لگو بتمن که شخصیتی لاف‌زن، مغرور و تاریک دارد (با صداپیشگی ویل آرنت) تقلیدی هوشمندانه و طنز از ورژن شوالیه تاریکی ساخته کریستوفر نولان است

 

که در آخرین تریلری که از آن منتشر شده متوجه می شود که رابین (با صدای مایکل سرا) فرزندخوانده بتمن است. کریس مک‌کی این فیلم را کارگردانی کرده و رالف فاینز در نقش آلفرد، زک گالیفیاناکیس در نقش جوکر و روزاریو داوسون در نقش بتگرل صداپیشگی می کنند. تاریخ اکران آن روز دهم فوریه 2017 است.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستاناولین فیلمنامه اوریجینال جی. کی. رولینگ به دنیای هری پاتر بازمی گردد، ولی به ده ها سال قبل از آنکه هری متولد شود و در کشوری کاملاً متفاوت با کشوری که او در آن زاده شده است.

 

فیلم سینمایی “جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها” (Fantastic Beasts and Where to Find Them) که در دهه بیست قرن نوزدهم در نیویورک اتفاق می افتد، داستان نیوت اسکمندر (با بازی ادی ردمین) را دنبال می کند که چمدان جادویی او که پر از جانوران شگفت‌انگیز است جابجا می شود و هم برای دنیای جادوگران و هم برای دنیای ماگل ها دردسر درست می کند.

 

دیوید ییتس که چهار فیلم قبلی هری پاتر را کارگردانی کرده بود، این فیلم را کارگردانی کرده که قرار است روز 18 نوامبر 2016 اکران گردد و تیم بازیگرانی مانند کاترین واترستون، کالین فارل، الیسون سودول، دن فاگلر، ازرا میلر، سامانتا مورتون، جان وویت، ران پرلمن، جان ماری و فیث وود-بلاگرو را در کنار خود جمع کرده است.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستانمارول تصمیمش درباره انتشار آنلاین بیشتر ویدئوهای نمایش داده شده در کامیک کان (که شامل تصاویری از “نگهبانان کهکشان نسخه 2” و “ثور: راگناروک” نیز می شد) را عوض کرده، ولی تریلر دومی از فیلم “دکتر استرنج” (Doctor Strange) منتشر نموده است.

 

اسکات دریکسون کارگردان این فیلم و بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج ظاهر شده اند. این فیلم قرار است روز 4 نوامبر 2016 روی پرده سینماها برود و دیگر بازیگران آن ریچل مک‌آدامز، چیوتل اجیوفور، مدس میکلسن، بندیکت وونگ و مایکل استالبارگ هستند.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستاندر مراسم کامیک کان آخر هفته گذشته، آدام وینگارد کارگردان و سایمون بارت نویسنده فیلم “بلیر ویچ” (Blair Witch) حضور غافلگیرکننده ای داشتند. نقدهای اولیه این فیلم بسیار خوب بوده اند و شاید همین انتظار هم می رفت.

 

این فیلم در اصل “جنگل” نام داشت (یعنی قبل از آنکه ارتباط آن با رمان “بلیر ویچ” مشخص شود) و داستان آن درباره افسانه “پروژه بلیر ویچ” با گروهی از دانشجویان است که وارد جنگل بلک هیلز در مریلند می شوند تا از راز ناپدید شدن یکی از خواهرهایشان پرده بردارند. این فیلم روز 16 سپتامبر روی پرده سینماها می رود.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستانزنجیره فیلم های موفق لجندری پیکچرز با “دیوار بزرگ” (The Great Wall) ادامه می یابد. ژانگ ییمو کارگردان این فیلم است که مت دیمون، پدرو پاسکال، ویلم دافو، اندی لائو، جینگ تیان و ادی پنگ از بازیگران آن هستند و قرار است 17 فوریه 2017 اکران گردد.

 

داستان این فیلم درباره گردان هایی از سربازانی است که با گونه ای اسرارآمیز از یک جانور مبارزه می کنند که در تلاش است از دیوار بزرگ چین بگذرد.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستانکمدی درباره محل کار سابقه ای طولانی دارد و وقتی درست انجام شود، می تواند خنده های زیادی به لب های بیننده بیاورد. بنابراین فیلم “مهمانی کریسمس آفیس” (Office Christmas Party) از این لحاظ شانس موفقیت دارد.

 

ویل اسپک و جاش گوردون، کارگردانان این فیلم دوباره با بازیگرانی مانند جنیفر آنیستون و جیسون بیتمن همکاری کرده اند و داستانی درباره مدیرعاملی را تعریف می کنند که می خواهد آفیس برادرش را ببندد.

 

در مقابل، برادرش و همکار برادرش یک مهمانی کریسمس بزرگ راه می اندازند به این امید که یک مشتری را تحت تأثیر قرار دهند و شغلشان را در این میان از دست ندهند.

 

این فیلم که تاریخ اکران نهم دسامبر را دارد، بازیگرانی مانند کیت مک‌کینون، تی جی میلر، اولیویا مان، ونسا بایر، رندال پارک، سم ریچاردسون، کورتنی بی. ونس، جیمی چانگ، کاران سونی، ابی لی، جیلیان بل و راب کوردری را دارد.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستانام. نایت شیامالان دوباره با تیمی همکاری می کند که قبلاً با آن فیلم کم بودجه ولی موفق “ملاقات” را ساخته بود و حالا می خواهد داستان ترسناک دیگری را روایت کند که قرار است بیستم ژانویه 2017 اکران شود. در فیلم “گسستگی” (Split) جیمز مک‌اووی در نقش کوین بازی می کند، مردی که اختلال گسستگی هویتی دارد. 23 شخصیت او تابحال کنترل شده است،

 

ولی شخصیت بیست و چهارمش جان سه دختربچه را تهدید می کند که نقش این سه دختر را آنیا تیلور-جوی، هیلی لو ریچاردسون و جسیکا سولا بازی می کنند.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستاندومین تریلر فیلم “حسابدار” (The Accountant) با صحنه های اکشن بیشتر و معرفی کاراکتر آنا کندریک، کارمند بخش حسابداری یک شرکت روباتیک، منتشر شده است که این خانم متوجه یک ناهمخوانی در حسابهای مالی شرکت می شود.

 

این فیلم که نوبت اکران آن 7 اکتبر است، حول و حوش کریستین وولف (با بازی بن افلک) می گردد که دانشمند ریاضیات است و کتاب هایی برای خطرناک ترین مجرمین دنیا می نویسد. جی. کی. سیمونز نقش رئیس بخش جنایی وزارت خزانه داری را بازی می کند که می کوشد کریستین را تعقیب کرده و دستگیر کند.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستانفیلم سینمایی “مغزهای متفکر” (Masterminds) که قرار بود سال گذشته اکران شود، داستان واقعی عجیب سرقت لومیس فارگو را تعریف می کند.

 

زک گالیفیاناکیس نقش دیوید گانت را بازی می کند که با کمک کلی کمپل (با بازی کریستن ویگ) و استیو چیمبرز (اوون ویلسون) نقشه ای احمقانه برای دزدیدن 17 میلیون دلار می کشند و این نقشه عملی می شود… یک سری جاسوس بازی ها باعث می شود که یک آدمکش (با بازی جیسون سودیکیس) وارد بازی شود و این همه ماجرا نیست.

 

جرد هس از روی فیلمنامه ای از جودی هیل، دنی مک‌براید و سه نفر دیگر، این فیلم را کارگردانی کرده که قرار است سی ام سپتامبر اکران شود.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستان“حکایت عشق و تاریکی” (A Tale of Love and Darkness) اولین تجربه کارگردانی ناتالی پورتمن، با اکران در جشنواره کن سال گذشته، نقدهای متفاوتی دریافت کرد. این فیلم اقتباسی از رمان زندگی‌نامه ای آموس اوز است

 

و به جزئیات رابطه بین آموس (با بازی امیر تسلر) و مادرش فانیا (با بازی پورتمن) در پایان حکم انگلیس برای فلسطین و سال های اولیه رژیم صهیونیستی می پردازد. این فیلم روز 19 اوت 2016 روی پرده سینماها می رود.

جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان در تابستاناخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

 

• در مراسم کامیک کان، مارول استودیوز تأیید کرد که بری لارسون قرار است نقش کاپیتان مارول را بازی کند. هنوز کارگردان این فیلم که روز 8 مارس 2019 قرار است اکران شود، اعلام نشده است.

 

• مریل استریپ به امیلی بلانت و لین مانوئل-میراندا در فیلم “مری پاپینز برمی گردد” (Mary Poppins Returns) به کارگردانی راب مارشال پیوست. (منبع: Variety)

 

• جان واتس فاش کرد که شخصیت منفی و شرور فیلم “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) والچر خواهد بود. (منبع: EW)

 

• جسیکا چستین در حال مذاکره برای پیوستن به جیک جیلنهال در فیلمی اقتباسی از بازی ویدئویی Tom Clancy’s The Division است. (منبع: Heat Vision)

 

• در فیلم “فلش” (The Flash) به کارگردانی ریک فاموییوا، کیرسی کلمونس نقش آیریس وست، ژورنالیست و دوست بری آلن (با بازی ازرا میلر) یا همان فلش را بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

 

• نیو لاین در حال توسعه و آماده سازی دنباله ای بر فیلم “چراغ ها خاموش” (Lights Out) است. (منبع: Heat Vision)

 

• ادی ردمین قرار است در فیلم “آخرین روزهای شب” (The Last Days of Night)، به کارگردانی مورتن تیلدام درباره «منازعه بین توماس ادیسون و جورج وستینگ‌هاوس برای آوردن نور برقی به کشور» نقش آفرینی نماید. (منبع: Variety)

 

• کریس اوانز گویا قرار است نقش تام جکمن را در فیلم “جکیل” (Jekyll) فیلم بلند اقتباسی کمپانی لاینزگیت از سریالی به همین نام محصول بی بی سی در سال 2007، ایفا نماید. (منبع: Deadline)

 

• دیزنی در حال کار کردن روی نسخه جدیدی از فیلم “موشک‌شناس” (The Rocketeer) است که کاراکتر اصلی آن یک خانم سیاه‌پوست خواهد بود. (منبع: Heat Vision)