پارس ناز پورتال

جشنواره فروش پک مخصوص شب یلدا در عطاری مشکستان

جشنواره فروش پک مخصوص شب یلدا در عطاری مشکستان

جشنواره مخصوص شب یلدا

جشن شب یلدا یکی از قدیمی ترین جشن های ایرانی است که در بلندترین شب سال، زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) برگزار می شود. در این شب به دیدار بزرگترهای خانواده می روند، گرد هم جمع شده و ضمن صرف شام و خوردن میوه و تنقلات، تا دیر وقت به گفتگوهای صمیمانه می پردازند.

 

از آیین های شب یلدا شاهنامه خوانی، گرفتن فال حافظ و گوش سپردن به قصه های بزرگان خانواده است. پهن کردن سفره شب چله با تزیینات مخصوص یکی دیگر از برنامه های جالب شب یلدا است.

 

مَشکستان هر سال در آستانه شب یلدای هر سال به معرفی هدایای یلدا که متناسب با تم و فضای این شب که با ذوق و دقت فراوان و با سلیقه مخاطب خوش‌ذوق ایرانی  طراحی و گردآوری کرده است، می پردازد تا دغدغه این دسته از افراد برای تهیه‌ی یک بسته بسیار مناسب برای این شب مخصوص را به حداقل رساند و آنها را یک گام به یک شب یلدای زیبا و گرم و به یاد ماندنی نزدیکتر کند.

 

گرچه متاسفانه این عادات و رسوم زیبا امسال هم تحت‌الشعاع ویروس منحوس کرونا قرار گرفته است. بنا به توصیه ستاد مقابله با بیماری کرونا، برگزاری هرگونه مراسم و مهمانی تا اطلاع ثانوی ممنوع است. خانواده‌ها امسال مجبور هستند تا این آیین باستانی را در جمع‌های کوچک و در خانه‌های خود برگزار کنند.کرونا اگرچه در برگزاری مراسم یلدا محدودیت‌های ایجاد کرده است اما حتما مانع برگزاری آن نمی‌شود.

جشنواره فروش پک مخصوص شب یلدا در عطاری مشکستان

جشنواره فروش پک های مخصوص شب یلدا

عطاری مُشکستان ، پیشاپیش مراتب تبریک فرارسیدن شب یلدا و آرزوی شبی خوش برای همه هم میهنان گرامی در سراسر جهان را ابراز می نماید.به همین مناسبت فروش ویژه تخفیفی محصولات و تخفیف ویژه روی پک ویژه یلدا و دیگر محصولات وبسایت این عطاری اینترنتی به آدرس www.Moshkestan.com برای عموم از تاریخ دوشنبه 1400/09/15 لغایت سه شنبه 1400/09/30 ارائه خواهد شد.