پارس ناز پورتال

تغییر چیدمان و دکوراسیون با ویکی دکو

تغییر چیدمان و دکوراسیون با ویکی دکو

نحوه چیدمان منزل یا هر فضای دیگر تأثیر بسیار زیادی در ایجاد جلوه بصری و جذابیت محیط و همچنین در کاهش فضای پرت دارد. زیبایی و آرامش محیط زندگی در روح و روان افراد تأثیر مثبتی می‌گذارد و ذات آدمی همواره او را به طرف تغییر و تحول می‌کشاند.

 

یکی از تغییرات لذت‌بخشی که افراد همیشه به دنبال آن هستند تغییرات در چیدمان و دکوراسیون است تا جایی که حتی طراحی دکوراسیون علم خاص خود را می‌طلبد. با پیشرفت علم صنعت و تکنولوژی، طراحی دکوراسیون نیز به سمت مدرنیته شدن در حرکت است و  سبک مدرن زندگی در لوازم مختلف و چیدمان آن‌ها در محیط زندگی افراد هویدا است.

 

در این راستا فروشگاه ویکی دکو در تلاش است تا با ارائه محصولات باکیفیت نقش مؤثر خود را در تغییرات منحصر به فرد دکوراسیون شما ایجاد کند. در ادامه، شما را با محصولات ویکی دکو آشنا خواهیم کرد.

تغییر چیدمان و دکوراسیون با ویکی دکو

ویکی دکو

قبل از این که به معرفی محصولات ویکی دکو و تأثیر آنها در چیدمان و دکوراسیون صحبت کنیم، این فروشگاه و خدمت آن را به شما معرفی می‌کنیم. این فروشگاه دکوراسیون داخلی از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به صورت اینترنتی آغاز کرده است و انواع کفپوش و محصولات دکوراسیون را ارائه می‌دهد.

 

هدف اصلی این فروشگاه عرضه محصولات باکیفیت است، به همین دلیل تیم حرفه‌ای ویکی دکو به کیفیت محصولات و کنترل و نظارت بر آن‌ها اهمیت خاصی می‌دهد و تمام محصولات خود را از نظر کیفی تضمین می‌کند.

 

فعالیت این فروشگاه شامل طراحی، فروش و همچنین اجرای محصولات دکوراسیون داخلی است. این فروشگاه با استفاده از بهترین محصولات شامل کاغذ دیواری، پارتیشن، کفپوش و غیره به تزئین و زیبا سازی محیط داخلی ساختمان می‌پردازد.

 

طراحی دکوراسیون و تولید محصولات مرتبط با آن به دانش فنی و توان و تجربه بسیار نیاز دارد. تیم متخصص و کاربلد ویکی دکو خدمات مشاوره باکیفیتی در عرصه طراحی و چیدمان داخلی ارائه می‌دهند. خدمات مشاوره به مشتریان کمک می‌کند که با اطمینان و انتخاب درست خرید کنند. همین ویژگی سبب شده که این فروشگاه نوپا در مدت زمان فعالیت کوتاه خود به اعتبار بالایی در بین مشتریان برسد. در ادامه برخی از محصولات این فروشگاه را معرفی خواهیم کرد.

تغییر چیدمان و دکوراسیون با ویکی دکو

پارتیشن چوبی

پارتیش به سازه‌های جداکننده‌ای اطلاق می‌شود که در عصر مدرنیته جایگاه بسیار خوبی در بین محصولات دکوراسیون یافته است. پارتیشن انواع مختلفی دارد و نوع چوبی آن از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. پارتیشن چوبی در دو نوع ثابت و متحرک تولید می‌شود.

 

نوع ثابت آن در محل قرارگیری خود به دیوار یا زمین متصل شده و قابلیت جا به جایی ندارد اما نوع متحرک آن که به پاراوان نیز معروف است قابل جا به جا شدن است. پارتیشن چوبی غالباً از ام دی اف ساخته می‌شود و در طرح‌های بسیار متنوعی وجود دارد. طرح‌های مختلف گره چینی، بامبو و سایر طرح‌های لیزری جذابیت و تنوع بالایی به این نوع پارتیشن بخشیده است.

 

این محصول در فروشگاه ویکی دکو در سه رنگ سفید، ونگه و گردویی عرضه می‌شود. شما می‌توانید از پارتیشن چوبی در محیط خانه، اداره، نمایشگاه، فروشگاه، آرایشگاه، نمازخانه، آتلیه و غیره استفاده کنید. اصلی‌ترین کاربرد پارتیشن جدا کردن محیط‌های مختلف است اما تأثیر آن در زیبایی و ایجاد نمای شیک و مدرن بسیار تأثیرگذار است. برای تهیه این مدل و خرید پارتیشن چوبی به ویکی دکو مراجعه کنید

 

کاور شوفاژ

رادیاتورها یا سوفاژها از لوازم گرمایشی ساختمان‌ها هستند که به صورت دائمی نصب می‌شوند. وجود دائمی این تجهیزات در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها تأثیر منفی دارد و گاهی واقعاً خسته کننده است، مخصوصاً اگر شوفاژها، قدیمی و رنگ و رو رفته باشند.‌ فروشگاه ویکی دکو با طراحی، ساخت و عرضه کاور شوفاژ، زیبایی را به خانه‌های شما هدیه می‌کند.

 

کاور شوفاژ همان طور که از نام آن مشخص است رادیاتورها را به صورت کامل می‌پوشاند و با توجه به تنوع بالای طراحی این محصول، می‌توان آن را با سایر لوازم دکوراسیون منزل ست و هماهنگ کرد. شما می‌توانید بر روی فضای طاقچه مانندی که در بالای کاور تعبیه شده است لوازم دکوری یا قاب عکس قرار دهید. بنابراین کاور شوفاژ علاوه بر این که هارمونی جذابی به دکوراسیون می‌بخشد، کاربردی نیز خواهد بود.

 

نگران محفوظ مانند گرمای رادیاتور نباشید، چون این محصول دارای فضای داخلی باز و ساختار مشبک مانندی است که هیچ منعی برای عبور گرما ایجاد نمی‌کند. مهم‌ترین کاربرد کاور رادیاتور این است که از برخورد دست و پای کودک خود به کاور داغ نگرانی ندارد. فروشگاه ویکی دکو این محصول را در تعدا، ابعاد و اندازه، طرح و رنگ به صورت سفارشی تولید و عرضه می‌کند.

 

پارکت لمینت

تغییر چیدمان و دکوراسیون با ویکی دکو

پارکت‌ لمینت را می‌توان نوعی کفپوش دکوراتیو دانست که با پوشاندن کف ساختمان و فضاهای دیگر زیبایی منحصر به فردی را به محیط می‌بخشد. این کفپوش از موادی به نام HPF  ساخته می‌شود و مزایای بسیار زیادی دارد. این کفپوش در زیبایی دکوراسیون موفق‌تر از سرامیک عمل می‌کند.

 

پارکت لیمنت از چهار لایه مختلف تشکیل می‌شود که هر کدام ویژگی منحصر به فردی به این محصول می‌بخشند. پارکت لمینت در ویکی دکو  به دلیل اچ دی اف موجود در آن در ضخامت‌های مختلف تولید شده و دوام و پایداری آن بر حسب میزان مقاومت سایشی تقسیم‌بندی می‌شود.

 

مقاومت سایشی این محصول با AC  نشان داده می‌شود. به عنوان مثال AC  شماره 3 برای پوشش اتاق، شماره چهار برای منازل و مغازه‌های کوچک و شماره پنج آن برای کفپوش فروشگاه‌ها و مکان‌های پرتردد مناسب است.

 

پارکت لمینت موجود در ویکی دکو تنوع بسیار بالایی در طرح دارد، در واقع این کفپوش به دلیل تنوع بالا در طرح چاپی از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و تأثیر قابل توجهی در زیباسازی سبک مدرن دکوراسیون داخلی دارد.  این پارکت از چوب است و حس گرمایی خاصی که از چوب طبیعی ساطع می‌شود را در افراد القا می‌کند.

 

علاوه بر آن به دلیل قابلیت بازیافت، دوست‌دار محیط زیست می‌باشد. این محصولات دوام و مقاومت بالایی دارد و نگهداری آن بسیار ساده است.  تنها مشکل آن ضدآب نبودن پارکت است، هر چند در مقابل آن نیز مقاومت مطلوبی دارد اما قابل استفاده در سرویس بهداشتی و محیط مرطوب نیست.

 

برای سفارش محصولات دکوراسیون در ویکی دکو چه کنیم؟

اگر قصد دارید چیدمان و دکوراسیون ساختمان خود را به صورت اساسی با هزینه‌ای مناسب تغییر دهید از طریق لینک زیر وارد سایت فروشگاهی ویکی دکو شوید و در کاتالوگ سایت از محصولات متنوع دیدن کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر و دریافت مشاوره خرید، جهت ثبت سفارش خود در سایت اقدام کنید. این فروشگاه محصولات خریداری شده شما را در سریع‌ترین زمان با تضمین سالم بودن ارسال می‌کند.

 

منبع : http://wikideco.com