پارس ناز پورتال

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

مجموعه : اخبار سینما
جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید 

امروز به شما خانواده هاي هالیوودی را معرفی میکنیم که در زندگی شان با دشواری های و ازدحام مواجه میباشند, از کارداشیان ها گرفته تا خانواده هادسون ها. احتمالا بدترین مشکلی که یک شخص ممکن هست در زندگی خصوصی خود با آن مواجه شود خانواده اي از هم پاشیده و پر دردسر باشد.

 

چنین شرایطی حتی زندگی انسان هاي معمولی را نیز به هم می ریزد اما شرایط برای سلبریتی هایي که با چنین شرایطی دست و پنجه نرم میکنند بسیار بدتر خواهد بود.همه ي سلبریتی ها را انسان هاي کامل و بی عیب و نقص در نظر میگیرند به همین علت وقتی کوچک ترین چیزی در زندگی این اشخاص خلاف این تصور را اثبات کند موضوع غوغایی شده و وضعیت آقا یا بانو سلبریتی بیش از پیش به هم می ریزد.

 

زندگی این افراد همواره زیر ذره بین رسانه ها و به ویژه پاپاراتزی ها قرار دارد به همین علت بی اهمیت ترین دشواری های در زندگی سلبریتی ها بزرگنمایی شده و همۀ از آن باخبر می‌شوند. اما در بین سلبریتی هاي هالیوود, خانواده هایي نیز وجود دارند که آشفته و به هم ریخته میباشند؛

 

از خصومت با اعضای دیگر خانواده و طلاق هاي تلخ و پر سر و صدا تا حتی سوء مصرف مواد مخدر. در ادامه ي این مقاله قصد داریم شما را با خانواده هایي در هالیوود آشنا کنیم که بیش از هر خانواده ي دیگری با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

1- خانواده کارداشیان ها

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

هیچ برنامه اي نمی‌تواند مثل یک “ریالیتی شو” دشواری های و شکست هاي یک خانواده را به عکس بکشد و یک برنامه ي تلویزیونی با عنوان “Keeping Up With the Kardashians” در سال 2007 به خوبی زندگی پر از خصومت و درام این خانواده ي مشهور را به عکس می‌کشد که بزرگترین و اخیر ترین دشوار آنها تبدیل شدن پدر خانواده ي جنر-کارداشیان از آقای بروس جنر به بانو کایتلین جنر در سال قبل بود.

 

در واقع آقا/بانو جنر پس از سال ها ایفای نقش پدر خانواده به یکباره اعلام کرد که یک ترنس بوده و تصمیم گرفته تغییر جنسیت بدهد. هیچ کس اندازه ي کریس جنر, همسر بروس که 24 سال با وی زندگی کرده بود از این موضوع رنج نکشید. وقتی که کتاب خاطرات بروس سابق و کایتلین اخیر منتشر شد

 

همسرش وی را یک دروغگو و شیاد توصیف کرده و آنچه که در کتاب خاطراتش آورده بود را حکایت پردازی محض اعلام نمود. کیم کارداشیان در گفت و گو اي گفت که دیگر هیچ شانسی برای اینکه پدر ناتنی و مادرش بار دیگر با هم صحبت کنند وجود ندارد.

 

از دیگر دشواری های این خانواده ي از هم پاشیده می‌توان به اعتیاد اسکات دیسیک, نامزد کورتنی کارداشیان, ازدواج ناموفق و کابوس وار خلوئی کارداشیان با لامار اودوم که او نیز درگیر سوء مصرف مواد مخدر بود, ارتباط ي پر سر و صدای راب کارداشیان با بلک چینا, مدل مشهور اشاره کرد.

 

2- خانواده آزبورن ها

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

وقتی که پای خانواده هاي از بازرسی خارج شده به میان می‌آید خانواده ي آزبورن ها حرف اول را خواهد زد. گوشه اي از دشواری های بغرنج این خانواده را میتوان در برنامه ي تلویزیونی که در مورد این خانواده و با حضور خودشان به صورت “ریالیتی شو” در سال 2005 ساخته و 4 فصل نیز ادامه داشت دید. آزی, شارون, جک و کلی همواره در مورد مشکلاتی که خانواده ي آنها دارد سخن گفته اند؛ از اعتیاد به مواد مخدر گرفته تا خیانت به همسر و افسردگی.

 

کلی آزبورن در کتاب خاطرات خود رازهای ناخوشایند خانواده اش را به رشته ي تحریر در می آورد و با جزییات توضیح می‌دهد که در یکی از این رویدادها ناخوشایند خانوادگی در سال 2002 وی مجبور بوده مثل پرستار از پدر و مادر ناخوش خود نگه داری و مراقبت کند.

 

در آن دوران شارون آزبورن در حال مبارزه با مریضی سرطان کولون خود بوده و آزی آزبورن نیز بار دیگر مصرف مواد را چاره دشواری های میدید. کلی در گوشه اي از خاطرات خود چنین می‌گوید:’ [یک شب] مادرم دچار حمله عصبی شد. در نهایت مجبور شدم امبولانس خبر کنم و من همراه با پرستار بی شعور توانستیم مادرم را از آن حالت خارج کنیم’.

 

در همان شب آزی نیز در مصرف مواد افراط کرده بود. ‘ برای ترسیدن دلایل زیادی داشتم. پدرم را در حالی‌که شلوار کوتاه به تن داشت دیدم که دستش را در یک قوطی پر از دارو فرو برود و یک مشت از آنها را بلعید و سپس با الکل آن را پایین برد, درست مثل آب و او داشت از شدت تشنگی هلاک می شد’.

 

وی در چنین شرایطی باید پدر و مادرش را هم زمان به بیمارستان می‌برد که خود در این خصوص چنین میگوید:’ باید تلفن می زدم, برگه ها را امضا کنم, با پزشکان صحبت کنم, به دیگر اعضای خانواده دلداری بدهم, و در سن نوزده سالگی تصمیماتی بزرگسالانه بگیرم که حتی برای افرادی با سنی سه برابر سن هم هم سخت بودند’.

 

3- خانواده هادسون ها

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

همه ي میدانند که کیت و الیور هادسون دعوای حقوقی شدید و چند ساله اي با پدرشان, بیل هادسون داشته اند. در سال 2015, در روز پدر, اولیور عکسی از خود همراه با پدرش و کیت را در شبکه هاي مجازی خود گذاشت و “روز ترک پدر” را به وی تبریک گفت.

 

بیل هادسون در پاسخ گفت که اینکار برای وی مثل “خنجری در قلب” بوده هست. وی در گفت و گو اي با روزنامه دیلی میل در این خصوص گفت:’ اگر چیزی که او میخواست این بود که من در زندگیشان نباشم پس پیروز شده هست. دیگر نمیخواهم هیچ کدام از فرزندان ارشدم را ببینم.

 

همه ي چیز پایان یافته هست. دیگر الیور و کیت را فرزندان خودم نمی‌دانم. از آنها خواهم خواست که دیگر از اسم خانوادگی هادسون بهره گیری نکنند. انها دیگر جزئی از زندگی من نیستند. او [الیور] دیگر برای من مرده هست. کیت هم همینطور’. اما علی رغم این سخنان تلخ ناگهان ارتباط ي این سه نفر بهتر شد.

 

مدتی بعد الیور در یک برنامه ي زنده تلویزیونی گفت:’ در واقع یک صحبت آغاز شده هست… در حال آماده ما با هم ارتباط داریم. من یک گفتگوی سه ساعته ي دیدنی با او داشته ام. برای همدیگر پیام می فرستیم. میخواهیم همدیگر را ببینیم.باید تلاش کنیم چیزهایی را ترمیم کنیم’. کیت نیز روی ارتباط ي بد خود با پدرش کار کرد

 

و در سال 2016 در برنامه ي هاوارد استرن گفت که پدرش را بخشیده هست. ‘ به نظر من بخشیدن در هر جنبه اي چیز بسیار پیچیده اي هست. بخشش برترین ابزار برای جدا کردن آن روابط عاطفی هست. بنابراین برای من, من تمامی آن موضوعات را درک می‌کنم… آن موض وع باید برای او دردناک بوده باشد و من وی را می بخشم’.

 

4- خانواده هاي وینتر-وورکمن

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

ارتباط ي آریل وینتر با مادرش, کریسولا وورکمن, چنان بد بود که آریل در سال 2015 از مادرش جدا شد. همان سال وی در یک برنامه ي تلویزیونی پرده از راز مشکلاتش با مادر خود برداشت و چنین گفت:’ ما سه سال و نیم هست که با هم حرف نزده ایم’. وی مادرش را به اذیت جسمی و روحی خودش متهم می‌کند و خود را قربانی می نامد و می‌گوید که صحبت کردن از ارتباط اش با مادرش برایش سخت هست زیرا نمیتواند بردباری کند که مادرش موضوعات شخصی و خانوادگی را همه ي جا با رسانه ها در بین بگذارد.

 

5- خانواده داگارها

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

وقتی که خانواده ي داگارها در سال 2008 در یک برنامه ي ریالیتی شو حضور یافتند همۀ آنها را یک خانواده ي معتقد مسیحی می‌دانستند که به شدت به موضوعات اخلاقی حساسیت دارند اما در سال 2015, این عکس بی نقص و دوست داشتنی آغاز شروع به ترک برداشتن کرد.

 

در این سال خبر رسید که جاش داگار, بزرگترین پسر خانواده در سال 2002 و در سن 14 سالگی 5 دختر را اذیت جنسی داده هست. دو تن از این دختران از خانواده ي داگارها بودند.جاش در این خصوص چنین گفته هست:’ 12 سال پیش بعنوان یک نوجوان من کارهای غیرقابل پذیرشی را انجام دادم که به دلیل انها شدیداً متاسفم و عمیقاً احساس پشیمانی میکنم. من به دیگران صدمه رساندم, از جمله خانواده ي خود و رفقا نزدیکم.

 

من در حضور خانواده ام به گناه خود اعتراف کردم و انها گام هایي را برای کمک به من برداشتند. ما موضوع را با مقامات قضایی در بین گذاشته و به کار زشت خود اعتراف کردم’. در پی این رسوایی برنامه ي پر طرفدار این خانواده با عنوان “19 Kids and Counting” از برنامه اکران خارج شده و داگارها تصمیم گرفتند

 

که مدتی را به دور از رسانه ها باقی بمانند. چند ماه بعد بار دیگر اعلام شد که جاش به همسر خود خیانت کرده هست و پس از این ماجرا وی خود را یک انسان “دورو و دغل باز” خطاب کرد و گفت که در تمام این سال ها به همسرش خیانت کرده هست. گرچه این موضوع باعث جدایی او از همسرش نشد و این دو اعلام کردند که چشم براه به جهان آمدن فرزند پنجمشان خواهند بود.

 

6- خانواده هاي نولز- کارتر

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

خانواده هاي نولز- کارتر همه ي وقت در انظار عمومی خانواده هایي مفید و بی دشوار ترسیم شده اند اما در سال 2014 ویدیویی از مشاجره ي شدید سولانژ نولز و دامادش جی زد «همسر بیانسه» در بالابر این تصور عمومی را به طور کلی تغییر داد.اگر چه علت حقیقی دعوا و مشاجره ي این دو هیچ گاه مشخص نشد اما شایعات زیادی در مورد خیانت

 

جی زد به بیانسه شنیده می شد. با این وجود سولانژ گفته که با این موضوع کنار آمده و بیانسه نیز در تعدادی از آهنگ هاي خود به این ماجرا و قضیه ي خیانت پرداخته هست. جی زد نیز به طور تلویحی به درست بودن ماجرا اعتراف کرده و گفته که به سختی برای تصحیح کردن قضیه کوشش کرده هست. بدین ترتیب این زوج به خوبی این دشوار را پشت سر گذاشته و در ژوئن سال 2017 صاحب دو قلوهایی به اسم هاي رومی و سر کارتر شدند.

 

7- خانواده جکسون ها

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

احتمالاً خانواده ي جکسون ها کاملاً بی دشوار به نظر می رسیدند اما همه ي چیز پس از مرگ مایکل جکسون در سال 2009 به هم ریخت. پس از مرگ او, کاترین جکسون «مادر مایکل» توانست قیومیت سه نوه اش را بدست آورد. این موضوع تا چند سال بی سر و صدا و بدون دشوار بود اما در اوایل سال 2012 با رسانه اي شدن

 

خبر گم شدن کاترین, قطار خانواده ي جکسون از ریل خارج شد. به گزارش خبرگذاری سی ان ان نخستین کسی که به گم شدن کاترین اشاره کرد نوه اش پاریس جکسون بود که در حساب توئیتری خود به این موضوع اشاره کرده بود.وی در پیام خود در توئیتر چنین گفت:’ من در یک هفته قبل با او حرف نزده ام و می‌خواهم که همین هم اکنون به منزل برگردد’.

 

بعد از این ماجرا, جرمین جکسون, برادر مایکل, اعلام کرد که در این مدت مادرش در آریزونا و به حکم پزشکان مشغول استراحت بوده هست. این رخداد عجیب زمانی به وقوع ضمیمه که خانواده ي جکسون وارد دعواهای حقوقی با وکلای مأمور بررسی دارایی ها و املاک مایکل جکسون بودند و انها را به کلاهبرداری و سوء بهره گیری متهم می‌کردند.

 

همان سال ویدیویی از منزل ي انها به بیرون درز کرد که نشان می داد اعضای خانواده با هم وارد درگیری فیزیکی شده اند. در سال 2017 نیز بار دیگر این خانواده خبرساز شد و کاترین به جرم سوء بهره گیری و بدرفتاری از ترنت جکسون شکایت کرد و اعلام نمود که وی بدون اجازه و آگاهی کاترین از حساب بانکی اش پول برداشت کرده هست.

 

8- خانواده پیلین ها

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

سارا پیلین, نامزد سابق معاونت ریاست جمهوری ایالات متحده و خانواده ي پر سر و صدایش هیچ ترسی از هماوردی با خانواده هاي دیگر در اساس ي اختلافات درون خانوادگی ندارند. بر اساس گزارش روزنامه ي یو اس اي تودی, در سپتامبر سال 2014 در یک مراسم جشن تولد در آلاسکا بین اعضای این خانواده درگیری و مشاجره اي بزرگ شکل می‌گیرد. با دقت به گزارش پلیس در این جشن درگیری هاي فیزیکی شدیدی شکل گرفته بود.

 

اگر چه علت حقیقی این درگیری مشخص نشده اما به قول ي رسانه ها بریستول پیلین از تلاش یک دختر برای ضبط صدای خواهر او یعنی ویلو پیلین برآشفته و سپس دو خانواده مثل یک مسابقه ي کشتی کج به جان هم افتاده اند.ترک پیلین, برادر سارا پیلین لباس خود را برای مبارزه از تن درآورده و برای خانواده ي رقیب رجز خوانی کرده هست.

 

تاد پیلین, شوهر سارا نیز در پایان با بینی خونین مبارزه را ترک می‌کند در حالیکه احتمالاً سارا پیلین فریاد زده و گفته هست:’ نمی‌دانید من کی هستم؟!’. گرچه بریستول جوان خود نیز حکایت پرماجرایی داشته هست و اگر چه خانواده ي پیلین در این راستا صحبت نکرده اند اما بریستول در نوجوانی مادر شده و سال ها برای بدست آوردن قیومیت پسر خود به دادگاه مراجعه کرد.

 

وی بار دیگر بدون اینکه ازدواجی در کار باشد صاحب دختری به اسم سیلور شد و گرچه در سال 2016 با داکوتا می یر, پدر سیلور ازدواج کرد.

 

9- خانواده ي بالدوین ها

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

به نظر نمی‌رسد که الک بالدوین هیچ گاه بتواند پاداش برترین پدر جهان را از آنِ خود کند. وی در سال 2007 در یک پیام صوتی با صدای بلند و فریاد گونه دخترش, آیرلند بالدوین را “خوک کوچولوی بی فکر” خطاب کرده هست. در آن زمان آیرلند تنها 11 سال سن داشت. بدین ترتیب وی قرار سرکشی و ملاقات با دخترش را از دست داد و در مبارزه حقوقی با همسر سابقش, کیم بسینگر, برای بدست آوردن قیومیت فرزند بیش از پیش با دشوار مواجه شد.

 

یک دهه بعد وی گفته بود که آن پیام صوتی هنوز هم دست از سر او برنمی دارد و در جملات خودش ‘ هر روز به سمت صورت او پرت میشود’. وی در سال 2017 در گفت و گو اي در این راستا گفته هست:’ افرادی وجود دارند که مرا نصحیت کرده و به من حمله می‌کنند و همواره از آن [پیام صوتی] بعنوان یک نیزه برای اینکار بهره گیری میکنند.

 

این مجروح هست که هیچ گاه التیام نخواهد یافت زیرا همه ي وقت توسط افراد دیگر باز شده هست. این موضوع دخترم را برای همه ي وقت آزرده هست’. اما نشان هایي از بهتر شدن ارتباط ي پدر و دختری این دو دیده شده هست. در سال 2015, آیرلند در صفحه اینستاگرام خود عکسی را به اشتراک گذاشت

 

که در آن کنار پدرش نشسته بود و کتابی کودکانه با عنوان “اگر یک خوک بودم” میخواند. وی در زیر این عکس نوشته بود:’ اگر یک خوک بودم… بی تردید بی ادب و بی فکر بودم’.

 

10- خانواده ي لوهان ها

جنجالی ترین خانواده های هالیوودی را بشناسید

احتمالا بتوان خانواده ي لوهان ها را از هم پاشیده ترین و دشوار دارترین خانواده ي هالیوود دانست. لیندسی لوهان و والدینش, دینا و مایکل, به اشکال گوناگون با قانون و نظم دچار دشوار بوده اند. لیندسی از سال 2007 چندین بار به جرم مصرف مواد مخدر توقیف شده و چند بار نیز به مراکز ترک اعتیاد فرستاده شده هست. مایکل لوهان نیز در سال هاي 1990 و 1997 به ترتیب به جرم کلاهبرداری و زیر پا گذاشتن شروط دوره ي آزادی مشروط مدتی را پشت میله ها به سر برد.

 

وی در سال 2004 به جرم حمله ي مکرر به برادر ناتنی اش با کفش, رانندگی در حالت مستی و چند جرم دیگر به بیش از 2 سال حبس محکوم شد. همسرش, کیت میجر نیز در سال 2012 از او شکایت کرده و در سال 2015 نیز خواهش جدایی داد. دینا نیز در سپتامبر سال 2013 به جرم رانندگی تحت تاثیر مشروبات الکلی توقیف شد.

 

مایکل گفته هست که علت انتخاب هاي غلط لیندسی در زندگی اش خود او نبوده و باید وی و مادرش به این دلیل مورد سرزنش قرار گیرند زیرا با جدایی خود لیندسی را در شرایط سختی قرار دادند.