پارس ناز پورتال

جواب دندان شکن و قاطعانه ادل خواننده معروف جهان

جواب دندان شکن و قاطعانه ادل خواننده معروف جهان

جواب دندان شکن و قاطعانه ادل خواننده معروف جهان

بسیاری از افراد خواننده پر آوازه ادل را به دلیل اضافه وزن و چاقی وی مورد تمسخر قرار می دهند و از وی سوال می کنند که چرا مانند دیگر خواننده ها و بازیگران به رژیم و تناسب اندام روی نمی آورد. این روزها مدافعان حقوق زنان تغییرات اساسی در رابطه با وزن و تناسب اندام ایده‌ال برای زنان به وجود آورده‌اند و دیگر لاغری مفرط و استانداردهای غیرواقعی که سلامت زنان را به خطر می‌اندازد مورد قبول نیست.

 

ادل خواننده انگلیسی هم در این راستا وقتی در مصاحبه‌ای تلویزیونی در استرالیا در رابطه با چاق بودن و عدم گرفتن رژیم کاهش وزن از او سئوال شد پاسخی هوشمندانه داد که دهان تمام کسانی که او را چاق خطاب می‌کردند بست.

 

«همیشه حرف‌ها و انتقاداتی را در مورد وزن و تناسب اندام و حتی استایل و سبک لباس پوشیدنم از گوشه و کنار می‌شنوم. این سئوالات بسیار آزاردهنده است.

 

شاید برای بسیاری از افراد قابل درک نباشد که من چطور با این تناسب اندام نه چندان خوشایند از نظر آنها و البته استایلم توانسته‌ام موفق باشم. واقعیت این است که موسیقی باید توسط گوش شنیده شود نه چشم! شما هم چشمانتان را ببنیدید و به آهنگ‌هایی که می‌خوانم گوش دهید.»

جواب دندان شکن و قاطعانه ادل خواننده معروف جهان

چندی قبل نیز طراح معروف کارل لوگرفلد ادل را زنی چاق معرفی کرد و ادل در جواب او گفت: «اصلا دوست ندارم همانند مانکن‌های لاغر شما استخوانی باشم. من همانند بسیاری از زنان این مرز و بوم هستم و به اینگونه بودنم افتخار می‌کنم».