پارس ناز پورتال

حذف عکس های تکراری در اندروید

حذف عکس های تکراری در اندروید

حذف عکس های تکراری در اندروید 

بسیاری از مواقع یک عکس دوبار در گوشی ما ذخیره می شود و بعد از مدتی مشاهده می کنیم که گوشی ما پر از عکس های تکراری شده است. این معضل در میان علاقمندان به عکاسی نیز دیده می شود. وقتی شمار عکس ها محدود و انگشت شمار باشد به راحتی می توان آن ها را مرتب کرد اما در غیر اینصورت باید حسابی زمان صرف کنید.

 

دسته بندی و مرتب سازی عکس ها در شمار بالا مشکل است مخصوصا اینکه در شبکه های اجتماعی مختلف تصاویر مشابه زیاد به چشم میخورد و این می تواند موجبات ذخیره ی تصاویر تکراری نیز فراهم کند. عکس های تکراری هم حجم اشغال شده را افزایش می دهند و هم اینکه موجب می شوند که کاربر نتواند به طور منظم و منسجم مموری خود را مدیریت کند و بهینه کند.

حذف عکس های تکراری در اندروید

در این چنین شرایطی Duplicate Photos Fixer Pro نرم افزاری است که به شما کمک می کند که تصاویر تکراری را حذف کنید. این نرم افزار کاربردی و فوق العاده با سه حالت به اسکن تصاویر شما می پردازد تا تصاویر تکراری را حذف کند. یکی اینکه مستقیما پوشه دوربین را مورد بازبینی قرار می دهد.

 

مسیر دوم، به صورت دستی ادرس دهی می شود تا هر پوشه ای که مد نظرتان است را از عکس های کپی  شده خالی کنید. همچنین اگر می خواهید تمام گوشی خود را از عکس های تکراری حذف کنید کافیست از حالت Full Scan آن استفاده کنید. بعد از اسکن کردن، این برنامه لیستی از تصاویر تکراری را به شما نمایش می دهد تا در موقع حذف با اطمینان بیشتری تصاویر را حذف کنید.

 

نرم افزار Duplicate Photos Fixer Pro در عمل تفاوتی میان حافظه داخلی و کارت حافظه ها قائل نمی شود.