پارس ناز پورتال

حرف خصوصی گلزار و رئیس جمهور در ضیافت افطار

مجموعه : اخبار سینما
حرف خصوصی گلزار و رئیس جمهور در ضیافت افطار

حرف خصوصی گلزار و رئیس جمهور در ضیافت افطار 

رئیس جمهور روحانی برای هنرمندان ایرانی یک ضیافت افطار در نظر گرفتند که در این مراسم گلزار حرف هایي به آقای رئیس جمهور زد. چند ساعت بعد از حادثه تروریستی شهر تهران اما رئیس جمهور اعلام کرد تغییری در برنامه اش نمی‌دهد و میخواهد میزبان هنرمندان باشد. خیلی از اسمی ها و ستاره هاي هنر آمده بودند و خیلی ها هم شاید دلهره اتفاقات صبح باعث نیامدن شان شده بود. گروهی هم بعدا گفته شد دعوت نبودند. .

 

همۀ از حوادث تلخ صبح شروع کردند و بعد به حوزه خودشان رسیدند. نماینده منزل سینما از چالش هاي سینما گفت، نماینده تئاتر با هیجان ازرئیس بعنوان تنها رئیس جمهور تئاتر بین اسم برد. به جای ٣ دقیقه، ٦ دقیقه حرف زد. از چالش ها گفت و از رئیس جمهور خواست تا رئیس جمهور باشد.

 

زمان گعده هاي پای میز افطار. یکی از مهم ترین هایي که سرش را نزدیک صورت رئیس جمهور کرد، کسی نبود غیر از رضا گلزار ، سوپر استار سینمای گیشه اي . کسی که گذشته از این دولت به علت مشکلاتی که در زندگی شخصی برایش رخ داده بود، فعالیتش به شدت کمرنگ و تقریبا ممنوع شده بود. گذر زمان و تغییرات محسوس حالا وی را دوباره هم به پرده سینما برگردانده، هم شبکه نمایش خانگی و هم استیج موسیقی!

 

گلزار که سال گذشته یکی از پرفروشهای سینما بود، در مجال کوتاه برای گپ زدن با روحانی حرف سینمایی نزد. وی را پای میز رئیس دولت بردند، گلزار سرش را نزدیک کرد و بعد از سخنی کوتاه درمورد حوادث تلخ تروریستی گفت: راستش تقریبا همۀ ما فکر میکردیم بعد از حوادث خونین صبح ، مراسم کنسل می‌شود

 

و شما به علت رعایت مسائل امنیتی در یک مکان عمومی حاضر نمیشوید اما وقتی دیدیم شما این شجاعت را داشتید ،ما هم آمدیم. واقعا شما امشب بار دیگر نشان دادید هیچ وقت یک ایرانی را نمیتوان تهدید کرد.رئیس جمهور هم بعد از تعارفات معمول از گلزار تشکر کرد و گفت مردم ایران مردم شجاعی میباشند و هنرمندان مان هم همچنین