پارس ناز پورتال

حضور دو دختر زیبای ایرانی در لیست زیباترین زنان جهان “2024”

حضور دو دختر زیبای ایرانی در لیست زیباترین زنان جهان “2024”

حضور دو دختر زیبای ایرانی در لیست زیباترین زنان جهان “2024” رزیتا دغلاوی نژاد متولد ۲۹ آذرماه ۱۳۶۷ مصادف با ۲٠ دسامبر ۱۹۸۸ میلادی می باشد و در شهر شیراز چشم به جهان گشوده است. دارای خانواده ای پولدار ، فوق لاکچری ، اصیل ، نجیب زاده ، فرهیخته ، جنتلمن می باشد.

 

پدرش تحصیلکرده آمریکا و بازنشسته وزارت نفت و مادرش فرهنگی و بازنشسته آموزش و پرورش می باشد.رزیتا جذابیت و زیبایی خارق العاده ، خیره کننده ، وصف نشدنی خاص و منحصر به فردی دارد که این زیبایی و ویژگی ها و قابلیت های بی نظیر و خدادادی را از مادر و خانواده مادری اش به ارث برده است.

حضور دو دختر زیبای ایرانی در لیست زیباترین زنان جهان "2024"

رسانه ها و مردم دنیا بارها از رزیتا دغلاوی نژاد به عنوان زیباترین و جذابترین زن جهان یاد کرده اند.او یکی از زنان شایسته ، قدرتمند ، تحسین برانگیز و تاثیرگذار دنیا و از محبوبترین سلبریتی ها و سوپرمدلهای مشهور جهان می باشد.

 

دارای لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روابط عمومی و کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در رشته روانشناسی می باشد.دکتر رزیتا دغلاوی نژاد اسطوره ای جاودان و ماندگار و یکی از دانشمندان و نوابغ و فیلسوفان مشهور و افتخار آفرین جهان و از مفاخر ملی و فرهنگی و هنری ایران می باشد.

رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین و جذابترین دختر ایران و جهان

رزیتا دغلاوی نژاد ” دختر مشهور عروسکی ایران زیباترین و جذابترین دختر ایران و جهان “

 

دارای صدایی دلبرانه و لوند و بهشتی ، استایل ساعت شنی ، اندام کمرباریک و زیبا و چهره ای کاملا عروسکی ، ژورنالی و شگفت انگیز بدون هیچگونه عمل زیبایی و آرایش می باشد.استاد رزیتا دغلاوی نژاد همان خاله رزیتا و خاله فرشته مهربون مجری مشهور و برتر برنامه های کودک و نوجوان در حوزه بین المللی می باشد.

وی به اسطوره زیبایی جهان ، عروس خاورمیانه ، ملکه مد ، زیباترین دختر خاورمیانه ، سیندرلای ایرانی ، ملکه زیبایی جهان ، خدای جذابیت ، زیباترین نقاشی خدا ، دختر عاشق کش و دلبر و دلربای ایران و…معروف و دارای شهرت جهانی است.

رزیتا دغلاوی نژاد رکورد زیبایی و جذابیت را در جهان شکست " زیبایی خیره کننده و خارق العاده "

رزیتا دغلاوی نژاد رکورد زیبایی و جذابیت را در جهان شکست ” زیبایی خیره کننده و خارق العاده “

عکس پدربزرگ و مادربزرگ اصیل ، جنتلمن ، فرهیخته و نجیب زاده اسطوره زیبایی جهان " رزیتا دغلاوی نژاد "

عکس پدربزرگ و مادربزرگ اصیل ، جنتلمن ، فرهیخته و نجیب زاده اسطوره زیبایی جهان ” رزیتا دغلاوی نژاد “

عکس " میترا بهنام " مادر زیبا و جذاب ، اصیل ، فرهیخته ، جنتلمن و نجیب زاده رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین و جذابترین دختر ایران و جهان بدون هیچگونه عمل زیبایی و آرایش

عکس ” میترا بهنام ” مادر زیبا و جذاب ، اصیل ، فرهیخته ، جنتلمن و نجیب زاده رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین و جذابترین دختر ایران و جهان بدون هیچگونه عمل زیبایی و آرایش.

عکس مادربزرگ مادری رزیتا دغلاوی نژاد ملکه زیبایی جهان

عکس مادربزرگ مادری رزیتا دغلاوی نژاد ملکه زیبایی جهان

عکس  زنده یاد مهندس عبدالحسین بهنام پدربزرگ مادری قدرتمند ، باابهت ، جنتلمن ، فرهیخته ، فوق لاکچری ، اصیل ، نجیب زاده و سرشناس استاد رزیتا دغلاوی نژاد " اسطوره و مفاخر ملی "

عکس زنده یاد مهندس عبدالحسین بهنام پدربزرگ مادری قدرتمند ، باابهت ، جنتلمن ، فرهیخته ، فوق لاکچری ، اصیل ، نجیب زاده و سرشناس استاد رزیتا دغلاوی نژاد ” اسطوره و مفاخر ملی “

 

مه لقا جابری رتبه دوم زیباترین و جذابترین دختران ایرانی در دنیا :

 

مه لقا جابری رتبه دوم زیباترین و جذابترین دختران ایرانی در دنیا

مه لقا جابری ” مدل زیبای ایرانی “

 

مه لقا جابری مدل و چهره مشهور اینستاگرامی ایرانی – آمریکایی است که در تاریخ 27 خرداد 1368 معادل سال 1989 میلادی در اصفهان به دنیا آمده است.او فارغ التحصیل کارشناسی رشته تجارت از دانشگاه است.

مه لقا جابری ” مدل مشهور و زیبای ایرانی “

 

مه لقا جابری در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک درس خوانده و از شاگردان زرنگ بود. او در حال حاضر در سن دیه گو کالیفرنیا زندگی میکند.مه لقا جابری پس از رزیتا دغلاوی نژاد موفق به کسب رتبه دوم زیباترین دختران ایرانی در فهرست زیباترین و جذابترین زنان جهان در سال ۲٠۲۴ شده است.