پارس ناز پورتال

حمام برقی را در کشور ژاپن تجربه کنید

حمام برقی را در کشور ژاپن تجربه کنید

حمام برقی را در کشور ژاپن تجربه کنید 

چه احساسی دارد وقتی در وان حمام باشید و یک جریان ضعیف برق از بدن شما عبور کند؟این حس را می توانید در کشور ژاپن تجربه کنید.  بسیاری از حمام های عمومی در ژاپن استخرهای ویژه ای دارند که دارای الکترودهای فلزی است برای افراد خاصی که شوک های برقی واقعی روی بدنشان را نسبت به قهوه که مردم عادی استفاده می کنند، ترجیح می دهند.

 

این حمام ها «denki buro» یا حمام برقی نام دارند و در سراسر ژاپن پیدا می شوند.هر آن چه که درباره ترکیب کشنده برق و آب در دوران ابتدایی آموخته اید را می توانید در این حمام ها تجربه کنید. حمام کننده در یک حوضچه کوچک بین دوصفحه با قطب الکتریکی مخالف نشسته و اجازه می دهد جریان ضعیف برق از بدنش عبور کند.

 

این جریان باعث شوک خفیف می شود که ماهیچه ها را منقبض کرده و حس سوزن سوزن شدن ایجاد می کند که برای برخی افراد آرامش بخش است درحالی که ممکن است برای دیگران دردناک باشد. گفته می شود حمام های الکتریکی باعث تسکین روماتیسم و اسپوندیلیت می شوند اما هم چنین گفته می شود که این حمام ها تعداد اسپرم ها را کاهش می دهد.

 

ردیابی تاریخچه «دنیکی بورو» دشوار است اما به روشنی می توان گفت که حداقل از سال 1928 وجود داشته است. خود برق درمانی از قرن هجدهم برای اولین بار در بیمارستانی در لندن برای اهداف درمانی نامشخص استفاده شد. در طول سال های 1940 سازمان جنگ ایالات متحده از برق درمانی برای سربازان مجروح برای کند

 

کردن یا توقف جراحت و ضعف و بازگرداندن قدرت و حجم عضلانی استفاده می کرده است. برق درمانی هم چنین برای نتایج مثبت در درمان سرطان نیز استفاده می شده است. در سال 1985 مجله تحقیقات سرطان یک مقاله جالب توجه منتشر کرد که در آن محققان 98% کوچک شدن تومور را در مورد نمونه های حیوانی را گزارش کردند که تنها 5ساعت در روز و به مدت 5 روز مورد برق درمانی قرار گرفته بودند.

 

اگرچه موثر بودن آن هنوز به طور قطعی ثابت نشده اما برق درمانی اغلب به عنوان درمان جایگزینی برای کمردرد، درد عضلانی، سردرد و میگرن، ورم مفاصل، اختلالات سیستم عصبی، ناتوانی عصبی عضلانی و سایر بیماری ها استفاده می شود.جریان الکتریکی ممکن است باعث شود افراد درد کمتری را تجربه کنند زیرا برق الکترودها اعصاب را در منطقه آسیب دیده تحریک می کند

 

و سیگنال هایی به مغز می فرستد که سیگنال های درد طبیعی را مسدود یا سخت می کند. بنا بر تئوری دیگری، تحریک الکتریکی اعصاب به بدن کمک می کند مسکن های طبیعی به نام اندورفین تولید کند که ممکن است درک ما را از درد مسدود کند. اما مثل همیشه قبل از اینکه روش درمانی جدیدی به خصوص برق درمانی را آغاز کنید حتما با پزشک خود مشورت کنید به خصوص اگر ناراحتی های قلبی دارید.

حمام برقی را در کشور ژاپن تجربه کنید

حمام برقی را در کشور ژاپن تجربه کنید