پارس ناز پورتال

حمل شیشه سکوریت و جابجایی شیشه ساختمانی به طبقات

حمل شیشه سکوریت و جابجایی شیشه ساختمانی به طبقات

حمل شیشه سکوریت یکی از دغدغه‌های افراد در زمان نصب این شیشه در ساختمان است. بهتر است به این نکته توجه کرد که اگر حمل و نصب، به افراد کاردان سپرده شود، هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. در ساخت و سازهای مدرن و لوکس که اخیرا بنا می‌شوند، پایه اصلی و نمای عمومی ساختمان از انواع شیشه است.

 

در حقیقت، شیشه به یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین متریال‌ها در ساختمان‌های امروزی تبدیل شده است.
برای اینکه در یک ساختمان، از شیشه به‌عنوان پنجره و درب‌ ورودی استفاده شود، باید آن را به ساختمان انتقال دهند. در این صورت، عملیات اجرایی موفق خواهد شد. جابه‌جایی شیشه‌ها، کاری بسیار سخت و حساس است که نیازمند نیروی کاری با تجربه و متخصص است.

 

حمل شیشه سکوریت با توجه به حفظ امنیت و سلامت آن، کار دشواری است که اگر با دقت تمام انجام نشود، پروسه اجرایی معلق خواهد ماند.مجموعه تخصصی کاژه در این مقاله، قصد دارد تا در مورد حمل شیشه سکوریت اطلاعات و نکات مهمی ارائه دهد. با استفاده از نکات ذکر شده در این مقاله، به‌آسانی خواهید توانست جابجایی شیشه در طبقات را به‌‌صورت اصولی انجام دهید.

حمل شیشه سکوریت و جابجایی شیشه ساختمانی به طبقات

حمل شیشه سکوریت در چه ساختمان‌هایی انجام می‌شود؟

ساختمان‌های مسکونی و تجاری از مکان‌های بسیار مهم برای زندگی و کسب‌وکار هستند. اگر به زیبائی و جذابیت آن‌ها توجه شود، آرامش روحی ساکنین نیز بیشتر خواهد شد. آرامش روحی ساکنان موجود در ساختمان، به‌واسطه جذابیت آن، است که با متریال‌های مناسبی طراحی شده باشد.

 

یکی از این متریال‌ها، شیشه سکوریت است که با شفافیت و مقاومت خود، به مناسب‌ترین مواد در ساخت‌وسازهای ساختمانی تبدیل شده است. استحکام و ایمنی بالای این شیشه‌ها، باعث می‌شود تا در اثر ضربات و صدمات احتمالی، قدرت مطلوبی داشته باشند. البته استفاده از این نوع شیشه در صنعت خودروسازی نیز مورد توجه است.

 

حمل شیشه سکوریت در برخی از ساختمان‌های بزرگ به‌منظور درب ورودی ساختمان استفاده می‌شود. علاوه بر این، در بانک‌های مختلف نیز از قابلیت‌های این شیشه بهره‌های زیادی برده می‌شود. البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که عملیاتی مانند برش و فرم‌دهی قبل از سکوریت شدن شیشه انجام می‌شود.

 

نرده‌های شیشه‌ای، حفاظ‌های مختلف در تراس و انواع ویترین‌های مغازه‌ها نیز از این شیشه استفاده می‌شود. درست است که به استحکام و قدرت بالای این نوع شیشه‌ها اشاره شد ولی اگر دقت کافی در زمان حمل شیشه سکوریت انجام نشود، احتمال شکستن آن‌ها وجود دارد.

حمل شیشه سکوریت و جابجایی شیشه ساختمانی به طبقات

نکات مهم برای نصب اصولی شیشه سکوریت

چند نکته مهم و اساسی برای شیشه‌های سکوریت وجود دارد که باید در زمان نصب و حمل شیشه سکوریت به آن توجه داشته باشید.اندازه‌گیری و تعیین ابعاد مکان، اولین نکته مورد توجه در زمان نصب است. در زمان نصب شیشه سکوریت حفاظت از کناره‌های شیشه و عدم ورود ضربه به آن بسیار مهم و پر اهمیت است. اگر فشاری در جهت نامناسب به این شیشه وارد شود، موجب شکنندگی آن، خواهد شد.

 

حمل شیشه سکوریت نیز باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد. با توجه به حساس بودن این نوع شیشه، احتمال وارد شدن هر نوع ضربات به آن، وجود دارد. برای اینکه این متریال زیبا با نهایت دقت، جابه‌جا شود باید از افراد کاربلد و متخصص در این زمینه کمک گرفته شود. مجموعه‌های فعال در این زمینه، حمل شیشه ساختمانی را انجام می‌دهند.

 

یکی از این مجموعه‌های برتر در زمینه حمل شیشه سکوریت، تیم تخصصی کاژه است. این مجموعه با بهره‌گیری از افراد متخصص و با تجربه، به نحوه حمل‌و نقل متریال‌های حساس آشنایی کامل دارد. این افراد با رعایت برخی نکات ریز و کوچک، عملیات مهم و بزرگی انجام می‌دهند.

 

حمل شیشه سکوریت چگونه انجام می‌شود؟

احتمالا حتی یک‌بار هم که شده، عملیات اسباب‌کشی داشته‌اید و یا این صحنه را در نزدیکان خود، مشاهده کرده‌اید. لوازم بزرگ در خانه شامل یخچال و لباسشویی است که باید دقت زیادی برای جابه‌جایی آن‌ها صورت گیرد. احتمالا همیشه برای حمل‌ونقل این لوازم افراد متخصص و کاربلد را از شرکت‌های مختلف، دعوت کرده‌اید. زمانی که نحوه جابه‌جایی وسایل بزرگ را توسط این افراد مشاهده می‌کنید، متوجه خواهید شد آن‌ها به‌طور کامل و با آشنایی به موقعیت‌های فضا، بهترین نوع جابه‌جایی را انجام می‌دهند، بدون اینکه مشکلی برای خود به‌وجود آورند.

 

حمل شیشه سکوریت نیز چنین است. به‌اصطلاح عامیانه، به‌دست آوردن لِم کار نیاز به تخصص مرتبطی دارد که فقط در توان افراد کاربلد است. این افراد با توجه به شرایط محیط و دقت در حساسیت شیشه سکوریت یک حمل‌ونقل ایمن و راحت انجام می‌دهند. علاوه بر این، در بارگیری شیشه‌های سکوریت نیز باید دقت کافی صورت گیرد. اگر تجربه‌ای در زمینه بارگیری و تخلیه شیشه‌ها نداشته باشید، انجام این عملیات، دقیقا مانند یک اسباب‌کشی چند ساعته، زمان و انرژی شما را خواهد گرفت.

 

اما اگر انجام آن را به افراد کاردان بسپارید در کمتر از چند دقیقه عملیات حمل شیشه سکوریت به پایان خواهد رسید. این افراد به نحوه جابجایی شیشه در طبقات نیز آشنایی و آگاهی کامل دارند و بدون کوچکترین مشکلاتی در راه‌پله‌ها، این کار را انجام می‌دهند.

 

توجه و دقت در حفاظت و حمل شیشه سکوریت

در اینجا قصد داریم تا مجددا به موضوع اسباب‌کشی اشاره کنیم و یک نکته از آن را به‌عنوان مثال برای شما بیان کنیم. زمانی را تصور کنید که در تکاپوی حمل‌ونقل وسایل منزلتان هستید. در این بین، ممکن است شیشه‌های مربوط به جلومبلی و یا عسلی‌ها در جای نامناسبی قرار گیرند و با یک دستکاری جزئی، شکسته شوند. مطمئن باشید که در زمان شکستن آن، از یک شیشه 50 سانتی، هزاران تکه کوچک به اطراف پخش می‌شود.

 

به‌جرئت می‌توان گفت که اگر چند بار نیز محل شکسته‌شدن شیشه را تمیز کنید، باز هم، تکه‌های مختلف در قسمت‌های غیرقابل‌مشاهده، یافت می‌شود. با این مثال کوچک، زمانی را تصور کنید که حمل شیشه سکوریت با اندازه 10 متری را انجام می‌دهید. بهتر است بدانید با کوچکترین اشتباه و خطای اندازه‌گیری، شیشه‌ای با آن عظمت در کمتر از چند ثانیه مورد صدمات مختلفی قرار خواهد گرفت. پس برای اینکه چنین مشکلاتی به‌وجود نیاید، بهتر است این کار را خودسرانه، انجام ندهید و از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

 

مجموعه‌های معتبر در زمینه حمل این شیشه‌ها، ماشین‌های مخصوصی دارند که جابه‌جایی را آسان‌تر می‌کند. ماشین‌های حمل شیشه سکوریت باعث می‌شوند این شیشه‌ها در نهایت دقت و سرعت حمل شوند. استفاده از انواع متریال‌های نرم مانند موکت، پتو و یا فوم‌های مخصوصو در داخل قسمت بارگیری بهترین شرایط را برای حمل شیشه سکوریت فراهم می‌کند.

 

راه های ارتباطی با شرکت کاژه

88492314 – 09121509516 – www.kajeh.com