پارس ناز پورتال

حمید صفت فعلا از قتل ناپدری اش تبرئه شد

حمید صفت فعلا از قتل ناپدری اش تبرئه شد

حمید صفت فعلا از قتل ناپدری اش تبرئه شد 

حمید صفت خواننده رپ ایرانی که به انگ قتل ناپدری اش دستگیر شده هست عنوان میکند که مرتکب قتل و جنایت نشده هست. این روزها خبرهای حمید صفت بسیار لزرش دهنده می باشد خبرهای رسانه هاي گوناگون حاکی از ارتکاب قتل اوست!حمید صفت در راهروی دادگاه با صدای بلند به خبرنگاران گفت: بنویسید که فقط می‌خواستم وی را بترسانم که دیگر مادرم را کتک نزند.

 

حمید صفت به انگ قتل ناپدری اش در دستگیر به سر می‌برد اما ماجرا آنگونه که رسانه ها منتشر کرده اند نیست.وهاب منتظری پور وکیل حمیت صفت می گوید که حمید تنها به درگیری با ناپدری اش اعتراف کرده هست و حرفی از قتل نزده هست و نمی دانم چرا رسانه ها اسم وی را در کنار واژه آدمکش به کار می برند!

 

وکیل حمید صفت: حمید آدمکش نیست

 

وکیل حمید صفت گفت: بعد از درگیری حمید با ناپدری اش ، مادر او به کوچه می رود و از همسایه ها طلب کمک میکند دعوای او با دخالت همسایگان خاتمه میابد و حمید دست مادرش را می گیرد و از منزل خارج می‌شود.

 

ناپدری او چند ساعت بعد از خروج انها به علت کسالت به بیمارستان مراجعه میکند و چند ساعت بعد از بستری شدن از جهان می‌رود!

 

این وکیل ادامه داد: حمید صفت در حال آماده به علت درگیری مشکوک به قتل توقیف موقت شده هست چرا که برادر ناتنی او از وی شاکی هست.

 

حمید صفت در دادگاه بیان کرده که هیچ گونه ضربه اي به سر مقتول وارد نکرده و فقط با او درگیر شده هست.

 

وهاب منتظری پور در اتمام گفت: بنا بر قانون حمید به علت انگ به قتل در دستگیر موقت به سر می‌برد و بازرسان جنایی به تحقیقات ادامه می دهند که دادگاه نهایی او ممکن هست یک سال طول بکشد.

 

مطالب مرتبط :

مصاحبه با حمید صفت درباره قتل ناپدری اش در منزل