پارس ناز پورتال

خاص ترین انواع مدل مانتو دانشجویی 1402 برای شیک پسندها

مجموعه : مدل مانتو
خاص ترین انواع مدل مانتو دانشجویی 1402 برای شیک پسندها

خاص ترین انواع مدل مانتو دانشجویی 1402

دراین پست، خاص ترین انواع مدل مانتو دانشجویی 1402 را میبینیم. مانتو دانشجویی یکی از مهمترین آیتم‌هاي پوششی برای دانشجویان اسـت. این مانتو باید علاوه بر شیک و جذاب بودن، آسان و کاربردی نیز باشد تا دانشجویان بتوانند در طول روز بـه اسانی بـه فعالیت‌هاي خود بپردازند. مـا امروز هم چنین، راهنمای خرید مانتو دانشجویی و هم چنین نکات ست کردن آن رابه شـما خواهیم گفت.

 

راهنمای خرید مانتو دانشجویی

جنس مانتو یکی از مهمترین عواملی اسـت کـه باید در هنگام خرید آن بـه آن توجه کنید. مانتو دانشجویی باید از جنس با کیفیت و مرغوب باشد تا دوام بالایی داشته باشد ودر اثر شست‌وشو تغییر رنگ ندهد. هم چنین، بهتر اسـت جنس مانتو بـه گونه‌اي باشد کـه در فصل‌هاي مختلف سال قابل استفاده باشد.

مانتو دانشجویی

مدل مانتو دانشجویی

مدل مانتو دانشجویی ساده

مدل مانتو نیز از دیگر عوامل مهمی اسـت کـه باید در هنگام خرید آن بـه آن توجه کنید. یک مانتو دانشجویی خوب، باید مدلی داشته باشد کـه علاوه بر شیک بودن، آسان و کاربردی نیز باشد. مانتوهای اسپرت و کژوال برای استفاده روزمره در دانشگاه مناسب هستند. هم چنین، می توانید از مانتوهای رسمی برای موقعیت‌هاي خاص مانند سخنرانی‌ها و جلسات استفاده کنید.

مانتو دانشجویی بلند

مانتو دانشجویی کوتاه

مانتو دانشجویی جدید

بـه یاد داشته باشید کـه رنگ مانتو نیز از عواملی اسـت کـه باید در هنگام خرید آن بـه آن توجه کنید. رنگ‌هاي روشن و شاد برای ایجاد حس نشاط و انرژی مناسب هستند. بـه علاوه، میتوانید از رنگ‌هاي تیره‌تر برای ایجاد حس رسمیت بیشتر استفاده کنید. البته شـما باید این موارد بیان شده رابا سلیقه شخصی خودتان ترکیب کنید تا بهترین مورد را خریداری کنید.

 

بیشتر بخوانید: مدل مانتو و مقنعه دانشجویی

 

اندازه مناسب مانتو دانشجویی

مانتو باید اندازه شـما باشد تا در آن احساس اسانی داشته باشید. مانتوی خیلی تنگ یا خیلی گشاد برای استفاده دانشجویی مناسب نیست. بودجه نیز یکی از عواملی اسـت کـه باید در هنگام خرید مانتو دانشجویی بـه آن توجه کنید. مانتوهای دانشجویی در طیف گسترده‌اي از قیمت‌ها در بازار موجود هستند. بنابر این، میتوانید با توجه بـه بودجه خود، مانتوی مناسبی را خریداری کنید.

راهنمای خرید مانتو دانشجویی

ست کردن مانتو دانشجویی

ست دانشجویی دخترانه

در هنگام خرید مانتو دانشجویی، بـه قوانین پوشش دانشگاه خود نیز توجه کنید. عده اي از دانشگاه‌ها قوانین سخت‌گیرانه‌اي در مورد پوشش دانشجویان دارند. مانتو دانشجویی رابا شلوار، شال و کفش مناسب ست کنید تا استایلی شیک و جذاب داشته باشید. هم چنین، مانتو دانشجویی را هر چند وقت یک‌بار اتو بزنید تا ظاهری مرتب و آراسته داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: تیپ دانشجویی دخترانه جدید

 

راهنمای ست کردن مانتو دانشجویی

بهتر اسـت قبل از خرید مانتو، از قوانین پوشش دانشگاه خود مطمئن شوید. مانتو دانشجویی باید از نظر مدل، رنگ و جنس مناسب باشد. مانتوهای اسپرت و کژوال برای استفاده روزمره در دانشگاه مناسب هستند. هم چنین، می توانید از مانتوهای رسمی برای موقعیت‌هاي خاص مانند سخنرانی‌ها و جلسات استفاده کنید.

مانتو دانشجویی شیک

مانتو دانشجویی اسپرت

مانتو دانشجویی جلو بسته

شلوار مناسب با مانتو دانشجویی

شلوار یکی از مهمترین آیتم‌هاي ست مانتو دانشجویی اسـت. باید بگوییم کـه شلوار جین، شلوار کتان و شلوار پارچه‌اي از جمله گزینه‌هاي مناسب برای ست کردن با مانتو دانشجویی هستند. شال و روسری هم میتوانند نقش مهمی در جذابیت استایل شـما داشته باشند. شال و روسری رابا توجه بـه رنگ و مدل مانتو خود انتخاب کنید.

 

بیشتر بخوانید: مدل مانتو دانشجویی پاییزی 

 

کفش مناسب برای دانشگاه

کفش نیز یکی از مهم ترین آیتم‌هاي ست مانتو دانشجویی اسـت. کفش‌هاي کتانی، کفش‌هاي پاشنه‌دار و کفش‌هاي اسپرت از جمله گزینه‌هاي مناسب برای ست کردن با مانتو دانشجویی هستند. بـه یاد داشته باشید کـه مانتو باید متناسب با اندام شـما باشد. مانتوی خیلی تنگ یا خیلی گشاد برای استفاده دانشجویی مناسب نیست.

مانتو دانشجویی تابستونی

مانتو دانشجویی پاییزی

مانتو دانشجویی اینستاگرام

ایجاد تنوع در استایل

سعی کنید از آیتم‌هاي مختلف برای ایجاد تنوع در استایل خود استفاده کنید. با استفاده از آیتم‌هاي مختلف می توانید استایل‌هاي متنوعی را امتحان کنید و جذابیت خودرا بیشتر کنید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه در دانشگاه لباس بپوشیم و خوش تیپ باشیم؟

 

چند ست پیشنهادی برای مانتو دانشجویی

1. مانتو اسپرت با شلوار جین و کفش کتانی

2. مانتو کژوال با شلوار کتان و کفش پاشنه‌دار

3. مانتو رسمی با شلوار پارچه‌اي و کفش پاشنه‌دار

خرید مانتو دانشجویی

تیپ دانشجویی دخترانه اسپرت

تیپ دانشجویی باحجاب

در آخر هم باید بگوییم کـه برای ایجاد استایلی شیک و جذاب، میتوانید از زیورآلات نیز استفاده کنید. بـه آرایش و میکاپ خود نیز توجه کنید. آرایش و میکاپ مناسب میتواند استایل شـما را کامل کند. از اکسسوری‌هاي مناسب برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. اکسسوری‌ها میتوانند بـه استایل شـما جلوه بیشتری ببخشند. با توجه بـه نکات ذکر شده، می توانید استایل‌هاي شیک و جذابی را ایجاد کنید.