پارس ناز پورتال

خبر جنجالی مرد عرب که با یک جن ازدواج کرده است

خبر جنجالی مرد عرب که با یک جن ازدواج کرده است

خبر جنجالی مرد عرب که با یک جن ازدواج کرده است 

طی اقدامی غوغایی یک مرد عربستانی با یک جن ازدواج کرده هست که باعث تعجب و همین طور سوژه شدن در میان رسانه ها شده هست. ازدواج این مرد با یک جن 233 سال طول کشیده بود ! این جن مونث میمونه نام داشت!  انتشار خبر ازدواج طولانی مدت یک مرد با زنی از اجنه ، مردم را بهت زده کرد . این مرد می‌گوید مدت 23 سال با یکجن ازدواج کرده بوده تا بتواند او را پولدار سازد .

 

شهروند سعودی حکایت ازدواج خود با یک جن را با گذشت 23 سال از این ازدواج، بازگو کرد!!یک شهروند سعودی به نام “هانی باخشوین”، با تشریح ادعای ازدواج خود با زنی از طایفه جنیان به نام “میمونه” گفت: 23 سال از این ازدواج که با هدف کسب ثروت صورت گرفته، می گذرد و یک جادوگر نیجریه اي بانی اینکار بوده هست.

 

به نوشته سایت اینترنتی “جهان الوطن”، باخشوین گفت 23 سال پیش با یک جادوگر نیجریه اي دیدار و به وی توصیه کرده که کاری کند که میلیونر شود، بنابراین جادوگر از وی خواسته هست که منزل اي بخرد و به تنهایی در آن مستقر شود و بعد بخوابد، آنگاه برای او تعریف کند که در خواب چه دیده هست.

خبر جنجالی مرد عرب که با یک جن ازدواج کرده است

 شبکه ماهواره اي “ام.بی.سی” که با باخشوین در این خصوص گفت و گو کرده هست اعلام کرد که به این ترتیب باخشوین خواسته ساحر نیجریه اي را برآورده کرد و زنی را به همراه مادرش در خواب دید که یک فنجان آبمیوه به او داد. جادوگر نیز در تفسیر این خواب به باخشوین گفت: یک زن از طایفه جن عاشق تو شده هست.

 

وی افزود: جادوگر نیجریه اي روزی نزد وی آمد و گفت: این جن که میمونه نام دارد مهریه، لباس، طلا و لوازم دیگر نیز میخواهد.وی فاش کرد که 30 هزار ریال سعودی برای برآورده کردن خواسته هاي این جن به جادوگر داده هست و بعد جادوگر الفاظ عجیب غریبی برای او زمزمه کرده و از او خواسته هست وارد یکی از اتاق هاي منزل اش شود تا عروسش را ببیند و وقتی وارد اتاق شده، زن زیبایی دیده هست که لباس آبی به تن داشته هست!

 

 به گزارش پارس ناز وی با اشاره به اینکه مرد نیجریه اي به او کمک کرده هست که به این زن برسد و زن نیز از وی خواسته که دستورات شیخ نیجریه اي را اجرا کند، تصریح کرد که تا گذشته از مرگ جادوگر نیجریه اي، 250 هزار ریال سعودی پول به وی پرداخت کرده هست.

 

باخشوین تاکید کرد 23 سال هست که وجود این زن جنی را احساس میکند، با او زیر لب و نه ظاهری پچ پچ می کند و همواره از او انتظار دارد که همانگونه که جادوگر نیجریه اي وعده داده بود، او را ثروتمند کند.!این درحالی هست که در نهایت فاش شده که باخشوین مورد کلاه‌برداری قرار گرفته، زیرا دام هاي اینچنینی برای اخاذی از سعودی ها افزایش یافته هست.