پارس ناز پورتال

آشنایی با خدمات کناف ، سقف کاذب شهام دیزاین

آشنایی با خدمات کناف ، سقف کاذب شهام دیزاین

استفاده از سقف کاذب

یکی از خدمات ما سقف کاذب شهام دیزاین می باشد .این سقف که به صورت گسترده در انواع سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد، توانسته مزیت های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد که از جمله آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

 

1- از امتیازات این سقف می توان به قابلیت جابه جایی آن اشاره کرد. همین مورد باعث خواهد شد تا برتری های بسیار زیادی را نسبت به سقف های دیگر پیدا کند. از این برتری ها می توان به کاهش هزینه های مربوط به نصب و تعمیر اشاره کرد.

آشنایی با خدمات کناف ، سقف کاذب شهام دیزاین

2- از این سقف برای بهره مندی از یک دکوراسیون زیبا نیز استفاده می شود. بدین صورت که با کمک آن از این قابلیت برخوردار خواهید بود تا بتوانید نورپردازی های بسیار خلاقانه ای را بر روی سقف به وجود بیاورید.

 

3- مهندسان و طراحان برای اینکه بتوانند بهینه سازی انرژی را در ساختمان ها پیدا کنند، نیاز دارند تا از سقف های کاذب استفاده کنند. چرا که این سقف با ساختمانی که دارند می توانند از هدر رفتن بی رویه انرژی های سرمایشی و گرمایشی جلوگیری نماید.

 

4- از برترین مزیت هایی که می توانید در این نوع سقف ها مشاهده کنید، تعمیر بسیار آسان آن است .

 

5- از سقف های کاذب می توان به عنوان عایق صدا نیز بهره برد. بدین صورت که با نصب درست آن، خواهید توانست تا از ورود بسیاری از صداها جلوگیری نمایید و از این طریق آرامش را در ساختمان حاکم کنید.

 

مهم ترین ویژگی سقف های کاذب

سقف های کاذب ویژگی های بسیار مختلفی را دارند ولی از مهم ترین آن ها می توان به قابلیت رنگ آمیزی اشاره داشت. بدین صورت که شما می توانید با توجه به نوع و رنگ دکوراسیون خانه، یک رنگ مکمل را انتخاب کنید تا نمای داخلی را بسیار جذاب و شیک نمایید.

 

در چه مکان هایی می توان از سقف کاذب استفاده کرد؟

از سقف کاذب می توان در پذیرایی استفاده کرد و با کمک آن یک دکوراسیون بسیار ویژه را ایجاد کرد.

 

– آشپزخانه ها نیز مکان مناسبی برای بهره بردن از این سقف ها هستند که بهترین گزینه برای استفاده سقف مجازی کاذب است.

 

– از دیگر مکان هایی که قابلیت بهره مندی از این سقف را دارند می توان به مواردی همچون حمام، دستشویی و اتاق خواب اشاره داشت.

 

قیمت سقف کاذب

قیمت سقف کاذب یکی از موارد بسیار پر اهمیت در رابطه با این مبحث می باشد. برای اینکه بتوانیم هزینه های مورد نیاز را برآورد کنیم، نیاز است تا به نکات مختلفی توجه شود. به عنوان مثال هزینه خرید و نصب سقف چوبی کاذب نسبت به سقف کاذب آلومینیومی متفاوت می باشد.

 

همچنین در صورتی که بخواهید دکوراسیون سقف را بسیار ویژه تر و خاص تر کنید، کافیست از نورپردازی ایده و الهام بگیرید که همین مورد تاثیر مستقیمی بر روی افزایش قیمت های نصب خواهد داشت.
پس قبل از اینکه مرحله خرید و نصب را نهایی کنید، به تمامی این موارد در سقف کاذب توجه کنید و سپس نسبت به عملی کردن آن برنامه ریزی های خاص خود را بریزید.

 

پارکت لمینت چیست؟

لمینت که به پارکت لمینت هم معروف هست، یک کفپوش ترکیبی است. یعنی از چند لایه ساخته شده:

 

رویی ترین لایه یک لایه‌ی شفاف است که هدفش جلوگیری از سایش لمینت هست؛

 

لایه‌ی دوم، قسمت چاپی لمینته که دکور و شکل ظاهری لمینت مربوط به اون هست؛

 

لایه بعدی یک متریال متراکم چوبی بنام HDF (High Density Fiberboard) است که پایه‌ی لمینت را شکل داده و مقاومت لمینت بخاطر این مورد می باشد وآخرین لایه هم لایه‌ی بالانس هست که از خمیدگی یا تغییر شکل پارکت جلوگیری می‌کند.

آشنایی با خدمات کناف ، سقف کاذب شهام دیزاین

نکات مهم در هنگام خرید پارکت لمینت

نکاتی در هنگام خرید پارکت لمینت مهم هستند که حتما باید از آن مطلع باشید

 

درجه کیفی و مغزی ام دی اف*

میزان مقاومت آن در برابر ضربه و آب *

کلیک ها و نحوه اتصال پارکت ها *

فوم زیر پارکت ها و ضخامتی که می بایست تهیه کنید*

 

نکته آخری که شاید به آن باید توجه شود فضای داخلی خانه می باشد که لازم است با توجه به نور ورودی و مساحت فضا مناسب ترین طرح و رنگ انتخاب شود.

 

دیوارپوش ام دی اف (MDF)

دیوار پوش ام دی اف (MDFاز جنس نوعی چوب فشرده میباشد که دارای روکش هایی مقاوم است. همانطور که در بالاتر اشاره شد پانل پی وی سی راه کاری مناسب برای پوشش راه پله به دلیل آسیب پذیر بودن در برابر ضربه های محکم نمیباشد اما دیوارپوش ام دی اف بسیار مقاوم بوده و شما میتوانید با خیال راحت از این محصول در تمامی مقاطع استفاده نمایید و این اطمینان را داشته باشید که با ضربه های محکم و مستقیم و همچنین اجسام تیز مقاومت لازم را دارا میباشد.

 

و اما نکته ای که در اینجا باید متذکر شد، عدم مقاومت این متریال در برابر رطوبت و آب میباشد و این نیز به دلیل چوبی بودن این محصول است که میتواند ما را در مورد استفاده از این نوع دیوار پوش در مناطق مرطوب منصرف نماید.

 

از مزایای دیگر این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– مقاوم در برابر مایعات و شست‌وشو

– تنوع بالا در طرح و رنگ

– قیمت مناسب

– مقاوم در برابر ضربه و ساییدگی

– عایق در برابر حرارت، برودت و صدا

آشنایی با خدمات کناف ، سقف کاذب شهام دیزاین

دیوار کناف

اجری دیوار کناف نوعی جدا کننده به حساب می آید که به اسم درای وال نیاز معرفی می گردد. این نوع از پوشش برای نوع غیر باربری که برای تقسیم فضاهای داخلی یک ساختمان استفاده می شود و همچنین دارای قاب سبک نیز می باشند. 

 

اجرای دیوار کناف که یک و یا چندین لایه صفحات روکش دار گچی بر روی آن ها پیچ شده اند. دیوار کاذب کناف به صورت پوششی می باشد که دارای خصوصیت خوب و ویژگی های بسیار بالایی است.دیوار کناف ساخته شده از ترکیب فلز و همچنین صفحات روکش دار گچی یا سیمانی و عایق خوبی در اجرای دیوار پوش کناف نیز می باشد.

 

از آن می توان به واسطه وجود همین عایق ها، این محصول را به عنوان بهترین نوع خشک در اندازه استانداردهای بین المللی بر شمرد. نوع خشک آن به واسطه این نوع از متریال، درزگیر، دیگر اتصالات و همچنین عایق ها از هر نوع صدا و انتقال دما جلوگیری خواهد کرد، که به همین دلیل عملکرد فوق العاده ای نیز دارند.

 

در اجرای دیوار کناف به صورت دو گروه وجود دارد که شامل جداکننده و نوع پوششی آن است. از لحاظ طراحی معماری و ویژگی های ساختاری هیچ نوع محدودیتی در انتخاب آن ها وجود ندارد. این محصولات انواع متفاوتی از جمله جدا کننده ساده، با مقاومت بالای مکانیکی و همچنین با عملکرد صوتی و تاسیساتی نیز دارد. همچنین نوع پوششی آن به دو نوع با سازه و بدون سازه تقسیم بندی می گردد.

 

اگر قصد دارید که سیستم کناف  یا انواع دیوار پوش و پارکت لمینت را در خانه خود اجرا کنید و به کمک یک تیم حرفه ای و خبره نیاز دارید، ما به شما شرکت شهام دیزاین را معرفی می کنیم.

 

برای کسب مشاوره با کارشناسان شهام دیزاین در ارتباط باشید:

66125971  – 021

88528044 – 021