پارس ناز پورتال

با این راهکارها از خراب شدن یخچال ،ماشین لباسشویی و ظرفشویی جلوگیری کنید

با این راهکارها از خراب شدن یخچال ،ماشین لباسشویی و ظرفشویی جلوگیری کنید

نگهداری از لوازم خانگی یکی از موضوعات مهمی است که امروزه با توجه به افزایش چشمگیر قیمت لوازم خانگی بسیار حائز اهمیت می باشد. برای جلوگیری از خراب شدن لوازم خانگی راهکارهای گوناگونی وجود دارد. شناخت این راهکارها و به کارگیری آنها عمر مفید این لوازم را افزایش داده و از خراب شدن آنها جلوگیری می کند.با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله قصد داریم به بررسی این راهکارها بپردازیم، با ما همراه باشید.

 

چگونه از خراب شدن یخچال جلوگیری کنیم؟

راهکارهای گوناگونی برای جلوگیری از خراب شدن یخچال و افزایش عمر مفید آن وجود دارد، برخی از مهم ترین این راهکارها عبارتند از:

 

تمیز کردن منظم و هفتگی یخچال

آهسته باز و بسته کردن درب های یخچال

جلوگیری از قراردادن مواد غذایی خیلی داغ در یخچال

قرار ندادن یخچال در معرض نور خورشید

فاصله دادن یخچال از دیوارها

تمیز کردن فریزر یخچال هر 6 یا 12 ماه یکبار

تراز کردن محل قرارگیری یخچال

بررسی نوار درزگیر یخچال

تنظیم دمای یخچال با توجه به فصل

عیب یابی سریع و به موقع یخچال

 

چگونه از ماشین لباسشویی نگهداری کنیم؟

برای نگهداری ماشین لباسشویی برای مدت زمان طولانی تر توصیه می کنیم:

 

به هنگام شستشو لباس ها از آب خیلی داغ استفاده نکنید این کار به قطعات لباسشویی آسیب وارد می کند.

 

از قرار دادن لوازم سنگین بر روی ماشین لباسشویی خودداری کنید.

 

پس از هر بار شستشو ماشین لباسشویی را به طور کامل تمیز کنید.

 

محل قرار گرفتن لباسشویی را تراز کنید.

 

لوله ها و شلنگ های لباسشویی را بررسی کرده و در صورت پوسیده بودن آن را سریعا تعویض کنید.

 

از قرار دادن لباس بیشتر از حد استاندارد خودداری کنید.

 

به هنگام بروز مشکل در لباسشویی هر چه سریعتر در جهت عیب یابی و تعمیر مشکل ایجاد شده اقدام نمایید.

با این راهکارها از خراب شدن یخچال ،ماشین لباسشویی و ظرفشویی جلوگیری کنید

نکات نگهداری ماشین ظرفشویی

برای نگهداری هر چه بهتر این وسیله توصیه می کنیم:

 

قبل از قرار دادن ظروف داخل ظرفشویی آنها را تمیز کنید.

 

برای شستشو ظروف از آب نرم استفاده کنید، دقت داشته باشید که آب سخت در طولانی مدت باعث آسیب رسیدن به قطعات ظرفشویی می شود.

 

توری ماشین ظرفشویی را به صورت منظم و دوره ای تمیز کنید.

 

شلنگ ها و لوله های ظرفشویی را بررسی کنید و در صورت مسدود بودن یا پوسیدگی آن را تمیز نمایید.

 

همواره برای شستشو ظروف از دور مناسب استفاده کنید.

 

ماشین ظرفشویی را بیش از اندازه پر نکنید.

 

در صورتی که ماشین ظرفشویی بوی نامطبوعی می دهد با سرکه سفید آن را تمیز کنید.

 

ظروف را با توجه به آنچه در دفترچه راهنما مشخص شده است، بچینید.

 

به هنگام مشاهده هر گونه مشکل از قبیل: آب دادن، خوب نشدن ظروف، عدم تخلیه آب، عدم آبکشی، خاموش نشدن، روشن نشدن و غیره هر چه سریع تر نسبت به تعمیر و عیب یابی اقدام نمایید. دقت داشته باشید که تعمیر ماشین ظرفشویی و دیگر لوازم خانگی امری تخصصی بوده و نیازمند یادگیری مهارت های مورد نیاز آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه تعمیر لوازم خانگی بر روی آموزش تعمیرات لوازم خانگی فنی حرفه ای در تهران کلیک نمایید.

 

چگونه تعمیر و عیب یابی لوازم خانگی را یاد بگیریم؟

همانطور که اشاره شد تعمیر و عیب یابی انواع لوازم خانگی امری تخصصی بوده و نیازمند یادگیری تخصصی مهارت های مورد نیاز می باشد. برای یادگیری تعمیرات لوازم خانگی روش های گوناگونی وجود دارد. انتخاب شیوه یادگیری به هدف شما از یادگیری بستگی دارد.

 

در صورتی که قصد دارید به صورت حرفه ای با نحوه عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی آشنا شده و در این زمینه مشغول فعالیت شوید شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی آن هم در آموزشگاهی معتبر و تخصصی بهترین راه حل می باشد.

 

امروزه آموزشگاه های متعددی با توجه به بازار کار عالی تعمیرات لوازم خانگی این دوره آموزشی را برگزار کرده و هر ماه کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نمایند. توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

با این راهکارها از خراب شدن یخچال ،ماشین لباسشویی و ظرفشویی جلوگیری کنید

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

آموزشگاه فنی پارس یکی از معتبرترین آموزشگاه های تعمیرات لوازم خانگی در کشور است که به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز این دوره آموزشی را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار تعمیرات لوازم خانگی می کند.

 

دوره تعمیرات لوازم خانگی در این آموزشگاه به صورت عملی بوده و این فرصت برای کارآموزان فراهم شده است تا به صورت عملی بر روی انواع لوازم خانگی از قبیل: یخچال ساید، معمولی، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و غیره کار کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده نمایند.

 

آموزش صفر تا صد مفاهیم تعمیرات لوازم خانگی، آموزش زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای، امکان بازآموزیی رایگان دوره، پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره آموزشی، ارائه مدرک معتبر برخی از مزایای شرکت در این دوره آموزشی است.

 

این مجتمع آموزشی علاوه بر دوره تعمیر لوازم خانگی دوره های متعدد دیگری را در زمینه برق، الکترونیک و مکانیک برگزار می نماید. در ادامه با دو کلاس پرطرفدار در این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

 

آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

این دوره آموزشی همانند دوره پکیج دیواری از دوره های بسیار عالی و پرطرفدار در این مجتمع آموزشی است. در این دوره کارآموزان با نحوه نصب و تعمیر انواع پکیج های دیواری آشنا می شوند.

 

دوره پکیج شامل دو کلاس آموزش نصب پکیج دیواری و آموزش تعمیر پکیج می باشد. در دوره نصب صفر تا صد نصب پکیج و کلیه ترفندها و نکات مربوط به نصب آموزش داده شده و در دوره تعمیرات نیز نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات پکیج آموزش داده می شود.

 

شیوه برگزاری این دوره همانند دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه به صورت عملی و کارگاهی می باشد. به این صورت که کارآموزان زیر نظر استاد دوره به تمرین و رفع اشکال پرداخته و بدون استرس وارد بازار کار می شوند.

 

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه است که همه ساله کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می نمایند. دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق گستران شامل دو دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل می باشد.

 

در دوره تعمیرات نرم افزاری کلیه مباحث مربوط به نحوه عیب یابی و تعمیر مشکلات نرم افزاری در موبایل های اندروید و آیفون در دوره تعمیرات سخت افزاری نیز به آموزش کامل تعمیرات سخت افزاری موبایل پرداخته می شود. در این دوره هر یک از کارآموزان به صورت شخصی ابزارهای لازم برای تعمیرات موبایل را در اختیار داشته و به تمرین و رفع اشکال مباحث تعمیرات موبایل می پردازند.

 

پس از پایان یافتن این دوره آموزشی کارآموزان به راحتی و بدون ترس و استرس می توانند وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازند. همچنین می توان برای مهاجرت به خارج از ایران نیز اقدام نمایند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره 02166420303 تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.