پارس ناز پورتال

خرید بهترین پارکت لمینت ایرانی

خرید بهترین پارکت لمینت ایرانی

برای زیباسازی محیط در گذشته چندان به کف فضا اهمیت داده نمی‌شد، اما این روزها همه متوجه اهمیت آن شده‌اند. افراد زیادی برای تغییر دکوراسیون منزل یا محیط کار تصمیم بر استفاده از پارکت لمینت دارند.

 

با گسترش تکنولوژی محصولات بسیار باکیفیتی در این زمینه در کشورمان تولید شده تا هم‌وطنان عزیز با توجه به سلیقه، محصول مورد علاقه خود را به راحتی تهیه کنند. شما با کدام برندهای ایرانی در این حوزه آشنا هستید؟ ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با نکات خرید پارکت لمینت و بهترین برند ایرانی آشنا کنیم.

خرید بهترین پارکت لمینت ایرانی

معرفی پارکت لمینت

 

اکثر افراد با پارکت‌های چوبی که به کف خانه‌ها نصب می‌شوند آشنا هستید. لمینت‌ها از نظر ظاهر بسیار شبیه پارکت‌های چوبی هستند و ممکن است برخی از افراد تفاوتی بین آنها ملاحظه نکنند. واقعیت این است که تفاوت‌های اساسی بین این دو محصول وجود دارد و به همین دلیل خرید پارکت لمینت بسیار رایج شد.

 

اولین بار در کشور سوئد در سال 1970 این محصول روانه بازار شد و حدود 10 سال بعد در برخی کشورهای اروپایی نیز استفاده از آنها رواج یافت. چندی نگذشت که در سراسر جهان موسسات زیادی برای تولید لمینت تاسیس شدند، به طوری‌که در برخی ممالک موسسات استانداردی نیز برای این محصول در نظر گرفته شد.

 

خوشبختانه در کشور عزیزمان نیز محصولات بسیار با کیفیتی تولید می‌شود و برندهای زیادی در این زمینه فعالیت دارند. در ادامه به بررسی بهترین پارکت لمینت ایرانی خواهیم پرداخت.

 

بهترین پارکت لمینت ایرانی

 

اگر برندهای جهانی را زیر نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که آلمانی‌ها و ترک‌ها شهرت فراوانی کسب کرده‌اند. در ایران نیز با بهره‌گیری از تکنولوژی اروپایی‌ها محصولات مناسبی تولید می‌شود.

 

تولید ملی در هر زمینه‌ای که باشد، افتخاری برای ایران و ایرانی است و مفتخریم که در این حوزه برندهای ایرانی سنگ تمام گذاشته‌اند. بسیاری از افرادی که از لمینت‌های ایرانی رضایت کامل داشته‌اند و همین مسئله موجب ترویج آن در جامعه شده است. در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم.

 

سوپر داچ

یکی از برترین برندهایی که در ایران مشغول تولید و عرضه پارکت لمینت است، سوپر اچ می‌باشد. از دستگاه‌های مدرن و به روز برای تولید پارکت لمینت سوپر داچ بهره گرفته می‌شود.

 

یکی از قسمت‌های مهم این محصولات، مغزی آنها است که در این محصول از HDF برند پویا پلاس با چگالی 890 کیلوگرم بر متر مکعب استفاده می‌گردد. با توجه به اینکه این پارکت‌ها دارای کیلیک‌های مقاوم و آغشته به پارافین هستند تا مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشند.

 

تنوع رنگ در سوپر داچ بسیار زیاد است و هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند محصول مورد علاقه خود را پیدا کند. در این محصول 4 لایه که شامل اورلی، کاغذ دکوراتیو، مغزی و کاغذ بالانس است، وجود دارد. هر کدام از این لایه‌ها با هدف مخصوصی گنجانده شده که با مطالعه بیشتر می‌توانید اطلاعات خود را کامل‌تر کنید.

 

آداک فلور

یکی دیگر از گزینه‌های خرید پارکت لمینت ایرانی، برند آداک فلور می‌باشد. این محصول در ایران و تحت لیسانس بلژیک تولید و در بازار عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم این لمینت، ضخامت مناسب آن است.

 

کیلیک به کار رفته در آن از نوع والنگه اصلی بلژیکی و پارافین خورده می‌باشد که مانع از سر خوردن افراد بر روی آن می‌شود. جالب است بدانید که این محصولات دارای گارانتی‌های چندین ساله هستند و این نشان از کیفیت بالای آنها است که کار خود را تضمین می‌کنند.

 

محصولات آداک فلور مقاومت بالایی در برابر سایش اجسام تیز دارند و قابل استفاده برای سیستم‌های گرمایش و سرمایش از کف هستند. اگر شما به دنبال یک برند باکیفیت هستید، می‌توانید در مورد محصولات این برند نیز تحقیق کنید و در صورت تمایل از آنها تهیه نمایید.

 

سایا فلور

یکی از برندهایی که با بهره‌گیری از تکنولوژی آلمانی‌ها در کشور اقدام به تولید پارکت لمینت کرده، سایا فلور است. از ویژگی‌های بارز محصولات این برند سادگی نصب و استفاده از سطح سایش AC4 می‌باشد.

 

شما می‌توانید در محیط‌های مختلف از محصولات سایا بهره‌مند شوید، چراکه تنوع رنگ بسیار زیادی دارد و برای زیباسازی محیط‌های مختلف می‌توان آنها را به کار برد. بهتر است بدانید که این لمینت‌ها خاصیت اکوستیک دارند و عایق حرارت و برودت هستند.

 

اگر شما قصد خرید پارکت لمینت دارید، بهتر است با متخصصان این زمینه مشورت کنید و از راهنمایی‌های لازم بهره بگیرید تا تصمیم درستی داشته باشید. با توجه به تنوع محصولات در بازار انتخاب محصول با کیفیت و البته متناسب با محیط مورد نظر شما کار دشواری است و بهتر است با یک مجموعه کاربلد در ارتباط باشید.

خرید بهترین پارکت لمینت ایرانی

نکات مهم در خرید پارکت لمینت

 

با توجه به اینکه محصولات متنوعی در هر زمینه‌ای در بازار موجود است و در این هیاهو محصولات فیک و قلابی نیز توسط افراد سودجو وارد بازار می‌شود، بهتر است شما برای خرید کالا، اطلاعات جامعی کسب کنید. در شرایطی که شما اطلاعات کافی داشته باشید، می‌توانید خرید مناسبی داشته باشید.

 

در خرید پارکت لمینت لازم است به عواملی مانند ضخامت، رنگ، کلاس سایش، ضدآب بودن و… توجه داشته باشید. از عوامل موثر مهم در خرید این محصولات، انتخاب برند می‌باشد که بهتر است هر انتخابی که داشتید به یک مرجع معتبر و نمایندگی فروش مراجعه کنید تا محصول بااصالتی برای خود تهیه نمایید.

 

قیمت پارکت لمینت که مهم‌ترین پارامتر برای خریداران است، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در مراجع فروش معتبر به تمام این موارد اشاره می‌شود. به عنوان مثال با اینکه تعیین ضخامت در ظاهر پارکت هیچ تاثیری ندارد، اما با اضافه شدن یک میل به آن قیمت تمام شده افزایش خواهد یافت. برای خرید پارکت لمینت‌ می‌توانید به سایت شهر پارکت مراجعه کنید و با مشاهده محصولات مختلف نمونه دلخواه خود را سفارش دهید.

 

جمع بندی

 

یکی از قسمت‌های اساسی خانه‌ها و محیط‌های کار مربوط به بخش کف فضا است که این روزها هر فرد می‌تواند انتخاب‌های مختلفی برای انتخاب نوع آن داشته باشد. کف فضا در زیباسازی دکوراسیون نقش بسیار موثری دارد که با ورود پارکت لمینت به بازار این نقش پررنگ‌تر شد.

 

در این متن شما با بهترین پارکت لمینت ایرانی آشنا شدید و اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های آنها کسب کردید. برندهای سوپر داچ، سایا فلور و آداک فلور از جمله برندهای مطرح در ایران است که گزینه‌های مناسبی برای خرید هستند. در هنگام خرید به عواملی مانند ضخامت، کلاس سایش، رنگ، ویژگی‌های مختلف و … توجه داشته باشید تا با مناسب‌ترین قیمت محصول مورد علاقه را تهیه کنید.

 

یکی از مراجع معتبر در کشور در زمینه فروش پارکت، فروشگاه شهر پارکت است که توانسته در طول خدمت خود رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. شما نیز می‌توانید از مشاورین این مجموعه برای انتخاب پارکت می‌توانید کمک بگیرید تا تصمیم درستی در این رابطه داشته باشید.