پارس ناز پورتال

خرید عطر نوید محمدزاده اصل

خرید عطر نوید محمدزاده اصل

جو مالون، عطرساز معروف، زمانی اظهار داشت: «حس بویایی من، بدون شک، حس حاکم من است. عطر زبان من برای درک جهان است. این گونه است که بسیاری از خاطرات خانواده و دوستان یا لحظات خاص زندگی خود را به واسطه بو کردن یک عطر دوباره احساس می‌کنم. من همیشه ادکلن پدرم را با بوی تند و تمیز پیراهن تازه شسته شده‌اش به یاد خواهم آورد.»

 

همه ما می‌توانیم این سخنان را درک کنیم؛ چرا که عطرها برای همه ما خاص و منحصر به فرد هستند و عطرهای نوید محمدزاده هم از این قاعده مستثنی نیستند. عطرها از هر نوعی که باشند، چه عطرهای گران قیمت و چه ارزان قیمت، در خرید آن‌ها باید به نکاتی دقت کرد که ممکن است خیلی از شما آن‌ها را ندانید. از این رو، در این مطلب به توضیح آن‌ها پرداخته‌ایم تا شما را یک قدم به عطر مورد علاقتان یعنی عطر نوید محمدزاده نزدیک کنیم.

 

انواع عطرهای موجود در بازار

 

قبل از این که نکات خرید را برای شما شرح دهیم بهتر است با انواع خوشبو کننده‌ها آشنا شوید. همانطور که می‌دانید همه خوشبوکننده‌ها در بازار «ادکلن» نیستند و بسته به میزان قوی بودن رایحه و مدت زمان ماندگاری آن، با هم متفاوتند. یک عطر ایرانی قوی مانند عطر نوید محمدزاده ممکن است برای یک روز کاری کامل ۸ ساعت دوام داشته باشد، در حالی که بسیاری از عطرهای ضعیف‌تر تنها یک یا دو ساعت ماندگاری دارند. همه عطرها بر اساس غلظت روغن و الکل موجود به پنج دسته کلی تقسیم می شوند:

 

عطر

عطر یا پرفیوم دارای قوی‌ترین رایحه در بین انواع خوشبوکننده‌ها است که حاوی ۲۰ تا ۳۰ درصد روغن‌های معطر است. آن‌ها همچنین حاوی الکل کمتری نسبت به سایر عطرها هستند که خطر خشکی پوست را کاهش می‌دهد. عطرها معمولا حدود شش یا هفت ساعت ماندگاری دارند، اما رایحه‌های قوی‌تر می‌توانند تا هشت ساعت دوام داشته باشند.

خرید عطر نوید محمدزاده اصل

ادو پرفیوم

ادو پرفیوم نسبت به عطر خالص، مایع خوشبوکننده کمتری در واحد حجم دارد. این خوشبوکننده‌ها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد روغن و کمتر از ۹۰ درصد الکل دارند. این نوع عطر برای استفاده روزمره به اندازه کافی ملایم است و معمولا بین چهار تا پنج ساعت ماندگاری دارد.

 

ادو تویلت

یکی از محبوب ترین عطرهای موجود، ادو تویلت است که قیمت کمتری نسبت به سایر خوشبوکننده‌ها دارد. دارای غلظتی بین ۵ تا ۱۵ درصد روغن است و بین دو تا سه ساعت نیز ماندگاری دارد. بسیاری از مردم از ادو تویلت برای خوشبو ماندن در طول روز استفاده می‌کنند، در حالی که ادو پرفیوم اغلب در شب استفاده می‌شود.

 

ادوکلن

ادکلن‌ها اغلب سبک، تازه و از خانواده عطرهای میوه‌ای هستند. معمولا بوی مردانه بیشتری نسبت به بسیاری از خوشبوکننده‌ها ارائه می‌دهند. آن‌ها حاوی غلظت ۲ تا ۴ درصدی از مایع عطر هستند، به این معنی که ادکلن‌ها دارای غلظت الکل بالایی هستند و به سرعت در طول روز تبخیر می‌شوند.

 

Eau Fraiche

مانند ادکلن، Eau Fraiche  دارای غلظت عطر پایینی است و بین ۱ تا ۳ روغن معطر دارد و حدود دو ساعت روی پوست باقی می‌ماند. با این حال، بر خلاف ادکلن، و همچنین سایر خوشبوکننده‌های این لیست، Eau Fraiche حاوی الکل نیست. در عوض، روغن‌ها با آب تصفیه شده مخلوط می‌شوند و برای افرادی که پوست حساسی دارند، بسیار مناسبند. علاوه بر این‌ها، این خوشبوکننده دارای قیمت پایین‌تری نیز است و تمام اقشار جامعه می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

هنگام خرید عطر نوید محمدزاده به چه مواردی دقت کنیم؟

 

انتخاب عطر می‌تواند شبیه انتخاب یک نوشیدنی گوارا باشد، چرا که نیاز به صبر و بررسی کردن کالاهای مختلف دارد. به همین دلیل است که برای خرید عطر نوید محمدزاده اصل بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

 

ذائقه و سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید

قبل از خرید عطر، ترجیحات خود را به خوبی درک کنید. با به دست آوردن آگاهی از خانواده عطرها، بدانید که به کدام یک از آن‌ها علاقه بیشتری دارید. خانواده عطرها به دسته‌های گلی، چوبی، تند، مشک‌دار، میوه‌ای، گیاهی، آبی، خاکی، پودری و چرمی تقسیم می‌شوند. با این تنوع عظیم از انواع عطرهای موجود در بازار، متوجه شوید که کدام خانواده توجه شما را به خود جلب می‌کند و حس بهتری به شما می‌دهد. این قدم اول برای انتخاب عطر مناسب برای شما است.

 

از تسترهای عطر کمک بگیرید

برخی از فروشگاه‌ها و وب سایت‌های خرید آنلاین وجود دارند که نمونه‌های رایگان یا شیشه‌های عطر سایز کوچک را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا ابتدا آن را امتحان کنند. به احتمال زیاد شما ممکن است یک عطر را در مرکز خرید دوست داشته باشید اما نه آنقدر که قصد خریدش را داشته باشید.

 

برای مقابله با این مشکل، قبل از اینکه شیشه عطر اورجینال را خریداری کنید، می‌توانید از تسترهای آن استفاده کرده و آن را چند روز استفاده کنید. در این صورت می‌توانید متوجه شوید که آیا استفاده طولانی مدت این عطر احساس خوبی به شما خواهد داد یا خیر. از درخواست از تسترهای عطر خودداری نکنید؛ زیرا می‌تواند شما را از دردسر صرف هزینه زیادی برای عطرهای نامطلوب نجات دهد.

 

غلظت ترکیبات معطر

انواع عطرهای مردانه و زنانه، از جمله عطر عربی، بر اساس غلظت قابل تقسیم بندی هستند. هر چه غلظت آن بیشتر باشد، عطر قوی تر خواهد بود و ماندگاری بیشتری روی بدن شما خواهد داشت.در بازار کنونی عطرهایی که بر پایه روغن ساخته می‌شوند غلیظ‌ترین هستند و ۲۴ ساعت ماندگاری دارند.

 

در حالی که ادکلن‌ها که بر پایه آب یا الکل ساخته می‌شوند، کمترین غلظت را دارد و تنها ۲ ساعت روی پوست شما باقی می‌مانند. عطر خود را با توجه به مدت زمانی که می خواهید در اطراف باقی بماند و چقدر قوی می‌خواهید بوی عطر خود را پخش کند، انتخاب کنید.

 

قیمت

هزینه لزوما با کیفیت برابر نیست، به خصوص در مورد عطرها! قیمت تا حد زیادی به غلظت روغن‌های معطر در یک ترکیب بستگی دارد، به این معنی که ادکلن‌ها اغلب ارزان‌تر از عطرها و سایر رایحه‌های قوی‌تر هستند.

 

یک برچسب طراح همچنین می‌تواند عطر را گران‌تر کند، زیرا هزینه‌های بازاریابی و تصویر نام تجاری نیز به قیمت آن اضافه می‌شود که البته قیمت عطرهای نوید محمدزاده از این نظر بسیار اقتصادی است.

 

در نهایت، تصمیم شما برای خرید یک عطر جدید باید بر اساس مشخصات عطر ادکلن باشد تا برچسب قیمت آن. چه یک عطر اورجینال بخواهید یا یک ادکلن ارزان، مهم‌ترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا رایحه‌ای مناسب بدن شما است یا خیر.

 

اندازه

بطری‌های ادکلن در اشکال و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. از بطری‌های مسافرتی ۰.۵ اونسی تا بطری های ۳.۴ اونسی و بزرگتر در بازار وجود دارند. در حالی که ممکن است تصور کنید که با خرید بطری‌های بزرگ‌تر در هزینه صرفه جویی می‌کنید، اما این یک تصور غلط است؛ چرا که هنگام خرید یک عطر جدید، باید اندازه‌های کوچک‌تر را انتخاب کنید.

 

حتی اگر دوست دارید یک ادکلن یا عطر را در فروشگاه امتحان کردید و قصد خریدش را داشتید ممکن است با استفاده مکرر از آن نظر خود را تغییر دهید یا عطر دیگری پیدا کنید که بیشتر دوست دارید. فقط اگر مطمئن هستید که ادکلن مناسب شماست، یک بطری سایز بزرگ‌تر بخرید.

 

ماندگاری

نوسانات سریع گرما و قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور هر دو می‌توانند باعث شوند ادکلن‌ها قدرت خود را سریع‌تر از دست بدهند، به خصوص زمانی که در یک بطری شفاف هستند. به دلیل غلظت کم روغن‌های معطر و حجم بالای الکل، ادکلن‌ها مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به سایر خوشبوکننده‌ها باقی می‌مانند.

خرید عطر نوید محمدزاده اصل

برای حفظ بوی بهتر ادکلن ها برای مدت طولانی‌تری، باید آن‌ها را در مکانی خنک، خشک و تاریک مانند کمد حمام یا کمد اتاق خواب نگهداری کنید. زمانی که از یک بطری عطر به درستی مراقبت شود، عمر مفیدی بین ۳ تا ۵ سال خواهد داشت.

 

نوع رایحه

وقتی صحبت از ادکلن به میان می‌آید لازم نیست خود را به یک رایحه محدود کنید. رایحه‌های مختلفی برای هر مناسبت وجود دارد که عطرهای نوید محمدزاده از این منظر بسیار متنوع هستند؛ از مراسم رسمی گرفته تا کارهای روزمره. همچنین می‌توانید رایحه‌ای متفاوت برای فصول مختلف داشته باشید، مانند رایحه‌های ملایم، مرکباتی در تابستان و نت‌های خاکی و خنک‌تر در زمستان.

 

بوی عالی فقط در طول روز مهم نیست. همسر یا فرد مهم زندگی شما مطمئنا از استشمام ادکلن درست قبل از خواب خوشش می‌آید. در شب، می‌توانید به سراغ عطرهای سنگین‌تر و تحریک‌کننده‌تر بروید که لزوما برای دفتر کار مناسب نیستند.

 

کلام آخر

 

خرید عطر باید سرگرم کننده و آسان باشد. همچنین نیاز است که شما هنگام خرید از فروشگاه یا وب‌سایت آنلاین مطمئن باشید. یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی که می‌توانید با خیالی آسوده به صورت آنلاین و حضوری از آن عطر نوید محمدزاده را خرید کنید، حیات پرفیوم است. با تمام مجدودیت‌هایی که علیه ایران اعمال شده است، این فروشگاه بهترین و معتبرترین عطرها و ادکلن‌های دنیا را عرضه می‌کند.