پارس ناز پورتال

خرید ویلا در شمال، یک سکوی پرواز برای شما

خرید ویلا در شمال، یک سکوی پرواز برای شما

خرید ویلا ارزان در شمال

همیشه دوست دارم یک نقال پرده خوان روبرویم بایستد و من را با خود به شمال ایران ببرد، آن جا که چالوس ایستاده است، همان جا که می گویند چمستان زاییده شده و نوشهر، لانه کرده است. دوست دارم نقال پرده خوان، از مازندران شروع کند، با خود آرزو می کنم ای کاش نخست از رامسر بگوید یا نه از نور، از دست فروش هایی که حوالی جاده ایستاده اند و نگاه هر رگذری را می ربایند،

 

از ترشیجات بساط شده لب جاده، از زیتون و گردو های سبزی که چوب حراج خورده اند، از فریاد پسربچه ای که ادعا می کند محصولاتش رو دست ندارند، از بلال هایی که در جاده دالخانی، روح مان را زنده می کنند. دوست دارم کسی باشد مسلط به ساری، کسی که قادر باشد نیلوفر های آبی اش را برایم تشریح کند و از شادابی نیلوفر ها با آب و تاب سخن بگوید و بعد ماهرانه به سراغ شهر بعدی برود.

خرید ویلا در شمال، یک سکوی پرواز برای شما

شهری که با شالیزار ها پیوند خورده و ماهرانه زیبایی هایشان را در معرض نمایش می گذارد. کاش کسی بتواند از آن لحظه برایم بگوید که بوی برنج های مازندران، هوا را پُر می کند یا قادر باشد مثلا آن جاده پر پیچ و خمی را توصیف کند که به یک روستای با صفا، در دامنه کوه های سبز، منتهی می شود.

 

این جاست که سودای خرید ویلای شمال برای بار صدم، به سراغم می آید. دیگر نیاز نیست خودم را قانع کنم که خرید ویلا در شمال، توجیه پذیر است، بلکه این بار با خود تکرار می کنم “خرید ویلا در بهترین جای شمال”، عجب نعمت بزرگی است و از خود می پرسم “کجای شمال ویلا بخرم؟”

 

کجای شمال ویلا بخرم؟

خرید ویلا در شمال، یک سکوی پرواز برای شما

خرید ویلا در شمال ایران

راستش را بخواهید پاسخ به این سؤال، وابسته به فاکتور های متفاوتی است. قرار است چقدر از جیب مایه بگذارید؟ خرید ویلا ساحلی را ترجیح می دهید یا بهترین ویلا از نظر شما ویلا جنگلی است؟ مسافت از تهران یا محل زندگی فعلی تان تا شمال چقدر تعیین کننده است؟ دوست دارید در یک شهر تجاری پُرتوریست ساکن شوید یا یک شهر آرام و دلنشین؟

 

از شهر های شلوغی چون متل قو استقبال می کنید یا متنفرید از خیابان های پر مسافر و کلافه می شوید و از شلوغی به ستوه می آیید؟ شهر های کوهستانی در نگاه تان می نشینند یا جلگه ای و هموار؟ مدرنیته بودن و بزرگ بودن آن شهر چقدر در نگاهتان مهم است؟

 

امکانات شهر چطور؟ شهر انتخابی باید فرودگاه و راه آهن در چنته داشته باشد یا اهمیتی برایتان ندارد؟ این لیست را می توان ادامه داد و طولانی تر کرد. از میان آن چه گفتیم بار دیگر به نخستین فاکتور بر می گردیم، به قیمت. عموما قیمت ویلای شمال، همیشه برای خریداران محل مناقشه و معرکه بوده است. عقیده داریم خرید ویلای ارزان در دو شهر شمال، راحت تر اتفاق می افتد: در چمستان و نور.

خرید ویلا در شمال، یک سکوی پرواز برای شما

خرید ویلا در چمستان، به بهایی ارزان

شهر چمستان، که مدتی است با صدای رساتری، حضورش را در شمال، اعلام می کند، دارای یک مزیت برجسته است. برخلاف بسیاری از شهر های مازندران که با ترافیک و شلوغی، پیوند ناگسستنی دارند، چمستان، آرامش را به عنوان ارمغانی مهم، به مسافرانش تقدیم می کند. طبیعت دستنخورده چمستان، دیگر فاکتوری است که باعث می شود یک ستاره کنارش بگذاریم و بیشتر به خرید ویلا در چمستان فکر کنیم. به علاوه قیمت خرید ویلا در چمستان، مناسب است و برای آنان که مایلند با بهایی ارزان تر، صاحب یک تیکه از شمال شوند، گزینه معقول تری به نظر می رسد.

خرید ویلا در شمال، یک سکوی پرواز برای شما

چرا خرید ویلا در نور؟/ مهم ترین فاکتور قیمت

خرید ویلا در نور، همان مزایایی را دارد که برای چمستان لیست کردیم. فی الواقع، با خرید ویلا در نور، هم از قسمت قیمت برد کرده ایم و هم دست روی شهری گذاشته ایم که قول می دهد سکوت بیشتری در اختیارمان قرار دهد. حضور دریاچه الیمالات در حوالی نور و چمستان، این تصویر را در ذهنمان زنده می کند که می توان با خرید ویلا در این دو شهر، آرامش آب و سبزی طبیعت را یکجا دید و لذت برد.

 

جان کلام این که، خرید ویلا در شمال، سخت آسان است، منوط به این که باید ها را بدانیم و با نباید ها آشنا باشیم. برای نیل به این هدف، تیم اول خونه، تمهیداتی اندیشیده که در نخستین سکو، ارائه مشاوره و راهنمایی هایی جهت خرید و فروش ویلای شمال قرار دارد.