پارس ناز پورتال

خرید و فروش سیم کارت ایرانسل

خرید و فروش سیم کارت ایرانسل

شرکت ایرانسل ، در سال 84 با سرمایه گذاری 49 درصدی شرکت MTN آفریقای جنوبی و 51 درصدی شرکت گسترش الکترونیک ایران تاسیس شد. این اپراتور، در 29 مهر سال 1385 به طور رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز با پیش شماره 0935 آغاز به کار کرد.

 

اپراتور ایرانسل، در روزهایی که صف های طولانی و قیمت بالای سیم کارت های اپراتور رقیب، رویای داشتن تلفن همراه را برای بسیاری از افراد به کابوسی بدل کرده بود، با ارائه سیم کارت اعتباری ارزان قیمت ، دسترسی به تلفن همراه را به امری آسان بدل ساخت. قیمت بسیار پایین سیم کارت های اعتباری و دسترسی سریع و آسان، استقبال روز افزون مردم را به همراه داشت؛

 

به طوری که امروزه ایرانسل توانسته است، بیشترین تعداد مشترکین خطوط اعتباری را از آن خود کند . در حال حاضر این اپراتور، 45 میلیون کاربر فعال دارد که در حدود 93 درصد این کاربران، از سیم کارت اعتباری استفاده می کنند. بنابراین؛ عملا بازار خطوط اعتباری کشور، در انحصار این شرکت است.

 

روشهای خرید سیم کارت ایرانسل

 

خرید از نمایندگان ایرانسل :

یکی از قدیمی ترین روش ها برای خرید و فروش سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل، مراجعه حضوری در نمایندگی های انحصاری ایرانسل در سطح شهر با قیمت مصوب می باشد.هرچند که این اپراتور بیش از صدها نماینده فعال در سطح کشور دارد، اما قطع به یقین نمی توان از اتلاف وقت و دیگر معایب خرید و فروش حضوری غافل شد

 

خرید از سایت های معتبر :

با گسترش اینترنت و نفوذ روز افزون آن در زندگی افراد، خرید و فروش سیم کارت های ایرانسل را هم می توان بدون دردسر و به سادگی انجام داد. وب سایت های مختلفی  وجود دارند که از معتبرترین آنها میتوان به سایت رندباز اشاره کرد که در سریعترین زمان ممکن و فقط با چند کلیک می توانید خرید خود را در آن انجام دهید.

 

از آنجایی که کوچکترین سهل انگاری در تراکنش های اینترنتی ضررهای جبران ناپذیری را به بار میاورد. پس لازم است، قبل از اقدام به هر کاری به یک بازار تخصصی در زمینه خرید و فروش اینترنتی سیم کارت ایرانسل دسترسی پیدا کنید.

 

بازاری که تخصصی ترین امکانات جستجو را برای خریداران و فروشندگان فراهم آورده و بیشترین امکانات را به ساده ترین حالت ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.خرید و فروش سیم کارت های ایرانسل در سایت رندباز علاوه بر صرفه جویی در زمان مزایای دیگری نیز به همراه دارد:

خرید و فروش سیم کارت ایرانسل

 خرید و فروش اقساطی سیم کارت ایرانسل

 از جمله امکاناتی که خریداران در خرید حضوری از آن باز می مانند خرید اقساطی سیم کارت ایرانسل است پلتفرم رندباز این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است که به صورت اقساطی سیم کارت خود را به فروش برسانند و در آن طرف قضیه خریداران اگر قصد خرید سیم کارت ایرانسل  به صورت اقساطی را دارند کافی است با مراجعه سایت رندباز و رفتن به قسمت سیم کارت ها اقساطی اقدام به خرید کنند

 

فروش فوری

 از آنجایی که بازار سیم کارت به یک بازار داغ تبدیل شده است و سیم کارت های رند ایرانسل از قیمت بالایی برخوردارند گاه افراد تصمیم به فروش فوری سیم کارت های خود میگیرند تا بتوانند از سیم کارت ایرانسل خود به عنوان یک سرمایه استفاده کنند و این قابلیت نیز در سایت رندباز وجود دارد و شما میتوانید.

 

اقدام به فروش فوری سیم کارت ایرانسل خود کرده و یا اگر قصد خرید سیم کارت ایرانسل را دارید به صفحه ی فروش فوری رندباز مراجعه کنید و این قابلیت به این شکل است که رندباز شماره شما را به 50 نفر از افرادی که کارشان خرید و فروش سیم کارت میباشد، ارسال می کند، در نهایت، این شما هستید که در اسرع وقت؛ به خواسته خود رسیده اید.

 

این نکته را در خرید و فروش سیم کارت های ایرانسل نباید نادیده گرفت که قیمت این سیم کارت ها طیف وسیعی را شامل میشود و آیتم های مختلفی همچون صفر و کارکرده بودن رند بودن و حتی نوع رند بودن آن مقیاس هایی برای قیمت سیم کارت ایرانسل شما میباشند برای همین اگر شما قصد خرید و یا فروش سیم کارت ایرانسل را دارید بهتر است برای قیمت گذاری آن از یک کارشناس کمک بگیرید که  در سایت رندباز گروهی از کارشناسان مجرب آماده ی قیمت گذاری و تعیین ارزش دقیق سیم کارت ایرانسل شما می باشند

 

 در آخر اگر قصد خرید سیم کارت ایرانسل را دارید و به دنبال یک شماره با قیمت مناسب می گردید، رندباز بهترین و مطمئن ترین همراه شما خواهد بود. در حال حاضر 15623 سیم کارت ایرانسل در رندباز موجود می باشد که خود به تنهایی دلیل محکمی برای اعتماد به این سایت است.تنوع بی پایان شماره ها در کنار حجم زیاد خرید وفروش در این سایت، واقعی بودن قیمت ها را تضمین می کند و افراد با خیال راحت می توانند خرید مقرون به صرفه ای داشته باشند.

 

همچنین اگر قصد فروش سیم کارت ایرانسل خود را دارید نماد اعتبار این سایت و تضمین فروشگاه های دارای درگاه پرداخت آنلاین توسط رندباز ترافیک بالایی از مشتریان سیم کارت ایرانسل را به سوی این سایت جاری کرده است که این به شما در فروش هرچه سریع تر سیم کارت ایرانسل شما کمک میکند.