پارس ناز پورتال

خندوانه میزبان اهالی خبر +عکس

مجموعه : اخبار سینما
خندوانه میزبان اهالی خبر +عکس

خندوانه میزبان اهالی خبر 

دیروز روز خبرنگار بود و برنامه خندوانه هم به همین مناسبت میزبان اهالی خبر و خبرنگاران بود.کسانی که به همه جا می روند و همه کار می کنند تا خبر خود را بدست آورند. عقربه های ساعت 14:30 دقیقه را نشان می داد که به محل ضبط برنامه “خندوانه” رسیدم.

 

ساعت 15:15 دقیقه به تدریج مسئول هماهنگی‌های برنامه توضیحاتی را ارائه داد و پس از آن حاضران با قرار گرفتن در صف های منظم برای هماهنگی لباس و پوشش خود آماده شدند.
خندوانه میزبان اهالی خبر +عکسقبل از شروع ضبط توضیحاتی پیرامون نحوه رفتار در برنامه به خبرنگاران ارائه شد و در بخش هایی مانند سرود “ایران” با آن ها تمرین شد.”خندوانه” در این روز گرم تابستانی میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه شد تا ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار، جشنی را با عنوان روز خبرنگار برگزار کند.
خندوانه میزبان اهالی خبر +عکسپس از ضبط نخستین بخش برنامه یک کمدین در بخش استندآپ کمدی به اجرای برنامه پرداخت.از نکات قابل توجه در شب خبری “خندوانه” و موضوعی که با حضور در استودیوی ضبط توجه همه را به خود جلب می کرد استفاده از ظروف یکبار مصرف تجدید پذیر برای طراحی‌های صحنه بود.

 

میهمان برنامه، گفت و گو با چند تن ازخبرنگاران و بیان دغدغه ها و مشکلات آن ها و حضور “جناب خان” از بخش های دیدنی “خندوانه” با حضور اهالی رسانه بود.”جناب خان” با بیان دیالوگ هایی طنز آمیز با خبرنگاران شوخی کرد و برایشان آوازخواند.
خندوانه میزبان اهالی خبر +عکسدراین قسمت از برنامه همچنین خبرنگارانی از سایر استان ها از جمله گیلان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، لرستان و کردستان نیز میهمان “خندوانه” شده بودند و لباس ها محلی منطقه خود را بر تن داشتند.ضبط این برنامه تا پاسی از شب طول کشید اما رامبد جوان وهمکارانش همواره سعی می کردند انرژی خودرا حفظ کنند و لبخند بزنند.

 

شعار برنامه “خندوانه” که از در ورودی تا در استودیو نصب شده بود این بود: ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است لطفا لبخند بزنید”.مجری برنامه همچنین با حضور در بخش های مختلف استودیو به خبرنگاران حاضر درمحل ضبط “خندوانه” خوش آمد گفت و جویای احوال آن ها شد.

 

همچنین گرفتن عکس دسته جمعی با خبرنگاران حاضر در استودیوی ضبط برنامه “خندوانه” از دیگر قسمت های قابل توجه در بخش پایانی بود.گفتنی است برنامه “خندوانه” امشب ساعت 23 با موضوع بزرگداشت روز خبرنگار میهمان مخاطبان شبکه نسیم می شود.