پارس ناز پورتال

خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

مجموعه : اخبار سینما
خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

عده اي از بازیگران و سلبریتی هاي معروف از خدمتکاران خود تقاضای هایي دارند که واقعا عجیب بنظر می‌رسد. هر چقدر هم که ستاره ها ادعا کنند که زندگی شان شبیه به ما انسان هاي عادی است، بازهم تفاوت هاي بارزی دارد که نمی‌توان انکار کرد. بعنوان مثال آن ها پیش خدمت هایي دارند که غذای مورد علاقه شان را درست می‌کنند، خانه شان را تمییز نگه می دارند و حتی گاهی کارهای شخصی آن ها را نیز انجام میدهند.

 

در واقع برای این‌که ستاره ها یک زندگی عادی و نرمالی مانند مردم دیگر داشته باشند، از افراد معمولی کمک می‌گیرند. اگر دوست دارید با عجیب ترین خواسته هایي که ستاره ها از خدمتکاران شان دارند، آشنا شوید، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

 

کایلی جنر: اسموتی

خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

برای ثروتمندترین خانواده جهان، کارداشیان ها، طبیعی است که خدمتکارانی داشته باشند که در کارهای روزمره به انها کمک کنند. بعنوان مثال کایلی جنر، یک خدمت کار 24 ساعته دارد تا به کارها و خواسته هاي او رسیدگی کند. یکی از وظایفی که کایلی به او محول کرده، این است که هرروز صبح برایش یک لیوان اسموتی، که شامل مخلوط میوه هاي یخ زده است، درست کند. البته کار این خدمت کار به این سادگی ها هم نیست،

 

بلکه او موظف است اسموتی اي که هرروز صبح درست میکند، دقیقا طعم همیشگی را بدهد، در غیر این صورت کایلی بسیار خشمگین میشود. اگرهم او از کایلی بپرسد که چه طعمی میـــخواهد، در جواب به او میگوید: «تو که خودت می‌دانی، طعم همیشگی!»

 

لیدی گاگا: گرم کردن رخت خواب

خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

ما انقدر از ستاره موسیقی پاپ، لیدی گاگا، کارهای عجیب غریبی دیده ایم که اگر بازهم در مورد او چیزهای عجیبی بشنویم، تعجب نمیکنیم. او لباسهای عجیبی به تن می‌کند، موهایش رابه مدلهای مختلفی درست میکند و اینطور بنظر می‌آید که فردی با اعتماد به نفس بالا و مستقل است، اما در زندگی شخصی او همیشه آن گونه نیست. بلکه او گاهی برای داشتن حس امنیت، از دیگران کمک میگیرد.

 

مثلاً او عادت دارد که قبل از خواب، از خدمتکارش بخواهد که تختخوابش را گرم و آماده کند، در غیر این صورت نمیتواند خوابی آرام داشته باشد. البته گرم کردن تختخواب به معنی گرم کردن فضای اتاق نیست بلکه او از خدمه اش میـــخواهد تا قبل از او در تخت اش دراز بکشد. در واقع او، نه به گرمای هوا بلکه به گرمای یک آغوش نیاز دارد. حتی گاهی اینکار راضی اش نمی‌کند و از خدمتکارش میـــخواهد تا درکنار او به خواب رود.

 

مارک والبرگ: بلند کردن او از تختخواب

خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

ستاره ها برنامه هاي منظمی در زندگی شان ندارند. بعنوان مثال گاهی مجبورند که تا نیمه هاي شب سر صحنه فیلم برداری باشند و خواب شان را در طول روز جبران کنند. مارک والبرگ نیز یکی از همین ستاره هاست که چنین برنامه اي دارد و بدتر ازآن این است که نمی‌تواند خودش یا با صدای زنگ ساعت

 

از خواب بیدار شود. بجای آن، او از خدمتکارش میـــخواهد که وی را بیدار کند. در واقع خدمتکار او نقش زنگ ساعت را برایش بازی می‌کند. البته ما نمیدانیم که وقتی او قادر نیست با زنگ ساعت بیدار شود، خدمتکار او با چه ترفندی این ستاره را از تختخواب گرمش جدا می‌کند؟ شاید یک کاسه آب سرد روی سرش جواب میدهد!

 

کارداشیان ها: نگه‌داری از حیوانات خانگی

خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

اگر شو تلویزیونی کارداشیان ها را دیده باشید، با سبک زندگی آن ها آشنا هستید و می‌دانید که انها عاشق حیوانات خانگی هستند. هر کدام از اعضای این خانواده یک حیوان خانگی برای خود دارند که در اطراف خانه می‌چرخد و بیرون از خانه انها را همراهی می‌کند. اما از آنجا که انها وقت کافی برای

 

رسیدگی به حیوانات شان را ندارند، این وظیفه رابه عهده خدمتکاران شان گذاشته اند. مثلاً آن ها تا به حال حیوانات شان را خودشان به حمام نبرده اند یا خراب کاری هاي انها را جمع نکرده اند، بلکه تنها بازی با انها را دوست دارد. بهمین دلیل خدمتکاران باید طی شبانه روز حواس شان به این حیوانات خانگی باشند.

 

تیلور سوئیفت: خرید قهوه از استارباکس

خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

زمانی که از خرید وسایل مورد نیاز ستاره ها میشود، تیلور سوئیفت جزو افرادی است که خواسته زیادی ندارد. او در واقع فردی مستقل است که دوست دارد کارهای شخصی اش را خودش انجام دهد، او نه تنها از گربه اش مراقبت میکند بلکه خرید نان خانه اش را هم خودش انجام میدهد،

 

اما یک چیز است که او علاقه اي به انجامش ندارد و از خدمتکارش می‌خواهد که آن کار را برایش انجام دهد. در واقع تیلور عاشق استارباکس است. او اعتراف می‌کند که بدون کافئین زنده نخواهد ماند.خدمتکار او نیز این را میداند، بهمین دلیل قبل از ساعت 11 صبح یک فنجان قهوه لاته و تکه اي از کیک کدو را از استارباکس برایش آماده می‌کند. به راستی که خوشحال کردن این سوپر استار کار سختی نیست، تنها با کمی کافئین می‌توان لبخند را بر لبان او نشاند.

 

کانیه وست: پوشیدن لباس کتان توسط راننده اش

خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

یکی از خواسته هاي عجیبی که ستاره ها از خدمه هایشان دارند، متعلق به کانیه وست است. او نه تنها به لباس پوشیدن خودش، بلکه به لباس راننده اش نیز اهمیت می‌دهد. بعنوان مثال راننده او حق ندارد لباسی با الیاف مصنوعی به تن کند، در واقع او تنها اجازه دارد که لباسهای 100% کتان بپوشد. گرچه پوشیدن یونیفرم خوب است اما سوالی که در ذهن ما ایجاد می‌شود این است که چرا تنها راننده او باید چنین لباسی به تن کند؟!

 

شاهزاده چارلز: انتخاب لباس

خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

زمانی که صحبت از خانواده سلطنتی می‌شود، به این باور می‌رسیم که آن ها با تمام افراد دیگر فرق دارند. بعنوان مثال شاهزاده چارلز، آن قدر مقام بالایی دارد که یک گروه از متخصصان، تنها برای لباس پوشیدن او طراحی شده اند. هرروز صبح، یک نفر لباسهای وی را از تنش در می آورد، انها را داخل کمد می‌گذارد و لباسهای جدیدش را تنش میکند. در واقع او خودش هیچ نقشی در انتخاب، خرید و ست کردن لباس هایش ندارد.

 

بیانسه: مرغ پخته شده

خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

آیا شما عاشق یک بشقاب مرغ پخته شده با باقی مخلفات نیستید؟ اینطور بنظر می‌رسد که هیچ کس شبیه بیانسه عاشق مرغ نیست. زمانی که بیانسه برای کنسرت هایش به دور دنیا سفر میکند، به خدمتکارش که همراه اوست میگوید که در اتاق او یک بشقاب حاوی بال، ران، سینه مرغ

 

به همراه پیاز سرخ شده و نمک و فلفل آماده کند. گرچه ستاره هاي دیگر ترجیح میدهند که قبل از به روی صحنه رفتن، اسنک هاي سبکی مانند اسموتی، آب یا میوه بخورند، اما بیانسه پایش را فراتر میگذارد و یک بشقاب پر از مرغ سفارش میدهد.

 

آنجلینا جولی: عکس العمل مثبت نسبت به فیلم هایش

خواسته های عجیب سلبریتی ها از خدمتکاران

در سال‌ های اخیر، آنجلینا جولی تمرکزش را بیشتر بر خانواده و کارگردانی گذاشته تا بازیگری. او نسبت به فیلم هایي که کارگردانی میکند نیز حساسیت زیادی دارد. بعنوان مثال او درسال 2015، فیلم “By The Sea” را کارگردانی کرد که با عکس العمل هاي مثبت و خوبی، آن طور که انتظارش را داشت،

 

مواجه نشد. بهمین دلیل دچار ناامیدی شد و سعی کرد به گونه اي خودش را راضی کند. پس از این‌که DVD هاي این فیلم منتشر شد، او به هر کدام از خدمتکارانش یکی از آن ها را داد، اما نه برای این‌که تنها تماشا کنند، بلکه به این علت که پس از تماشای آن عکس العمل هاي مثبتی رابه او انتقال دهند. این تقاضای عجیبی از ستاره اي چون آنجلینا جولی می‌باشد، غیر از این است؟