پارس ناز پورتال

خودکشی امیر تتلو در کنسرت تابستانی + عکس

خودکشی امیر تتلو در کنسرت تابستانی + عکس

خودکشی امیر تتلو در کنسرت شهریور ماه 

در این جا بـه بررسی ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنستر تابستانی اش میپردازیم. امیر تتلو خواننده جوان و پرحاشیه گفته اسـت کـه قصد دارد در روز تولدش و روی استیج خودکشی کند. وی گفته کـه دوست دارد کسیکه نقاب پوشیده اسـت، در کنسرت شهوریور ماه بـه سرش شلیک کند. این اخبار حواشی زیادی را در شبکه هاي اجتماعی بـه راه انداخته اسـت. در زیر بـه بررسی بیشتر این حواشی امیر تتلو خواهیم پرداخت.

 

ماجرای خودکشی تتلو روی استیج

تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ خواننده سبک آر اند بی پرحاشیه ایرانی اسـت. صفحه رسمی در اینستاگرام وی چندین بار بسته شده و بار آخر اعلام شد کـه او اجازه استفاده از این برنامه را ندارد. در حال حاضر تتلو در ترکیه زندگی می کند و اجازه حضور در ایران را ندارد. امیر تتو اینبار هم با حرف هاي عجیبش خبرساز شد. او برای روز مرگ خود نظرسنجی گذاشت و از هوادارانش خواست نظر بدهند.

 

آقای امیر تتلو کـه پیش تر خبر لغو کنسرتش را داده و گفته بود این اجرا دیرتر انجام خواهد شد، در کانال یوتیوب خود گفت شب کنسرت جلوی هوادارانش خودش رابا تفنگ خواهد کشت. تتلو مدعی شد یا خودش برای مرگ خودش دست بکار خواهد شد و یا یک نفر با ماسک باید اینکار را انجام دهد.

خودکشی امیر تتلو در کنسرت تابستانی + عکس

آقای تتلو گفت: «می نویسم امضا می کنم، ویدئو میگیرم میدم بـه خودش و خانواده‌ش کـه اینکار با رضایت خودمه کـه هیچ مشکلی هم براش پیش نیاد بعد از مرگ مـا.»

خودکشی امیر تتلو در کنسرت تابستانی + عکس

وی هم چنین در صحبت هاي خود در یوتیوب گفت: «اگرم روتون نشد واسه کشتن امیر تتلو بیاین جلو، بـه مسئولین برگزاری کنسرت بگین مـن می‌خوام تـو پروژه تفنگ طلایی شرکت کنم! کار جمعه! اگرم نخواستین صورتتون معلوم شه می‌تونین صورتتونو کامل بپوشونین و بیاین رو استیج. ببینم یه قاتل اندازه مـا پیدا می‌شه؟»

 

نظرسنجی امیر تتلو برای روز مرگش

او بارها بـه «پروژه تفنگ طلایی» خود اشاره کرد و گفت: «پروژه تفنگ طلایی شوخی و بچه بازی نیست. بادقت تصمیم بگیرین! مـن اهل لب و دهن نیستم! تصمیمتون اجرا میشه! بادقت تصمیم بگیرین. فقط هم امروزو فردا وقت دارین. این دفعه وقتی رای میدین باید پاشم وایسین بلیط هم بخرین بعد نگین شـما نکشتین.

خودکشی امیر تتلو در کنسرت تابستانی + عکس

اینبار تاریخ شاهده! تمام کامنتاتون و رای گیریا و پستا اسکرین رکورد موجوده. یکبار برای همیشه باید تاریخ بفهمه همه ی چیو بـه شوخی گرفتن یعنی چی! باید بفهمه چیزایی کـه آسان بـه دست میان، ممکنه خیلی آسان و با یه شلیک اونم با تفنگ طلایی از دست برن!»

خودکشی امیر تتلو در کنسرت تابستانی + عکس

امیر تتلو سپس در ویدیوی دیگری کـه در کانال یوتیوب خود بـه اشتراک گذاشت در حال طلایی کردن نقش اسلحه اي کـه روی سرش تتو شده دیده شد و گفت مثل این کـه قرار اسـت این اتفاق ۳۰ شهریور بیفتد، چون بـه غیر از نظرسنجی یوتیوب، عده زیادی در حال خرید بلیت این روز هستند و با اینکار پروژه تفنگ طلایی را امضا میکنند.

 

چرا امیر تتلو می خواهد خودکشی کند؟

تتلو پس ازآن در اینستاگرام با انتشار عکسی از یکی از ویدیوکلیپ هاي خود نوشت: مثل این کـه باید آماده شیم واسه سی شهریور. وقتشه این صحنه واقعی بشه اونم جلوی چشماتون رو استیج.» این صحبت ها از سوی عده زیادی از کاربران بازارگرمی جدید تتلو برای جذب مخاطب تلقی شده اسـت.

خودکشی امیر تتلو در کنسرت تابستانی + عکس

پیشتر امیر تتلو با انتشار متنی در اینستاگرام اعلام کرده بود کنسرت شهریور ۱۴۰۱ در ترکیه را لغو کرده و قرار نیست پول بلیت هاي خریداری شده را نیز بـه مردم بازگرداند. او مدعی شد نمیتواند پول بلیت ها را برگرداند و هواداران باید در تاریخ جدید کـه حوالی مهر ماه اعلام شده بـه کنسرتش بیایند. علت عدم بازپرداخت بلیت ها از سوی تتلو پرداخت پول سالن و تمرین و هزینه هاي جانبی عنوان شد.

 

بیوگرافی امیر تتلو خواننده پرحاشیه

امیر تتلو خواننده زیرزمینی و آهنگساز ایرانی با نام شناسنامه اي امیر حسین مقصودلو در محله مجیدیه تهران در 30 شهریور 1362 بدنیا آمده اسـت. او تا دیپلم ریاضی فیزیک بیشتر تحصیل نکرده و دارای دو خواهر می باشد. خودش کوچک‌ ترین فرزند خانواده اسـت پدرش فوت کرده و قبل از مهاجرت از ایران با مادر زندگی می کرد.اصالتا ترک بوده و اکنون در ترکیه زندگی می کند.

خودکشی امیر تتلو در کنسرت تابستانی + عکس

تتلو از سال 1379 کارش را در عرصه موسیقی شروع کرده و نخستین بار ترانه ها و موزیک هاي خودش را در وبلاگی در اینترنت منتشر کرد. بعد از انتشار موزیک هایش در اینترنت خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد و موزیک هایش مورد استقبال نسل جوان قرار گرفت. سپس سامیر بـه همراهی تهی و پیشگام و روزبه نخستین کلیپ رپ پارسی را منتشر کردند کـه قدم بزرگی در پیشرفت رپ بود.

 

لقب تتلو یعنی چه؟

اسم اصلی امیر تتلو امیرحسین مقصودلو می باشد. آقای امیر تتلو درباره ي علت انتخاب این لقب می‌گوید یک اسم ساختگی اسـت. معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی کـه تنها مختص وی باشد بوده اسـت. بـه گفته خودش: رفیق باز، لج باز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی ودر مسائل مالی‌ بی‌خیال اسـت.

 

بازداشت امیر تتلو

امیر تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد کـه پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد. وی در ۲ شهریور ۱۳۹۵ دوباره بازداشت شد. در چند روز قبل ازآن وی بـه دادسرا احضار شده بود. او پس از ۶۲ روز بـه قید وثیقه آزاد شد. پس از دستگیری و آزادشدن در صفحهٔ رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت بـه اشتباهاتش اقرار کرد ودر یک پروندهٔ صوتی خبر از پشیمان شدنش داد.

خودکشی امیر تتلو در کنسرت تابستانی + عکس

در ۱۵ آبان ۱۳۹۵، دادستان تهران اعلام کرد یکی از خوانندگان زیرزمینی بـه اتهام «تشویق جوانان بـه فساد و فحشا» بـه تحمل ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده ولی بدلیل رضایت یکی از شاکیان نصف مجازات او بخشیده شده اسـت. معاون هنری وزیر ارشاد اعلام کرد محکومیت امیر تتلو بخاطر فعالیت هنریش نبوده اسـت.

 

امیرتتلو در بهار ۱۳۹۶ اعلام کرد از آنجا کـه اطلاعات سیاسی ندارد، یکی از دوستان وی کـه در «اطلاعات سپاه» کار می کند و اطلاعات سیاسی خوبی دارد، مطالب سیاسی را برای او «فوروارد» می کند و او هم آن رابه کانال تلگرام خود ارسال میکند. هم چنین تتلو در انتخابات سال ۹۶ ابتدا از محمد باقر قالیباف و پس از انصراف او بـه نفع سید ابراهیم رییسی، در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ از رئیسی حمایت کرد.

 

ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی

خودکشی امیر تتلو در کنسرت تابستانی + عکس

امیر تتلو در نهایت بهمن ۱۴۰۰ با سحر قریشی بازیگر ایرانی وارد رابطه عاشقانه شد و چند هفته بعد بـه‌ صورت قانونی و شرعی با هم ازدواج کردند. خانم قریشی زمان فیلم برداری سریال «نیسان آبی» در ترکیه دیگر قید بازگشت بـه ایران را زد و آنجا ماندگار شد و بعد از ازدواج هم از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.