پارس ناز پورتال

ابراز خوشحالی داعشی ها از زلزله مرگبار کرمانشاه

ابراز خوشحالی داعشی ها از زلزله مرگبار کرمانشاه

ابراز خوشحالی داعشی ها از زلزله مرگبار کرمانشاه 

گروه تروریستی داعش از اینکه شمار زیادی از مردم کرمانشاه جان خود را در اثر زمین لرزه از دست داده اند کاملا شاد و شادمان میباشند. زمین لرزه سهمگین در عراق و ایران که تلفات بسیاری خصوصا در کرمانشاه و سر پل ذهاب داشت ف باعث خوشحالی داعشیان شده هست.

 

به گزارش پارس ناز تروریست هاي تکفیری که در مقابل جبهه پایداری توفیقی به دست نیاورده اند از زمین لرزه شب قبل کرمانشاه ابراز خوشحالی میکنند.تروریست هاي تکفیری که پس از شکست هاي پی در پی از محور پایداری در عراق و سوریه نتوانسته اند توفیقی در این جبهه به دست بیاورند از کشته و مجروح شدن مردم ایران و عراق ابراز خوشحالی میکنند.

ابراز خوشحالی داعشی ها از زلزله مرگبار کرمانشاهتروریست ها که آرزوی حضور در کشورمون را بعنوان هدف خود عنوان می‌کردند حال با گذشت چند سال و رو به زوال رفتن گروه تروریستی داعش ISIS این آرزو را با خود به گور خواهند برد . حال اما این جنایتکاران پست از کشته شدن مردم مسلمان کشورمون بر اثر زمین لرزه مهیب ابراز خوشحالی می‌کنند.

 

عقده گشایی تروریست هاي تکفیری را میتوانید از حرف زدن انها درمورد کشته شدگان و مصدومان زمین لرزه کرمانشاه دریابید.

 

تروریست ها نوشتند:

 

شب تاریک مشرکین در عراق و ایران با خوف و ترس سپری میشود

خدا را شکر 2000 نفر از ایرانیان بر اثر زمین لرزه کشته و مجروح شده اند.

 

گفتنی هست بر اثر زمین لرزه شب قبل در نزدیکی ها سر پل ذهاب کرمانشاه تا به حال بیش از 300 نفر کشته و بیش از 1800 نفر مجروح شده اند.