پارس ناز پورتال

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگ

مجموعه : اخبار سینما
نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگ

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگ 

رایان گاسلینگ ستاره معروف سینمای جهان به خوش تیپ و خوش استایل بودن معروف است و امروز به راز این جذابیت رابه شما خواهیم گفت. رایان گاسلینگ هنرپیشه و موزیسین کانادایی، علاوه بر بازیگری، در دنیای مد و فشن به خوش تیپی نیز شهرت دارد. فرقی نمی‌کند که او یک تیشرت به تن داشته باشد

 

یا کت و شلوار، او در هر شرایطی زیبا و جذاب است. اما راز اینهمه جذابیت چیست؟ اگر شما هم دوست دارید که با استایل لباس پوشیدن این ستاره هالیوودی آشنا شوید، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگپیراهن

زمانی که صحبت از پیراهن می‌شود، رایان پیراهن هاي سفید رابه پیراهن هاي رنگی ترجیح میدهد. فرقی نمی‌کند که او پیراهن اش رابا چه لباس دیگری به تن کند، می‌خواهد شلوار جین باشد یا حتی کت و شلواری رسمی، در هر شرایطی پیراهن سفید انتخاب اوست. در واقع او با انتخاب پیراهن سفید، جا را برای پوشیدن لباسهای رنگی دیگر باز می‌گذارد.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگ

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگکت و شلوار

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگبرای مناسبت هاي رسمی مانند فرش قرمز یا میهمانی هاي مجلل، رایان کت و شلوار رابه لباسهای دیگر ترجیح می‌دهد. البته سعی می کند که دراین سبک لباس پوشیدن نیز از دیگران متفاوت باشد. گرچه اغلب آقایان کت و شلوار مشکی رابا پیراهن آبی ست می‌کنند اما او کاری با استانداردهای معمول ندارد

 

و سبک خاص خودرا دنبال می کند. بعنوان مثال او کت و شلواری به رنگ هاي سبز یا آبی تیره و پیراهنی به رنگ سفید را برای مراسم رسمی می پسندد.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگبوت

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگاگر رایان گاسلینگ از چیزی خوشش آید، آنرا به هیچ عنوان کنار نمی‌گذارد، لباس هم از این قانون مستثنی نیست. بعنوان مثال او عاشق بوت است که طبق معمول آنرا برای مناسبت هاي غیررسمی و دوستانه بپا می کند. بوت هاي مشکی و قهوه اي چرم با طرح هاي ساده، در انتخاب او اولویت دارند.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگعینک

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگیکی از اکسسوری هایي که رایان علاقه زیادی به آن دارد، عینک است که طبق معمول از برند « Barton Perreira » خریداری می کند. گرچه او عینک هاي متنوع و زیادی رابه چشم میگذارد اما مدل مورد علاقه او عینکی ساده با فریم D شکل و گربه اي است.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگکت چرم

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگراین گاسلینگ همیشه خوش تیپ و جذاب بنظر می‌آید. یکی از لباس هایي که در تن او جلب توجه می کند، کت چرم است. او کت چرم مشکی را هم برای مراسم رسمی و هم دوستانه و غیررسمی به تن می کند. در واقع او اعتقاد دارد که کت چرم را میتوان هم به همراه شلوار جین و هم با شلوارهای رسمی تر ست کرد.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگرایان در فیلمهای زیادی حضور داشته، گرچه او وادار است که خود واقعی اش را کنار گذاشته و نقش بازی کند اما همیشه لباس هایي می‌پوشد که با سلیقه اش جور در آید و به تنش بنشیند. در ادامه چند نمونه از جذاب ترین تیپ هاي وی را در فیلم هایي که بازی کرده برایتان آورده ایم.

 

رایان گاسلینگ در «Notebook»

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگ

فیلم «دفترچه خاطرات» فیلمی‌ست از نیک کاساوتیس، با بازی رایان گاسلینگ، که درسال ۲۰۰۴ به نمایش در آمده است. رایان دراین فیلم، نه تنها به خاطر بازی هنرمندانه اش، بلکه بدلیل ظاهر جذاب و چشمگیرش نیز مورد توجه قرار گرفت. همانگونه که در تصور میبینید، او به پیراهن سفید رنگ خود همان‌ گونه وفادار است که دراین فیلم آن رابا تی شرتی سفید، شلواری پارچه اي و کلاهی ست کرده است.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگرایان گاسلینگ در «La La Land»

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگ«لا لا لند» یا «سرزمین رویایی»، فیلمی رمانتیک و موزیکال محصول سال ۲۰۱۶ کشور آمریکا به نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل است که بازیگرانی چون رایان گاسلینگ در آن بازی کرده اند. رایان دراین فیلم نقش یک پیانیست جاز را دارد که سعی کرده ظاهری مطابق با طبع هنری اش بزند. در طول این فیلم، او بدلیل استایل مدرن خود، طبق معمول کتی اسپورت به تن داشت که آن رابا کراوات و کفش هاي دو رنگش ست میکرد.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگرایان گاسلینگ در «Blade Runner 2049»

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگ«بلید رانر ۲۰۴۹» فیلمی آمریکایی در سبک نئو نوآر علمی–تخیلی به کارگردانی دنی ویلنوو و نویسندگی مایکل گرین و همپتن فنچر است که درسال ۲۰۱۷ به صورت دو بعدی، سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی در ایالات متحده اکران شد. دراین فیلم، رایان نقش یک افسر را بازی می کند، بهمین دلیل تیپی باید بزند که به نقشش بیاید. او برای این منظور کتی بلند، جلیقه اي بافندگی، شلواری تیره و بوت به تن کرده است.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگرایان گاسلینگ در «The Big Short»

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگفیلم «کود بزرگ» یک فیلم آمریکایی در سبک زندگینامه‌اي و کمدی-درام به کارگردانی و نویسندگی آدام مک‌کی است که درسال ۲۰۱۵ منتشر شد. برایان دراین فیلم یک دست کت و شلوار کلاسیک به همراه پیراهن راه راه آبی به تن داشت که بسیار جلب توجه میکرد.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگرایان گاسلینگ در «Song to Song»

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگتیپ رایان گاسلینگ در فیلم «ترانه به ترانه» غیررسمی اما جذاب است. او در تی شرتی آستین بلند، شلوار جین تیره و ژاکت آبی کلاه دار بسیار جذاب شده است. اگر شما هم به دنبال ظاهری اسپورت هستید، این ست گزینه خوبی برایتان خواهد بود.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگرایان گاسلینگ در « Gangster Squad»نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگفیلم «جوخه گانگستر» فیلم اکشن-جنایی آمریکایی محصول ۲۰۱۳ به کارگردانی روبن فلیشر و فیلمنامه‌اي نوشته ویل بیل است. گرچه رایان دراین فیلم باید مانند سال های 1949 لباس می‌پوشید، اما تیپ او همان‌ گونه جذاب و الهام بخش است. اگر به دنبال ظاهری کلاسیک میگردید، بد نیست که به تیپ رایان دراین فیلم نگاهی بیاندازید. پیراهنی کلاسیک به همراه شلوار پاچه گشاد، انتخاب ستاره این فیلم بوده، که البته کلاه را نیز فراموش نکرده است.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگرایان گاسلینگ در «Drive»

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگفیلم «رانندگی» یک فیلم تریلر آمریکایی است که درسال ۲۰۱۱ به کارگردانی نیکولاس ویندینگ رفن و با بازی رایان گاسلینگ به نمایش درآمد. این فیلم داستان یک راننده بدلکار است که روزها دریک گاراژ کار میکند. گرچه این فیلم در زمان حال می باشد، اما لباس هایي که رایان به تن می کند،

 

متعلق به مدهای سال ها پیش است. تیپ او دراین فیلم شامل ژاکت ساتن سفیدی ست که عکس عقربی بر پشت آن حک شده است. ما رایان را دراین فیلم با ظاهری متفاوت از دیگر فیلم هایش می‌بینیم.

 

رایان گاسلینگ در «Crazy Stupid Love»

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگ

فیلم «دیوانه‌وار، احمقانه، عشق» فیلمی کمدی-درام رمانتیک، به کارگردانی گلن فیکارا و جان ریکوئا و نویسندگی دن فوگلمن محصول سال ۲۰۱۱ میلادی است. رایان گاسلینگ برای ایفای نقش دراین فیلم، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. اما از بازی هنرمندانه او که بگذریم، ظاهر جذاب اش نیز الهام بخش تعداد زیادی از مردان در لباس پوشیدن شده است. او با پیراهن سفید، کت و شلوار تیره رنگ، عینک آفتابی و دکمه سر دست دراین فیلم به خوب می درخشد.

نکاتی درباره استایل و خوش تیپ بودن رایان گاسلینگدر نهایت نکاتی که باید از سبک لباس پوشیدن رایان گاسلینگ بیاموزیم:

 

* به دنبال سبک لباس پوشیدنی باشید که هیچگاه از مد نمی افتد، مانند تیشرت سفید و کت چرم مشکی.

 

* لباسی به تن کنید که اندازه تن تان و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 

* به جزییات اهمیت دهید.

 

* رنگ هاي ساده را برای تیپ هاي غیررسمی و اسپورت و رنگ هاي جسورانه تر را برای تیپ هاي رسمی بکار گیرید.