پارس ناز پورتال

خیانت شوهر ناتالی پورتمن بازیگر زن معروف و جدایی آنها + عکس

مجموعه : اخبار سینما
خیانت شوهر ناتالی پورتمن بازیگر زن معروف و جدایی آنها + عکس

خیانت شوهر ناتالی پورتمن بازیگر زن معروف 

خیانت شوهر ناتالی پورتمن بازیگر زن مشهور سوژه تعداد زیادی از رسانه ها شده اسـت. دنیای شهرت آرزوی اکثر آدمها اسـت، ولی چیزی کـه عموم آنرا نادیده میگیرند، روی منفی آن اسـت. ماجرای خیانت در میان سلبریتی ها یک اتفاق پرتکرار بوده و اگر بازیگری ازدواج طولانی مدت داشته، تعجب برانگیز می‌شود. در ادامه مـا ماجرای خیانت شوهر بازیگر مشهور بعد از 25 سال زندگی مشترک را مرور میکنیم.

 

ناتالی پورتمن، برای نخستین بار درسال ۲۰۰۹ با شوهرش، بنجامین میلپید ملاقات کرده اسـت. بنجامین، یک رقصنده و طراح رقص حرفه‌اي بوده و برای طراحی رقص فیلم قوی سیاه «Black Swan» استخدام شده بود. پورتمن نیز هنرپیشگی شخصیت اصلی این فیلم را برعهده داشت. بنابر گفته این بازیگر مشهور، هنگامیکه بنجامین بـه او رقص یاد می داده، عاشق او شده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل ناتالی پورتمن +روابط و زندگی خصوصی و همسرش

 

ماجرای خیانت شوهر ناتالی پورتمن

درسال ۲۰۱۰ این زوج نامزدی خودرا اعلام کرده ودر انتظار نخستین فرزندشان بودند. هم چنین، درسال ۲۰۱۱، ناتالی نخستین فرزند خود رابه دنیا آورد و این زوج صاحب پسری بنام «الف» شدند. یکسال بعد، این زوج دریک مراسم یهودی در کالیفرنیا باهم ازدواج کردند. بنجامین درسال ۲۰۱۴ بعنوان مدیر باله اپرای پاریس مشغول بکار شد.

خیانت شوهر ناتالی پورتمن بازیگر زن معروف و جدایی آنها

این زوج و پسر کوچکشان بـه پایتخت فرانسه نقل مکان کردند. آن ها دو سال بعد بـه لس آنجلس بازگشتند. ودر سال ۲۰۱۶، ناتالی و بنجامین اعلام کردند کـه در انتظار دومین فرزند خود هستند و یکسال بعد دخترشان امیلیا بدنیا آمد. بنظر میرسید کـه ازدواج این دو هنرمند عالی پیش میرود و آن‌ها سالگرد ده سالگی ازدواجشان را درسال ۲۰۲۲ جشن گرفتند.

 

اما یکسال بعد، منابع مطلع خبر از خیانت بنجامین دادند. طبق گزارشات، بنجامین با یک دختر ۲۵ ساله بـه ناتالی خیانت کرده اسـت. باید بگوییم کـه بـه گفته منابع نزدیک، این رقصنده ۴۶ ساله می‌دانسته کـه مرتکب اشتباهی بزرگ شده و تمام تلاشش را میکند تا ناتالی وی را ببخشد و خانواده‌شان را کنار هم نگه دارد.

 

بیشتر بخوانید: خبر جنجالی تعرض و آزار جنسی ناتالی پورتمن

 

ناتالی پورتمن کیست؟

ناتالی پورتمن بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی زادهٔ اسرائیل اسـت. او از سال‌هاي نوجوانی فعالیت گسترده‌اي در سینما داشته و بـه‌سبب بازی در فیلم‌هاي مستقل و بلاکباسترها، افتخارات مختلفی از جمله یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا و دو جایزهٔ گلدن گلوب دریافت کرده‌اسـت. پورتمن در ۹ ژوئن ۱۹۸۱ در اورشلیم بدنیا آمد. پدر او یک دکتر متخصص مغز و اعصاب و مادرش یک معلم زبان انگلیسی اسـت.

ماجرای خیانت شوهر ناتالی پورتمن

خانم پورتمن در سه سالگی بـه همراه خانواده‌اش بـه ایالات امریکا مهاجرت کردند و پس از چند جابه جایی، در نهایت در شهر نیویورک مستقر شدند. باید بگوییم کـه پورتمن از همان کودکی بـه بازیگری علاقه داشت ودر سن ۱۱ سالگی در فیلم «لئون» بـه کارگردانی لوک بسون بازی کرد. این فیلم موفقیت بزرگی برای او بودو نام وی را بر سرزبان‌ها انداخت.

طلاق ناتالی پورتمن

پورتمن درسال ۲۰۱۲ با بنجامین میلپید، یک فیلمنامه‌نویس فرانسوی، ازدواج کرد. انها صاحب یک پسر و یک دختر هستند. ولی در حال حاضر و بعد از خیانت شوهرش، آن ها از هم جدا شده اند. ناتالی پورتمن یکی از موفق‌ترین و پرافتخارترین بازیگران زن سینمای هالیوود اسـت.

 

بیشتر بخوانید: حقایق جالب درباره زندگی خصوصی ناتالی پورتمن

 

فیلم های ناتالی پورتمن

هم چنین، پورتمن در ادامه در فیلم‌هاي متعددی ایفای نقش کرد، از جمله «مخمصه»، «دختران زیبا»، «کوهستان سرد»، «نزدیک‌تر»، «وی مثل وندتا»، «ثور»، «قوی سیاه» و «جکی». او برای بازی در فیلم «قوی سیاه» درسال ۲۰۱۱ برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. خانم پورتمن علاوه بر بازیگری، در زمینهٔ کارگردانی نیز فعالیت دارد.

ناتالی پورتمن و همسرش ،خیانت شوهر ناتالی پورتمن بازیگر زن معروف

وی درسال ۲۰۰۱ در فیلم «مخمصه» بـه کارگردانی دیوید فینچر نقش یک نوجوان فاحشه را بازی کرد. این فیلم بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و پورتمن برای بازی دراین فیلم نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. درسال ۲۰۰۴ در فیلم «نزدیک‌تر» بـه کارگردانی مایکل کاتون-جونز نقش یک دانشجوی روزنامه‌نگار را بازی کرد.

جدایی ناتالی پورتمن از همسرش

این فیلم نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و پورتمن برای بازی دراین فیلم نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او درسال ۲۰۱۱ در فیلم «قوی سیاه» بـه کارگردانی دارن آرونوفسکی نقش یک بالرین را بازی کرد. این فیلم برندهٔ چهار جایزهٔ اسکار شد و پورتمن برای بازی دراین فیلم برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

 

بیشتر بخوانید: عکس های دیدنی تغییر قیافه ی ناتالی پورتمن

 

نکات جالب درمورد ناتالی پورتمن

نام اصلی او نتا لي هرشلاگ اسـت. او در اورشلیم بدنیا آمد ودر سن سه سالگی بـه همراه خانواده‌اش بـه ایالات امریکا مهاجرت کرد. بـه دو زبان عبری و انگلیسی مسلط اسـت. هم چنین با زبان‌هاي فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و اسپانیایی نیز آشنایی دارد. در ابتدا برای ایفای نقش در فیلم «لئون: حرفه‌اي» پذیرفته نشد! فیلمی کـه با آن بـه شهرت رسید.

عکس های ناتالی پورتمن

طبق گفته خودش هیچ‌گاه از آرایش کردن لذت نمیبرد و یک گیاهخوار اسـت. هم چنین، او یک فعال سیاسی اسـت ودر زمینه‌هاي مختلف از جمله حقوق زنان و محیط زیست فعالیت دارد. در دانشگاه هاروارد در رشتهٔ روانشناسی تحصیل کرد. پورتمن با بازی در نقش‌هاي متنوع و چالش‌برانگیز، بـه یکی از چهره‌هاي محبوب و شناخته‌شدهٔ سینما تبدیل شده‌اسـت.

اینستاگرام ناتالی پورتمن

پیج اینستاگرام ناتالی پورتمن

natalieportman@