پارس ناز پورتال

داعش بازار فروش اعضای بدن دارد

داعش بازار فروش اعضای بدن دارد

داعش بازار فروش اعضای بدن دارد 

داعش اعضای بدن اسیران خود را در بازاری به فروش می رساند که تجارت خوبی برای آن ها محسوب می گردد. این کار در موصل صورت می گیرد. گروه تروریستی داعش، برای فروش اعضای بدن سرقت شده اسیران خود، بازاری را ایجاد کرده است.به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش، برای فروش اعضای بدن سرقت شده، بازاری را برای خود ایجاد کرده است.

داعش بازار فروش اعضای بدن دارد

بر اساس این گزارش، پزشکان گروه تروریستی داعش اعضای بدن انسان‌ها را در موصل به سرقت می‌برند.این گروه تروریستی، اعضای بدن سرقت شده را از طریق تلعفر به استان رقه سوریه و پس از آن به ترکیه قاچاق می‌کند.

داعش بازار فروش اعضای بدن دارد

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از منبعی تأکید کرد داعش همه اعضای بدن را به فروش می‌رساند. و هر کلیه را ۵ میلیون دینار عراقی (تقریبا معادل ۴ هزار دلار آمریکا) می‌فروشد.پیش از این نیز یک منبع محلی در موصل در ۱۲ سپتامر ۲۰۱۵ به اسپوتنیک اعلام کرده بود داعش نخستین مرکز فروش اعضای بدن را در این شهر افتتاح کرده است. و این اعضای بدن از شهروندان بازداشت شده خارج می‌شود.

 

به گفتۀ این منبع، داعش بیشتر عملیات قاچاق اعضای بدن را با کمک باندهای مافیایی در ترکیه انجام می‌دهد.اسپوتنیک در سپتامبر گذشته اعلام کرد داعش، ۱۱ کودک را از شهرستان قائم در غرب انبار ربود، و پس از مدتی خانواده‌هایشان اجساد این کودکان را درحالی یافتند که اعضای بدنشان به سرقت رفته بود.