پارس ناز پورتال

دانلود فیلم و سریال های روز دنیا در سایت کاران مووی

مجموعه : اخبار سینما
دانلود فیلم و سریال های روز دنیا در سایت کاران مووی

مجموعهٔ تلویزیونی یا سریال برنامه‌ای تلویزیونی است که به‌صورت مجموعه‌ای از داستان‌های به‌هم‌پیوسته ساخته می‌شود تا هر شب یا هر هفته قسمتی از آن‌ها پخش شود. این مجموعه‌ها معمولاً از دو یا چند «فصل» (season) تشکیل می‌شوند.

 

سریال‌ها اساساً برمبنای پنهان کردن داستان استوار هستند، تا بتوانند با این کار مخاطبان خود را که به‌صورت فصلی و دوره‌ای این مجموعه را تماشا می‌کنند ،حفظ کنند.برخی مجموعه‌های تلویزیونی، در پایان هر قسمت پخش‌شدهٔ خود، خلاصه‌ای از قسمت بعد را نشان می‌دهند و کارگردان نیز نقاط مرموز و تاریکی را در سریال باقی می‌گذارد.

 

که این خود به‌نوعی قابلیت تحریک بیننده را دربردارد و بیننده می‌تواند خواستهٔ خود را در این خلاصه ببیند و با ندیدن نقاط مرموز، بیننده همچنان به‌عنوان مخاطب اصلیِ سریال باقی می‌ماند. مجموعه تلویزیونی یا سریال ها از روش های متنوعی در دسترس عموم قرار میگیرند که یکی از این روش ها قرار دادن سریال ها در سایت های مختلفی از جمله سایت کاران مووی است .

دانلود فیلم و سریال های روز دنیا در سایت کاران مووی

سریال آخرین بازمانده از ما

 

آخرین بازمانده از ما (انگلیسی: The Last of Us) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به کارگردانی  Ali Abbasi  و  Kantemir Balagov و نویسندگی  Craig Mazin و Neil Druckmann است که قرار است اولین فصل آن در سال 2023 توسط اچ‌بی‌او پخش شود.

 

ژانر این سریال اکشن ، درام و ماجراجویی است. این مجموعه تلویزیونی بر پایهٔ  سری بازی‌های آخرین بازمانده از ما (یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی است که در سال 2013 عرضه شد. توسعهٔ این بازی بر عهدهٔ ناتی داگ بوده‌است و به‌وسیلهٔ سونی کامپیوتر انترتینمنت عرضه شده‌است.

 

داستان بازی در سراسر ایالات متحده پس از پسارستاخیزی رخ می‌دهد و بازیکن باید جوئل، که وظیفه اسکورت دختر نوجوان، الی، را بر عهده دارد را کنترل کند. آخرین بازمانده از ما از دید سوم شخص بازی می‌شود .

 

بازیکنان از اسلحه گرم و سلاح‌های بداهه استفاده می‌کنند و می‌توانند از مخفی‌کاری برای دفاع در برابر انسان‌های خصمانه و موجودات هم‌نوع‌خوار آلوده به عفونت قارچی جهش یافته در ژن سرچماقی‌ها استفاده کنند) ساخته شده‌است.

 

درست است که سریال The Last of Us می‌خواهد تا جای ممکن به سری بازی The Last of Us وفادار باشد و کامل‌ترین نسخه‌ی ممکن از‌ آن را روایت کند، اما سریال قرار نیست دقیقا رخدادهای داستانی را به همان ترتیب حاضر در بازی به تصویر بکشد.

 

این مجموعه بر پایهٔ یک ادبیات داستانی رستاخیزی و پسارستاخیزی می‌باشد و در ژوئیه سال 2021 در آلبرتا شروع به فیلم‌برداری شد و انتظار می‌رود تا ژوئن سال 2022 این تصویر برداری ادامه پیدا کند. نیل دراکمن نویسنده و کارگردان خود بازی نیز در این مجموعه به عنوان نویسنده حضور دارد.

 

این سریال که گفته می‌شود بزرگ‌ترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا است، از ژوئیه سال 2021 تا ژوئن سال 2022 در آلبرتا فیلمبرداری شد. این اولین سریال اچ‌بی‌او است که بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شده‌است. این نمایش محصول مشترک تلویزیون های Sony Pictures ، PlayStation Productions ، Naughty Dog ، The Mighty Mint و Word Games است.

دانلود فیلم و سریال های روز دنیا در سایت کاران مووی

فصل اول شامل ده قسمت خواهد بود که توسط کریگ مازن و نیل دراکمن نوشته شده‌است . آهنگساز اصلی بازی گوستاو و سانتائولالا مسئولیت موسیقی متن را بر عهده دارد. از بازیگرانی که در این سریال به ایفا نقش خواهند پرداخت میشود به پدرو پاسکال در نقش جوئل ، بلا رمزی در نقش الی ، گابریل لونا در نقش تامی ، مارلی دندریج در نقش مارلین ، جفری پیرس در نقش پری ، ماری بارتلت در نقش فرانک ، کان اونیل در نقش بیل ، آنا تورو در نقش تس و نیکو پارکر در نقش سارا اشاره کرد.

 

هالیوود ریپورتر در گزارش رسمی خود اعلام کرد که شبکه HBO به سریال The Last of Us به چشم یک مینی‌سریال نگاه نمی‌کند. فعلا فقط دستور ساخت اپیزودهای فصل اول صادر شده‌اند. ولی اگر نتیجه موفقیت‌آمیز باشد، سریال The Last of Us تمدید می‌شود تا سازندگان بتوانند محتوای کامل مجموعه (از کمیک American Dreams و دی‌ال‌سی Left Behind تا بازی The Last of Us Part 2) را مورد اقتباس قرار بدهند. شما عزیزان میتوانید در سال 2023 با دانلود سریال the last of use از این اقتباس زیبا لذت ببرید.

دانلود فیلم و سریال های روز دنیا در سایت کاران مووی

با دانلود سریال خارجی the last of use میتوان داستان زیبا این سریال را که در ادامه به بخشی از آن اشاره میکنیم دنبال کرد. در خلاصه این سریال آمده است که بیست سال بعد از نابود شدن تمدن مدرن، جول، یک بازمانده‌ی سرسخت استخدام می‌شود تا دختری  14ساله به اسم الی را به شکل قاچاقی به بیرون از یک محیط قرنطینه‌شده و پرشده از ظلم برساند.

 

اما ماجرایی که فقط به‌عنوان یک کار کوچک برای جول کلید خورد، تبدیل به سفری غم‌انگیز و خشن خواهد شد. هر دو آن‌ها مجبور می‌شوند که همزمان با پشت سر گذاشتن فاصله‌ای طولانی در آمریکا برای بقا به یکدیگر تکیه کنند…