پارس ناز پورتال

دانلود قسمت دهم سریال یاغی کامل

دانلود قسمت دهم سریال یاغی کامل

قسمت دهم سریال یاغی کامل منتشر شد. تا انتهای مقاله با ما باشید تا از جدیدترین سریال های تابستانی نمایش خانگی باخبر باشید. در این مقاله علاوه بر دانلود قسمت دهم سریال یاغی، تمامی سریال های منتشر شده یا در صف انتشار را به شما معرفی می کنیم.

 

قسمت دهم سریال یاغی

کارگردان: محمد کارت

مدیر صدابرداری: سعید زند

مدیر تولید: مسعود زمانی، جانشین مدیر تولید: میلاد مولازاده

آهنگساز: بامداد افشار

طراح گریم: محسن دارسنج

دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی

 

بازیگران سریال

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر

 

خلاصه داستان سریال یاغی

داستان پسر جوان ۱۶ ساله‌ای به نام سیاوش را روایت می‌کند که استعداد عجیبی در کشتی گیری دارد. سیاوش بدون داشتن هیچ مربی و باشگاهی در مسابقات محلی آن‌قدر می‌درخشد که توجه دو غریبه به نام‌های «سیا» و «نادر» را به خود جلب می‌کند.

 

آن دو پسر جوان را با دادن وعده‌های پوچ به وارد شدن در دنیایی ترغیب می‌کنند که جز زشتی در خود چیزی ندارد. این داستان، داستان آرزوهایی است که به بیراهه می‌روند و انسان‌هایی که بدون ذره‌ای وجدان درد می‌خواهند از دوش دیگران خود را بالا بکشند.

 

رمان «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش، همزمان با پخش سریال یاغی با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های فیدیبو قرار گرفت. فیلمنامه یاغی را پدرام‌پور امیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی آزاد به این رمان به نگارش درآورده‌اند.

 

برای دانلود قسمت دهم و تمامی قسمت های دیگر لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت دهم یاغی

دانلود قسمت دهم سریال یاغی کامل

معرفی سریال روزی روزگاری مریخ

کارگردان: پیمان قاسم خانی – محسن چگینی

تهیه‌کننده: محسن چگینی

سرپرست گروه کارگردان و برنامه‌ریز: پوپک مظفری

 

روزگاری مریخ سریال جدید پیمان قاسمخانی با نام قبلی قمر در عقرب است که چندی پیش از زردفیلم پخش شد. خلاصه داستان این سریال آمده است: در زمین، ناصر، خلافکار خرده‌پای بدشانس و شرط‌بند همیشه بازنده، می‌خواهد دست به آخرین و بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند. تا قبل از آن، او باید خودش را از دست دشمنانی که به خونش تشنه‌اند پنهان کند. لونا در مریخ، بانوی زمینی-مریخی و مشاور املاک و امور اقامت درگیر مشکلات زندگی خانوادگی در انتظار بسته مرموزی است.

 

بازیگران سریال

سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، بهادر مالکی، امیر کاظمی، امیرمهدی ژوله، فلامک جنیدی، عبدالله روا، مهراب قاسم خانی، الناز حبیبی برای دانلود تمامی قسمت های این سریال لینک زیر کلیک کنید.

 

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ

دانلود قسمت دهم سریال یاغی کامل

معرفی سریال آفتاب پرست

نویسنده: امیر برادران
کارگردان: برزو نیک نژاد
تهیه کننده: سید مصطفی احمدی

 

آفتاب پرست کمدی جدید نمایش خانگی که از اواخر تیر ماه پخش خود را آغاز می کند. این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد است. هماهنطور که می دانید این کارگردان در پرونده کارگردانی خود سریال بدی نداشته است. نویسندگی آن را امیر برادران برعهده دارد و پخش آن از تیرماه در پلتفرم فیلم نت آغاز میشود. نقش اصلی این سریال با نام جواد پورشه را پژمان جمشیدی بازی می کند، دیگر بازیگران این سریال طنز را حمید رضا آذرنگ، باران کوثری، گوهر خیراندیش و .. را تشکیل می دهند.

 

برای دانلود تمامی قسمت های این سریال لینک زیر کلیک کنید.

 

دانلود سریال آفتاب پرست

دانلود قسمت دهم سریال یاغی کامل