پارس ناز پورتال

دختر میمون نما از عشق زندگی اش رونمایی کرد + عکس

دختر میمون نما از عشق زندگی اش رونمایی کرد + عکس

دختر میمون نما از عشق زندگی اش رونمایی کرد 

دختر میمون نما از عشق زندگی اش رونمایی کرد. او می گوید: به خاطر ماه گرفتگی های روی بدنم به من “میمون” می گفتند. من به دختر میمون نما مشهور بودم، اما جراحی را متوقف کردم و حالا عشق زندگی ام پیدا کردم. بئاتریز پوگلیشا، یک زن دوست داشتنی از برزیل، دارای یک ماه گرفتگی منحصر به فرد می باشد که 80 درصد از بدن او را پوشانده است.

 

با وجود این چالش منحصر به فرد، بئاتریز عشق زندگی اش را پیدا کرده است و در نه سال گذشته با همسرش رابطه محبت آمیز داشته است. او تصمیم گرفته است برای تغییر ظاهر خود تحت عمل جراحی بیشتری قرار نگیرد. این زن جوان توضیح می دهد که: آنها به من گفتند که شبیه میمون هستم. همه به من می گفتند میمون نما اما حالا آن دوران گذشته است.

 

بیشتر بخوانید: عکس نوزاد پرموی برزیلی که در تیک تاک معروف شده است!

 

ازدواج دختر میمون نمای برزیلی

بئاتریز پوگلیشا یک زن دوست داشتنی 28 ساله از سائوپائولو است که با یک ماه گرفتگی خاص متولد شد. این وضعیت فوق العاده نادر است و از هر 500000 نفر فقط یک نفر را مبتلا می کند. پس از انجام آخرین عمل جراحی خود در سال 2008، او تصمیم شجاعانه گرفت که دیگر به دنبال روش های بعدی نرود و به جای آن ظاهر منحصر به فرد خود را به طور کامل بپذیرد.

دختر میمون نما از عشق زندگی اش رونمایی کرد 

وقتی از بئاتریز در مورد دیدگاهش درباره زندگی پرسیدیم، دیدگاه الهام‌بخشی به اشتراک گذاشت: «من همیشه به دیگران می‌گویم که باید یاد بگیریم با آنچه که داریم، به تمام معنا از زندگی، اما به‌ویژه در تفاوت‌هایمان، خوشحال باشیم. باید ببینیم درونمان چیست.» ممکن است کلیشه ای به نظر برسد اما این حقیقت است، همه ما باید خودمان را همانطور که به دنیا آمده ایم در آغوش بگیریم.

 

بیشتر بخوانید: دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله هویت خود را فاش کرد!

 

عشق بئاتریز پوگلیشا به حیوانات

به قول خودش، “امیدوارم دیگران را ترغیب کنم تا آنچه را که هستند بپذیرند و به پوست خودشان اعتماد داشته باشند.” این زن جوان، علیرغم تحمل طعنه های دوران کودکی، جایی که او را با میمون مقایسه می کردند، عشق عمیقی به نخستی ها و حیوانات دیگر پیدا کرده است. او اکنون آرزوی همکاری نزدیک با این موجودات جذاب را دارد. زیرا اشتیاق او به طبیعت همچنان در حال رشد است.

دختر میمون نما

او می گوید: عشق نوع خاصی از پوست را نمی خواهد. خانم پوگلیشا علاوه بر سفر الهام بخش خود، عشق را نیز در زندگی خود پیدا کرده است. همسرش فلیپ کوروبوف 30 ساله آشپز است و 9 سال است که با هم زندگی می کنند. مسیرهای آنها در جام جهانی 2014 که در برزیل هموار شد. در حالی که هر دو در حال تماشای یک مسابقه بودند، با هم آشنا شده و از آن زمان، رابطه آنها شکوفا شد.

 

بیشتر بخوانید: زن ریش دار آفریقایی و داستان جالب او + عکس

 

احترام همسرم به ماه گرفتگی های بدنم

خانم پوگلیشا به اشتراک گذاشت: لکه های مادرزادی من هرگز برای او مشکلی ایجاد نکرده است. شوهرش آنها را دوست دارد و می پذیرد، که به او کمک کرده است که نسبت به خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. او تمام حمایت هایی را که می توانستم به آن نیاز داشته باشم، برای من فراهم می کند. او از خانواده‌اش سپاسگزار است که هرگز با او متفاوت رفتار نکردند.

بئاتریز پوگلیشا

همچنین، خانم پوگلیشا قدردانی عمیق خود را برای حمایت مداوم از خانواده اش ابراز کرد. او تأکید کرد که چگونه آنها به طور مداوم مطمئن می شوند که او هرگز احساس نمی کند که از سایر کودکان متمایز است. آن‌ها به او آزادی پوشیدن هر لباسی را که می‌خواست، می‌دادند و هرگز از او اصرار نمی‌کردند که پوستش را از دیگران پنهان کند.

ازدواج دختر میمون نمای برزیلی

پذیرش و تشویق بی قید و شرط آنها نقش حیاتی در پرورش اعتماد به نفس او و پذیرش منحصر به فرد بودن او داشت. افرادی که ماه گرفتگی های مادرزادی دارند در حال قدم زدن روی بوم‌های منحصربه‌فرد و داستان‌های شخصی هستند که زیبایی دنیای متنوع ما را به نمایش می‌گذارند. نشانه‌های متمایز آن‌ها جذابیت می‌بخشد و به عنوان یادآوری می‌کند که پذیرفتن تفاوت‌های ما، نشانه بلوغ ما است.