پارس ناز پورتال

دختر 13 ساله در فردیس کرج به آتش کشیده شد

دختر 13 ساله در فردیس کرج به آتش کشیده شد

دختر 13 ساله در فردیس کرج به آتش کشیده شد 

دختر 13 ساله ساکن زیبادشت فردیس کرج که با تینر به اتش کشیده شده بود در بیمارستان جان باخت .سرهنگ ایوب احمدی , فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: این دختر به نام “م . پ” در یک ساختمان متروکه در روستای فرخ آباد زیبادشت فردیس بنا به عللی با تینر به آتش کشیده شد.

 

وی اظهار داشت: به دنبال ناله های این دختر، مردم به کمک وی شتافتند و با پتو آتش را خاموش کردند و با کمک امدادگران مرکز فوریت های پزشکی البرز به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافت. احمدی گفت: سرانجام به علت شدت مصدومیت ساعت ۱۴ روز پنجشنبه این دختر ۱۳ ساله جان خود را از دست داد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با بیان اینکه متهم اصلی مرگ این دختر و تعدادی دیگر مظنون دستگیر شدند، در تشریح حادثه اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه ماموران پلیس آگاهی فردیس پسری ۱۷ ساله به نام “ح . ن ” به عنوان متهم اصلی و تعدادی دیگر مظنون دستگیر کردند.

 

احمدی گفت: متهم اصلی پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و در انگیزه قتل این دختر گفته است که قصد ازدواج با وی داشته اما بنا به عللی از رفتارهای او عصبانی شدم.

 

وی اظهار داشت: متهم گفت که نتوانستم بر عصبانیت خود غلبه کنم و او را به ساختمانی متروکه در روستای فرخ آباد زیبا دشت کشاندم و با پاشیدن تینر بر روی صورت این دختر نوجوان و با جرقه فندک او را به آتش کشیدم. وی افزود: متهم اصلی و چند مظنون دیگر در کمتر از ۱۲ ساعت از وقوع قتل در شهرستان فردیس دستگیر شدند. شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج قرار دارد.