پارس ناز پورتال

درآمدهای میلیونی برای این سگ ها در اینستاگرام

درآمدهای میلیونی برای این سگ ها در اینستاگرام

درآمدهای میلیونی برای این سگ ها در اینستاگرام

دنیای اینستاگرام بسیار گسترده هست, در این شبکه اجتماعی شمار زیادی از تعاملات مالی انجام میشود که برخی از انها دیدنی میباشند. تقریباً همۀ میدانیم که اینستاگرام نیز تا اندازه اي به محل معامله و کسب درآمد تبدیل شده هست و کاربران میتوانند برای کسب درآمد روی آن حساب کنند. اما فارغ از مقوله‌ي مفید یا بد بودن این رویداد

 

«که گرچه تاثیر عمده خوشایندی بر این فضای هنری ندارد», باید گفت با این که برخی از کاربران برای جلب دقت اکثر, فالوئر و کامنت خریداری می‌کنند. اما برخی از صفحه ها به خودی خود پربازدید بوده و فالوئرهایشان را انسان هاي حقیقی تشکیل داده اند.

 

همین فرمایش موجب میشود تا مالکان چنین صفحاتی, به تبلیغ محصولات برندهای گوناگون بپردازند و به ازای هر پست, مبلغی دریافت نمایند. از جمله باید به صفحات حیوانات خانگی اشاره کرد که در گونه هاي گوناگون و به سبکهای متنوع در این شبکه اجتماعی پرطرفدار, جولان می‌دهند.

 

برخی از این پیج ها به سگ هایي تعلق دارد که بالای یک میلیون نفر, تصاویر آنها را دنبال میکنند. در ادامه میتوانید با برخی از این سگ ها که اکثر از آدم‌ها طرفدار دارند, آشنا شوید.

 

Manny the Frenchie

درآمدهای میلیونی برای این سگ ها در اینستاگرام

یک پیت بول فرانسوی هست که بیش از 1 میلیون فالوئر دارد. این سگ حتی در چند برنامه تلویزیونی امثال “صبح بخیر کشور آمریکا” نیز حضور داشته هست.

درآمدهای میلیونی برای این سگ ها در اینستاگرامChloe

درآمدهای میلیونی برای این سگ ها در اینستاگرامکلوئه نیز یک پیت بول فرانسوی هست که از او برای تبلیغ محصولات بهره گیری می‌شود. لازم هست اشاره کنیم که محصولاتی که این جانور تبلیغ می‌کند, لزوما به حیوانات و سگ هاي خانگی مربوط نمیشود.

 

Toast Meets World

درآمدهای میلیونی برای این سگ ها در اینستاگرامدیدنی هست بدانید که این سگ به علت داشتن فالوئرهای عمده, بعنوان مدل برای تبلیغ محصولات انسانی مورد بهره گیری قرار می‌گیرد. به طور مثال, برای تبلیغ عینک.

درآمدهای میلیونی برای این سگ ها در اینستاگرامتبلیغاتی که حیواناتی امثال «Manny» انجام میدهند بین 10 تا 15 هزار دلار برای هر پست درآمد را به جیب صاحبان آنها سرازیر مي نماید. گرچه این مبلغ به جانور, مدیریت صفحه ي آن و موضوع تبلیغ بستگی دارد.

درآمدهای میلیونی برای این سگ ها در اینستاگرام

امابه صورت کلی, حیوانات معروفی که هزاران فالوئر دارند, بین 3 تا 5 هزار دلار و آن هایي که بالای میلیون ها فالوئر دارند, بین 10 تا 15 هزار دلار برای هر پست تبلیغاتی پول دریافت می‌کنند.