پارس ناز پورتال

درمان و ترک اعتیاد به مواد مخدر به صورت کاملا آنلاین

درمان و ترک اعتیاد به مواد مخدر به صورت کاملا آنلاین

برای درمان ترک اعتیاد، مهم ترین مسئله اراده خود فرد می باشد. در هنگام ترک حالت های خماری و نشانه های آن بروز پیدا می کند. با توجه به نوع ماده مخدر مصرفی، شدت علائم در هنگام ترک متفاوت می باشد. برای اقدام به ترک مواد اعتیادآور، باید از روش های درست و مناسب استفاده شود. زیرا در غیر این صورت احتمال بازگشت به مواد بالاست. شیوه درمانی مناسب یکی از مهم ترین عوامل در درمان و ترک اعتیاد به مواد مخدر است.

 

بسیاری از بیماران، تمایل دارند تا روند درمان ترک اعتیاد در منزل را در پیش بگیرند. اما باید همراه با آن از راه های ترک اعتیاد در خانه آگاهی کامل داشته باشند. افراد در خانه نیز به منظور کمک کردن به بیمار، باید اطلاعات کاملی از روش های ترک در منزل و مراقبت از فرد بیمار را داشته باشند. در ترک اعتیاد انگیزه بیمار، نوع ماده مخدر، میزان وابستگی و روش های ترک نقش اساسی دارد.

 

اگر متاسفانه شما و یا یکی از اطرافیانتان دچار بیماری اعتیاد شده اید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوعات و نمونه مشاوره اعتیاد، می توانید در جلسات “مشاوره اعتیاد آنلاین ویکی روان” شرکت کنید؛ همچنین نیز می توانید برای مشاوره بعد از ترک اعتیاد از مشاورین ویکی روان، استفاده کنید.

 

مشاوره آنلاین اعتیاد چه مزیت هایی دارد؟

برای آنکه در خانه بتوانید از شر این بلای خانمان سوز راحت شوید، بهتر است از یک برنامه درست و اصولی استفاده کنید. به کار بردن روش های مناسب و پیروی از برنامه های حساب شده مهم ترین گام در جهت ترک می باشد. خانواده بیمار باید با توجه به تغییر خلق و خوی شخص بر اثر قطع مصرف، او را در این راه کمک کنند.

 

زیرا فرآیند ترک مصرف تاثیرات زیادی بر روی حالات روحی و رفتاری بیمار می گذارد. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از روش مناسب و برنامه ای منظم برای ترک اعتیاد، می تواند تا حد زیادی از میزان اثرات و علائم آن بکاهد.

 

آسان ترین راه برای دریافت روش ها و برنامه های مناسب ارتباط با مشاوران ترک اعتیاد آنلاین، در سایت ویکی روان می باشد.در برخی از موارد برای ترک مواد مخدر از داروهای جایگزین استفاده میشود؛ تا بتواند از عوارض ناشی از آن کم کند و دوره درمان ترک اعتیاد را با سرعت بیشتری انجام شود.

درمان و ترک اعتیاد به مواد مخدر به صورت کاملا آنلاین

علائم و نشانه های اعتیاد

وابستگی به مواد مخدر دلایل زیادی دارد و در بسیاری از موارد مشکلات عاطفی، روحی و یا مشکلات اقتصادی و شکست های ناشی از آن فرد را به سمت مصرف مواد مخدر سوق می دهد. اما شاید این سوال مطرح شود که چطور بفمیم فردی معتاد است؟

 

در حالت کلی اعتیاد به هر نوع ماده مخدر می تواند یکسری علائم را در او به وجود آورد. آگاهی از علائم اعتیاد یکی از عواملی است که می تواند در شناسایی  افراد معتاد کمک کند. به این صورت خانواده ها می توانند با تشخیص به موقع از معتاد شدن نزدیکان خود، نسبت به کمک و درمان آنها اقدام کنند.

 

یکی از علائم مهم اعتیاد، تغییرات خلق و خوی شخص می باشد. از آنجایی که معتاد شدن باعث وابستگی جسمی و روانی میشود، موجب تغییراتی در خلق و خو و حتی ظاهر فرد میشود. از جمله نشانه های اعتیاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

* گشاد شدن مردمک چشم

* پرحرفی و پرانرژی بودن

* شادی کاذب و لحظه ای بعد از مصرف

 

عوارض اعتیاد چیست؟

مصرف هر گونه مواد مخدر و اعتیاد و وابستگی به آن، عوارض و مشکلات زیادی را برای فرد به همراه دارد. از هم پاشیدن خانواده و  مشکلات شدید خانوادگی از آسیب های شایع معتاد شدن است. از مهم ترین عوارض معتاد شدن می توان به مشکلات جسمی، روحی و روانی، خانوادگی و مشکلات اجتماعی اشاره کرد.

 

سایت ویکی روان؛ بهترین مرکز مشاوره ترک اعتیاد به مواد مخدر

با توجه به مطالبی که در قسمت های بالاتر گفته شد در صورت اعتیاد به هر نوع مواد مخدر، برای جلوگیری از عوارض جسمی، روحی و اجتماعی آن بهتر است که هر چه سریع تر نسبت به درمان آن اقدام کنید.شما عزیزان برای کسب اطاعات بیشتر در رابطه با اعتیاد به مواد مخدر می توانید از راهنمایی های روانشناس و روانپزشکان حرفه ای سایت ویکی روان استفاده کنید.

 

البته برای دریافت این راهنمایی ها هیچ لزومی ندارد که صبر کنید؛ زیرا شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن مراقبت های درمانی مورد نیاز خود را بدست آورید. سایت روانشناسی و مشاوره ویکی روان شرایطی را فراهم کرده است تا شما به راحتی بتوانید برای انتخاب روانپزشک و روانشناس مورد خود بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام کنید و از راهکارهایی که آنها در جلسات درمان ترک اعتیاد آنلاین در اختیار شما قرار می دهند؛ بهره مند شوید.

 

برگرفته از سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان (https://www.wikiravan.com)