پارس ناز پورتال

در ایام کرونا نوروز را به کجا برویم؟

در ایام کرونا نوروز را به کجا برویم؟

باتوجه به اینکه کرونا همچنان نه تنها در ایران بلکه در دنیا ریشه کن نشده و عملا به بخشی از زندگی همه مردم تبدیل شده بعد از آن که کشورها توانستند با تزریق انواع واکسن ها تا حدودی از افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر جلوگیری کنند به صورت تدریجی شرایطی پیش آمده تا ایرانیان بتوانند با رعایت موارد و با داشتن مدارکی بتوانند به سایر کشورها سفر کنند اما در این باره قصد داریم ببینیم شرایط سفر به کدام کشورها برای ما ایرانیان مخصوصا در ایام نوروز راحت تر و بی دردسرتر می باشد.

 

سفر با تور ارمنستان نوروز 1401

 

گر قصد رزرو و یا خرید تور ارمنستان را دارید حتما همراه ما باشید. ارمنستان کشوری کوچک در همسایگی شمال غربی ایران است.شهر ایروان، پایتخت این کشور محسوب می شود. از میان جمعیت حدود سه میلیون نفری ارمنستان حدود یک میلیون نفر آن در این شهر زیبا زندگی می کنند.

 

قدمت این کشور به بیش از دو هزار سال پیش برمیگردد و از این بابت در کنار جاذبه های طبیعی آن، مکان های تاریخی جذابی هم دارد و این کشور هر ساله پذیرای گردشگران از سراسر دنیا است.اگر ایروان ارمنستان را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور ارمنستان نوروز 1401 آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

 

* بلیط رفت و برگشت هواپیما

* تور لیدر فارسی زبان

* ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت

* رزرو پرواز

* رزرو هتل

تنها تعدادی از خدمات الفبای سفر برای تور ارمنستان درنوروز می باشد.

در ایام کرونا نوروز را به کجا برویم؟

ساختمان موزه در ایروان ارمنستان

تور دبی نوروز 1401

 

بی پرجمعیت­ ترین شهر امارات است و علاوه بر مکان های زیبا برای گردشگران، هر ساله رویدادهای بسیار بزرگی هم در آن برگزار می گردد. در سال گذشته دبی میزبان رویداد مهمی مانند مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا بوده است و همچنین هر ساله نمایشگاه BIG5 (بزرگترین رویداد در زمینه ساخت و ساز دبی) در دبی برگزار می شود .

 

با توجه به نزدیکی دبی به کشور ما، می توانیم با کمترین هزینه از جاذبه­ های بسیار زیاد آن لذت ببرید. اگر دبی را به عنوان مقصد سفرتان در بهار 1401 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور دبی آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

 

در ایام نوروز در یک هوای خوب با تور دبی نوروز 1401 به تماشای مروارید خاورمیانه بنشینید. به بالای برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) بروید و در آنجا مناظر خارق العاده ای را در خلیج فارس مشاهده کنید. در کنار برج خلیفه در مرکز شهر دبی ، بزرگترین مرکز خرید در جهان قرار دارد که دارای ابعادی معادل 1،124،000 متر مربع است.

 

دبی مال بیش از 1300 فروشگاه دارد و هر روز از ساعت 10 صبح تا نیمه شب باز است. اگرچه قدم زدن در اطراف مرکز خرید خود رایگان است ، اما برخی از جاذبه ها هزینه ورودی را دارند.پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و کارت واکسن از موارد مورد نیاز برای سفر نوروزی به دبی در کرونا است.

در ایام کرونا نوروز را به کجا برویم؟

تماشای برج خلیفه دبی با تور نوروزی

تفریح با تور سریلانکا نوروز 1401

 

ماه مارس، به عنوان یکی از ماه های فصل بهار، و شروع بارندگی ها پس از گذر از زمستان، می تواند زمان بسیار مناسبی برای سفر به سریلانکا باشد. آب و هوای گرم، همراه با بارش های شبانه مکرر، شرایط جوی ایده آلی را برای گردشگران فراهم می کند سفر نوروزی به سریلانکا، کشوری به شکل نگین در اقیانوس هند مطمئنا غافلگیر کننده است.

 

شاید سریلانکا مقصدی باشد که انتظار زیادی از آن نسبت به سایر کشورها نداشته باشید. اما این یک تجربه شگفت انگیز است. چشم اندازهای سرسبز، غذای خوشمزه، حیات وحش فراوان و عظیم، خط ساحلی دیدنی و مخصوصاً مردم محلی که خوشامدگویی که میهمان نوازی را به سطح بالاتری رساندند همه و همه نشان دهنده سفری بی نظیر با تور سریلانکا نوروز 1401 به گوشواره هندوستان هستند.

 

مدارک لازم:

پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

نتیجه منفی تست PCR

در ایام کرونا نوروز را به کجا برویم؟

نمایی دیدنی از سواحل سریلانکا

چه مکان هایی در سریلانکا منتظر شما هستند؟

 

پایتخت قدیمی کشور سریلانکا شهر آنوراداپاپرا (Anuradhapura) خرابه های تاریخی بسیاری دارد که قدمتشان به 2000 سال میرسد! نام قدیم سریلانکا سیلون (Ceylon) بوده است و دارای تمدن باستانی درخشان، ساحل های طلایی شنی همراه با نخل های نارگیل، کوهستان ها و مزارع کاشت چای و کائوچو می باشد.

 

زمانی که شما با تور سریلانکا از جاذبه های گردشگری سریلانکا دیدن می کنید ساختمان هایی از زمانی که سریلانکا جزئی از مستعمرات کشورهای پرتغال، هلند و انگلیس بوده است را خواهید دید. تعداد زیادی فیل را خواهید دید که برخی از آنها در جشنواره های محلی سریلانکا شرکت می کنند و اگر خوش شانس باشید می توانید در پناهگاه حیات وحش سریلانکا پلنگ ها را از نزدیک ببینید.

 

چای سریلانکا بسیار معروف است و اگر علاقمند به دانستن بیشتر در مورد چای می باشید در تور سریلانکا از کشتزارهای چای دیدن فرمایید. نیوراداپورا (Nuradhapura) یک مکان مقدس در شهر است و به دستور یک راهب بودایی ساخته شد

 

سفر به تایلند سرزمین لبخندها با تور نوروزی

 

تایلند یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در جهان است که معابد شگفت انگیز آنجا در کنار طبیعت، تفریحات متنوع و هتل های لوکس شما را دعوت به سفر در این سرزمین می کنند. از دشتها و تپه های خیره کننده گرفته تا سواحل ماسه سفید پوکت، سامویی و کرابی، موج زیبایی را تابانده است. تایلند به قدری چیزهای زیادی برای ارائه دارد که یک بار بازدید هرگز کافی نیست. بنابراین می توانید با خرید تور پوکت، پاتایا و بانکوک تایلند سفر عالی را در این ایام به تایلند داشته باشید.

 

مدارک لازم:

پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

نتیجه منفی تست PCR

کارت واکسن

پرینت حساب بانکی بامانده 40.000.000 تومانی

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی، خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

 

منبع : آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com