پارس ناز پورتال

دستبند طلا های ترندی که از مد نمی افتند

دستبند طلا های ترندی که از مد نمی افتند

استفاده از فشن و مد در انتخاب طلا یک گزینه است؛ اما گزینه‌ای کم‌ریسک و همه‌پسند! دستبند طلا ترندی یکی از بهترین انواع طلاها و زیورآلات مد روز است که می‌توانید به‌عنوان وسیله‌ای برای تکمیل یا جلوه‌بخشیدن به استایل خود از آن استفاده کنید.

 

خرید این نوع زیورآلات نه‌تنها با تمامی استایل‌ها قابل هماهنگی و ست‌شدن است، بلکه از کاربرد سرمایه‌گذاری‌ برروی آن هم می‌شود استفاده کرد. برای خرید انواع دستبندهای طلا مطابق با مد روز که همیشه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، کافی‌است در این مقاله با ما همراه باشید تا زیباترین نمونه‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

انواع دست بندهای ترندی دنیا

استفاده از محصولات فشن و ترندی در تمامی حوزه‌ها امری عادی و انتخابی هوشمندانه است. اصولا تمامی قواعد و ویژگی‌هایی که در دنیای مد و فشن، ترند و مد روز می‌شوند به افراد بسیاری کمک می‌کند که انتخاب راحت‌تری به‌لحاظ زیبایی و فاخری محصول داشته باشند. چراکه پشت تمام قوانین مدی که در لباس یا اکسسوری و حتی دکوراسیون داخلی در نظر گرفته می‌شود، گروهی متخصص کار کرده‌اند.

 

استفاده از زیورآلات فشن و ترندی به شما این امکان را می‌دهد که همیشه شیک و با استایل جذاب ظاهر شوید. انتخاب این طلاها به‌عنوان اکسسوری یا سرمایه‌گذاری امری هوشمندانه محسوب خواهد شد. انواع دست‌بندهای ترندی و فشن در دنیا به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

 

  • دستبند طلا کارتیه
  • دستبند النگویی
  • دستبند سنگ و مهره
  • دستبند چرمی
  • دستبند مرواریدی
  • دستبند چارم
  • دستبند زنجیری

 

خرید دستبند طلا کارتیه

یکی از ویژگی‌های مهم در طلا و جواهرات ترندی، طراحی آن‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن است. دستبندهای کارتیه از انواع جواهرات به‌روزی هستند که با داشتن ‌آن می‌توانید ظاهری شیک و کلاسیک داشته باشید.

 

برای ساخت این دستبندها از طلای زیادی استفاده شده و تهیه آن ممکن است کمی هزینه‌بر باشد، اما به شما این امکان را می‌دهد که همیشه و همه‌جا با ظاهری شیک و مد روز دیده شوید.

 

دستبند طلا کارتیه را هم می‌توانید در استایل‌های رسمی و هم در استایل‌های غیررسمی استفاده کنید. با توجه به اینکه گالری نبی زاده انواع دستنبد های کارتیه را با اجرت بسیار پایین موجود کرده است شما علاوه بر تهیه این دستبند با هزینه کمتر میتوانید نگاه سرمایه گذاری هم به آن داشته باشید.

دستبند کارتیه طلا

معرفی دستبند النگویی

برای داشتن یک دستبند ساده و کلاسیک که همیشه هم مد باشد، می‌توانید از این نوع طراحی استفاده کنید. خرید این کار شما را تا حد بسیاری اصیل و شیک نشان خواهد داد. طراحی ویژه این دستبند است که به ترندی‌بودن آن کمک می‌کند.

 

این محصول به‌شکل حلقه‌های بزرگ ساخته می‌شود که در انتها باز است. مدل‌های متنوع ظریف و پهن دستبندهای النگویی در ویترین هر طلافروشی یافت می‌شود. نوع پهن این دستبندها در ترکیب و ست با لباس‌های رسمی بسیار چشم‌نواز است.

 

دستبند سنگ و طلا

اگر از آن دسته از افرادی هستید که بسیار جوان بوده و همیشه عاشق دیده‌شدن هستید، برای خرید دستبند طلا حتما از دستبندهای سنگ و طلا استفاده کنید. طراحی این کارها برای افرادی انجام شده که عاشق مد و فشن هستند و از استفاده رنگ‌های جسورانه و زیبا در استایل خود واهمه ندارند.

 

این دستبندها در انواع طرح‌ها و اندازه‌ها تولید می‌شوند. تهیه نوعی که از سنگ‌های زینتی گران‌قیمت ساخته شده، می‌تواند بسیار پرهزینه باشد، اما زیبایی آن را صدچندان می‌کند. این طراحی‌ها از پرطرفدارترین کارهای طلا درزمینه ساخت دستبند هستند که همیشه مد خواهند بود.

 

دستبند چرمی

از بهترین گزینه‌هایی که برای تهیه زیورآلات به‌خصوص طلاهای ترندی استفاده می‌کنند، ترکیب با متریال‌های لوکس و کلاسیکی مثل چرم است. این مدل دستبند طلای ترندی از محبوب‌ترین و فاخرترین طراحی‌ها برای طلا هستند و گزینه اول انتخاب بسیاری از افراد را تشکیل می‌دهد.

 

این نمونه طلاها، بیشتر توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌دلیل چرمی که در آن‌ها به‌کاررفته، می‌توانند بهترین اکسسوری برای آقایان کلاسیک پسند باشند. این دستبندها در انواع رنگ‌های چرم تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

 

دستبند مرواریدی

خرید دستبند طلا و مروارید

استفاده از عناصری مثل مروارید در جواهرات از گذشته محبوب بوده است. وجود مروارید در جواهرات امکان ندارد هویتی کلاسیک و لاکچری به آن طراحی ندهد. مروارید یکی از گزینه‌هایی است که همیشه برای ساخت و طراحی محصولات فشن از آن استفاده می‌کنند.

 

از این دستبندها می‌توانید در اکثر استایل‌ها استفاده کنید. اگر علاقه دارید که یک ظاهر کاملا متفاوت و ترندی داشته باشید، حتما از مروارید در زیورآلات خود کمک بگیرید. این سبک دستبندها هم در استایل‌های رسمی و هم غیررسمی کاربرد دارند.

 

دستبند چارم

دستبندهای چارم یکی از انواع دستبند طلا است که می‌توانید به‌عنوان جواهر ترندی از آن استفاده کنید. از ویژگی‌های این دستبند همیشه مد بودن آن است. طراحی آن‌ها به شیوه‌ای است که به‌صورت زنجیری ساخته می‌شوند و از این زنجیرها می‌توانید انواع چارم یا افسون را آویزان کنید.

 

استفاده از این نوع دستبند می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد و چشم‌های بسیاری را به ‌خود خیره کند. از مزیت استفاده از خرید این دستبند طلا می‌شود به آن اشاره کرد که می‌توانید هر مهره‌ای را که مطابق با سلیقه شما است، از آن آویزان کنید.

 

دستبند زنجیری

خرید این دستبند به شما این امکان را می‌دهد تا در استایل‌های غیررسمی بیشتر آن را به‌کار بگیرید. هرچند اکثر سلیبریتی‌ها هم در مراسم رسمی از آن‌ها استفاده می‌کنند. این دستبند ممکن است به‌شکل زنجیر خالی استفاده شود یا به آن چند مهره یا سکه آویزان کنند که درهرصورت آن را بسیار جذاب خواهد کرد.

 

این نوع طراحی یکی از پرطرفدارترین جواهرات در بین خانوم‌ها است که همیشه ترندی بوده و ارزش خرید و سرمایه‌گذاری دارد. گالری نبی زاده یکی از بهترین فروشگاه‌های طلا و زیورآلات است که به فروش انواع دستبندها و جواهرات ترندی و مد روز با اجرت مشغول فعالیت است. با خرید هر نوع طلا از این فروشگاه می‌توانید هم از زیبایی کارها بهره ببرید و هم با خرید خود نوعی سرمایه‌گذاری داشته باشید.

 

نکاتی که باید در انتخاب دستبندهای ترندی در نظر بگیرید

 

اولین نکته‌ای که باید برای مدروز بودن در نظر بگیرید، این است که نگذارید مچ دستتان از دستبند خالی باشد. بودن این آیتم در استایل شما به درخشیدن و شیک بودنتان بسیار کمک خواهد کرد.

 

در مناسبت‌های رسمی حتما از دستبندهای فشن و ترندی استفاده کنید. مهم‌ترین نکته در طراحی تمامی دستبندهای جدید، سادگی و کلاسیک‌بودن آن‌ها است. این جواهرات می‌توانند با هر نوع آیتم کلاسیک دیگری ترکیب شوند. سبک مینیمال در انتخاب دستبند طلا به ترندی بودن آن اضافه می‌کند.

 

برای مهمانی‌های دوستانه و دورهمی از دستبندهای زنجیره‌ای استفاده کنید. این انتخاب هم حالت رسمی را از شما می‌گیرد و هم شما را بسیار جذاب نشان می‌دهد. برای استایل‌های روزانه هم از دستبند چارم یا دستبند طلا چرمی استفاده کنید.

 

ازآن‌جایی‌که این روزها زمان کافی برای انتخاب طراحی مناسب دستبند طلا در مغازه‌ها وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنیم قبل‌از خرید، از انواع مدل‌های دستبندها دیدن کنید. فروشگاه نبی زاده تمامی محصولاتی که معرفی شد را در آرشیو زیورآلات خود دارد که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی می‌توانید تمامی این مدل‌ها را مشاهده کنید.

 

خرید دستبندهای ترندی می‌تواند بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری محسوب شود، چراکه خرید طلای کم‌اجرت بهترین نوع خرید برای این کار است.

 

جمع‌بندی

استفاده از طلا همیشه یکی از محبوب‌ترین کارها برای خانوم‌ها به‌حساب آمده است. این روزها خرید و هماهنگی طلاها با استایل مد روز به یک دغدغه برای خانم‌ها در انتخاب طلا تبدیل شده است.

 

دستبند طلا ترندی در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده‌اند که به آن‌ها اشاره کردیم، اما طلاهای مد روز تنها محدود به این گزینه‌ها نمی‌شوند و می‌توانند تنوع بیشتری داشته باشند که با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. بهترین نوع خرید طلا و زیورآلات به قصد سرمایه‌گذاری است. طلاهای ترندی به‌دلیل سادگی در طراحی و کم‌اجرت‌بودن می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای خرید باشند.