پارس ناز پورتال

دعا برای محبوب شدن در دل دیگران

مجموعه : مذهبی
دعا برای محبوب شدن در دل دیگران

دعا برای محبوب شدن در دل دیگران 

محبوب و عزیز شدن در نزد دیگران می‌تواند بهترین حس در زندگی باشد کـه میتوان با خواندن دعا و مناجات با خداوند اینکار را انجام داد. 

 

عزیز شدن نزد دیگران 
اگر شخصی بخواهد نزد دیگری عزیز و ارجمند شود بطرف راست و چپ و جهت خودش هر کدام ۴ مرتبه بگوید «یا عَزیز»  سپس بطرف مقابل بدمد البته عزیز خواهد شد . این عمل  مجرب وصحیح هست

 

برای ایجاد محبت در دل معشوق
برای ایجاد محبت در دل مقابل در روز جمعه ۱۰۰۰ مرتبه« اَلوَدُود» را بر انار شیرین بخواند و بـه خورد مطلوب بدهد تا بخورد دوستی او بی‌نهایت گردد بـه گونه اي کـه تا روز قیامت از او جدا نشود.

 

ختم عجیب ادریسیه برای عزیز شدن نزد مردم
از مرحوم شيخ بهايي نقل اسـت: هر كس اين اذكار را بخواند دعاي او مستجاب مي شود. اگر كسي اين اسماء را بخواند، هر قدر نزد مردم بي ارزش و بي قدر باشد، ارجمند و مكرم مي‌گردد و خداي تعالي چندان نعمت ظاهري و باطني بـه او عنايت فرمايد كه از حساب آن عاجر مي ماند:

 

يا حميدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَميعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ

منبع : چهل طلوع، سيد حسين رضوي حائري ص ۶۳- ۶۴ نقل از مهج الدعوات سيد ابن طاووس

 

ذکر مجرب برای رفع بدخویی و دوست داشته شدن توسط مردم
اگر کسی را بدخوی باشد هرروز 95 بار بخواند حق تعالی آن بدخویی برطرف گرداندو اگر دوستی خواهند هرروز 63 بار بخواند آنکس فرمانبردار شود اگر پیش پادشاهان خواند هرروز 111 بار بخواند تا 161 روز مسخر می‌شود و اگر هرروز 25 بار بخواند خلق وی را دوست دارند و اگر در کشت زراعت خواند بار بسیار آورد

 

یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ 

   
 کونوز الاسرار ج 1 ص 120 و121 

 

برای عزیز و ارجمند شدن

هر کـه سوره یوسف را بنویسد و سه روز در خانه نگهدارد و بعد از سه روز آنرا در بیرون خانه دفن کند نزد سلطان مملکت عزیز و مکرم گردد.«قرآن درمانی روحی و جسمی محسن آشتیانی، سید محسن موسوی»

 

منابع:

 azkarelahi.ir

douavazekr.blogfa.com