پارس ناز پورتال

دعوای مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام + عکس

مجموعه : اخبار سینما
دعوای مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام + عکس

دعوای مهران غفوریان و هومن گامنو 

دعوای مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام بسیار جنجالی شد. این چهره هاي مشهور در دهه محرم 1402 دریک دعوای مجازی حاشیه سازی جدیدی بـه راه انداختند. ماجرا از جایی شروع شد کـه مهران غفوریان دریک برنامه محرمی شرکت کرده و هومن گامنو هم بـه شدت بـه او تاخت. مـا در ادامه بـه بررسی ماجرای دعوای این چهره هاي مشهور پرداخته ایم. با پارس ناز همراه باشید.

 

هومن گامنو، خواننده مشهور در اینستاگرام بـه حضور مهران غفوریان دریک ویژه برنامه محرم واکنش تندی نشان داد کـه البته این واکنش از سوی مهران غفوریان بی‌پاسخ نماند. آقای هومن شاهی یا هومن گامنو با انتقاد بـه حضور مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون کـه عمدتا در ژانر کمدی فعالیت دارد، در برنامه اینترنتی «مهلا» در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و نوشت:

دعوای مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام + عکس

آره منم رفیقت

کـه ماء شعیر ۷ درصد میدادی دستم

بـه اینا هم فحش میدادی

نسل شـما دوروها برداشته میشه

بهت خیانت کردم لوت دادم؟

آره ناراحتم بابتش ولی تـو بـه یه ملت…

ودر ادامه وی را متهم بـه دورویی کرد.

 

دعوای جنجالی مهران غفوریان و گامنو

باید بگوییم کـه مهران غفوریان نیز ابتدا دربخش نظرات پست هومن گامنو بـه او پاسخ داد و سپس بـه در پاسخ بـه انتقاد هومن گامنو استوری زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.

دعوای مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام + عکس

آقای مهران غفوریان در واکنش بـه این پست نوشت:

چشم هومن جون …

امام حسین، مال هیچ حکومتی نیست…

اگر تـو نخوای حکومتی جلو ه اش بدی

امام حسین عشقه منه…

داداش این خیلی شخصیه

تـو اگر دوست داری مثلاً عاشق شمر باش…

یا مثلاً بتمن… یا، هر کی کـه دلت میخواد…

قاطی میخوای بکنی بکن

ولی نزار بی تربیت بمونی

ببخشید لوت دادم رفیق… بابت تربیتت

دعوای مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام + عکس

هومن گامنو نیز استوری مهران غفریان را بی‌پاسخ نگذاشت و متن بالا را منتشر کرد.

 

دلیل دعوای گامنو و مهران غفوریان چه بود؟

 

مهران غفوریان با حضور در قسمت اول فصل جدید برنامه مهلا کـه بـه مناسبت ایام محرم از پلتفرم‌هاي روبیکا، آیگپ و ذره بین پخش می شود، بـه همراه باجناقش، سید علی مومنی، کـه مداح اسـت در مرکز توجهات قرار گرفت. دراین برنامه غفوریان از رابطه خوب خود با باجناقش گفت. سید علی مومنی نیز ادعا کرد کـه «اصلا» باهم اختلاف سلیقه ندارند.

دعوای مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام + عکس

این در حالی اسـت کـه آرزو کمانی، همسر مهران غفوریان پس از وایرال شدن عکس مهران غفوریان و باجناقش در اینستاگرام، در پاسخ بـه سوالات کاربران موضع متفاوتی گرفت. او در یکی از استوری‌هایش بـه این سوال کـه آیا با خواهرش تفاوت دارد؟ پاسخ داد: «از لحاظ پوشش و یه سری عقاید بله». پیش‌تر این عکس دونفره از مهران غفوریان و باجناقش خبرساز شده بود.

 

بیوگرافی هومن گامنو

سید هومن شاهی کـه عموماً با نام هنری گامنو یا هومن گامنو شناخته میشود، خواننده موسیقی پاپ و هیپ هاپ و بازیگر تئاتر و تلویزیون اهل ایران اسـت. او اولین‌بار با اجرا در قطعهٔ «سوسن خانم» از گروه بروبکس بـه شهرت رسید. او بعدا در برنامهٔ خندوانه نیز قطعاتی نظیر «بخند خندوانه» و تیتراژ این برنامه را اجرا کرد.

دعوای مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام + عکس

گامنو علاوه بر اجرای موسیقی، در زمینهٔ بازیگری نیز فعالیت دارد ودر مجموعه‌هاي تلویزیونی گلشیفته و زیر هم‌کف نیز بـه‌عنوان بازیگر حضور داشته‌اسـت. آقای گامنو اولین بار با اجرا در قطعهٔ «سوسن خانم» از گروه بروبکس بـه شهرت رسید و بعد ها با اجرای موسیقی در برنامه‌ها و مجموعه‌هاي تلویزیونی ایراناز موسیقی زیرزمینی جدا شد و بـه اجرای موسیقی مجاز روی آورد.

 

او چندین قطعه از جمله موسیقی تیتراژ برنامهٔ خندوانه و قطعه «بخند خندوانه» را دراین برنامه اجرا کرده و بـه‌عنوان خوانندهٔ تیتراژ برنامه‌هایي دیگر نظیر کودک شو و خانه مـا فعالیت داشته‌اسـت. هرچند کـه بعد ها ودر پی ممنوع شدن فعالیت تلویزیونی او درسال ۱۳۹۸، صدای او از تیتراژ این دو برنامه حذف شد. گامنو اجرای قطعات موسیقی میانی و تیتراژ فیلم پویانمایی لوپتو «۱۳۹۷» را نیز برعهده داشته‌اسـت.

 

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان «زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳» بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی اسـت. او فارغ التحصیل رشتۀ نقاشی اسـت و با بازی در مجموعۀ لبخند سوم «۱۳۷۳» پا بـه عرصه بازیگری گذاشت و خیلی زود وارد عرصه کارگردانی نیز شد. وی درسال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر و بازی در آن بـه شهرت رسید.

دعوای مهران غفوریان و هومن گامنو در اینستاگرام + عکس

غفوریان، فارغ التحصیل رشتهٔ نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اسـت. بازیگری رابه کارگردانی مسعود رشیدی با مجموعۀ طنز لبخند سوم آغاز کرد و خیلی زود بـه عرصۀ کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶، برنامۀ “گل‌ها” و پس ازآن، حرف تـو حرف را ساخت و سپس درسال ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد.

 

سپس این چند نفر را کارگردانی کرد کـه در میان مردم بنام “هژیرها” مشهور شده بود. بعد ازآن، زیر آسمان شهر را ساخت کـه آغازی برای پخش هر شب سریال‌ در تلویزیون شد. با موفقیت این مجموعه، وی اقدام بـه ساخت سری دوم و سوم آن نمود. غفوریان، حالا بیشتر بـه بازی در فیلم‌هاي سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی بنام «مـن پلیس نیستم» ساخت.