پارس ناز پورتال

دفتر جدید و رویایی مایکروسافت برای کارمندانش

مجموعه : مجله خبری روز
دفتر جدید و رویایی مایکروسافت برای کارمندانش

دفتر جدید و رویایی مایکروسافت برای کارمندانش 

مایکروسافت برای آرامش دلیل و راحتی کارمندانش اقدام به ایجاد دفتر روی درختان به شکل منزل هاي درختی نموده هست.مایکروسافت جدیداً منزل هاي درختی را همراه با تجهیزات کامل از جمله وای فای برای آرامش هر چه اکثر کارمندانش در حین کار و استراحت, احداث کرده هست.

 

کمپانی مایکروسافت منزل هاي درختی را برای کارمندان خود ساخته هست. یکی از آن‌ها در در میان درختان منطقه داگلاس در شمال غرب اقیانوس آرام دایر شده هست. این درحالیست که دیگری 3 و نیم متر بالای زمین قرار گرفته و از دیوارهایی با جنس چوب نیم سوز و هم‌چنین سقفی مجهز به یک پنجره برخوردار هست.

 

مایکروسافت این منزل را با احساسی امثال خوردن یک شیرینی زنجفیلی توصیف می کند. ما خیال میزنیم که این نوع وصف کردن,‌ به دلیل نزدیک شدن به کریسمسی گرم در آینده‌اي نزدیک باشد.به طور کلی 3 منزل درختی وجود دارد. دو مورد از منزل هاي درختی مایکروسافت نخست به کار کرده‌اند و سومی نیز که از یک سالن بسیار بزرگ بهره می برد,

 

تا انتهای سال 2017 میلادی حاضر‌ي بهره‌برداری خواهد بود. منزل هاي درختی مایکروسافت حاوی اتاق‌هاي دیدار میباشند که می توانند توسط کارمندان این شرکت چه در تایم کار و چه در زمانی که آن‌ها مشغول استراحت میباشند, مورد بهره گیری قرار گیرند. این منزل ها توسط «Pete Nelson» ساخته شده‌اند که با برنامه‌ي تلویزیونی «Treehouse Masters» مشهور شده هست. با دقت به رشد درختان,‌ این ساختمان‌ها دست کم تا 20 سال عمر خواهند کرد.
دفتر جدید و رویایی مایکروسافت برای کارمندانشامکانات منزل هاي درختی مایکروسافت
منزل هاي درختی بعنوان بخشی از محله‌ي بیرونی مایکروسافت شناخته میشوند که به ساختمان‌هاي اطراف دانشگاه ردموند متصل خواهند بود. آن‌ها همگی بهنیمکت‌هاي ضد آب, دریچه‌هایي که پریز برق را در خود مخفی کرده‌اند,‌ صندلی‌هاي ضد زنگ زدگی سنگی, سایبان‌هاي چوبی و هم‌چنین یک شبکه‌ي وای فای بیرونی تجهیز شده‌اند.

 

رمپ‌هایي نیز برای افرادی که نیازمند آن‌ها میباشند احداث شده هست. اگر شما گرسنه هستید, در این جا یک کافه تریا سرپوشیده نیز وجود دارد که خارج از آن نیز یک رستوران باربیکیو در داخل یک کانتینر به چشم می خورد.

دفتر جدید و رویایی مایکروسافت برای کارمندانش

مایکروسافت می گوید کارکنان و تعمیرکارانی را نیز برای مراقبت از هرآنچه در منزل هاي درختی احداث شده قرار دارد, گزینه خواهد کرد. کارکنان این کمپانی آمریکایی نیز عنوان کرده‌اند اگر فرصت بهره گیری از منزل هاي درختی به آن‌ها داده شود, بیش از پیش کار خواهند کرد. اگر میخواهید بدانید که چطور یک فضای کاری آمیخته شده

 

با طبیعت می تواند در روحیه کاری کارمندان مایکروسافت موثر باشد, در زیر میتوانید تجربه‌ي یکی از این کارمندان راکه بعنوان یک پست وبلاگی منتشر شده بخوانید. شما همین طور میتوانید ویدیوی معرفی منزل هاي درختی مایکروسافت را در این جا دیدن کنید.

 

در یکی از روزهای آفتابی جدید, یکی از کارمندان پاهایش را بر روی هم انداخته و در زیر یک حوضچه درخت سبز رنگ, داخل یک منزل درختی نشسته هست. برای چند دقیقه,‌ او دستانش را بر روی زانوهای خود گذاشته, چشمانش را بسته, سرش را به سمت آسمان گرفته و نفس عمیقی می کشد. سپس لپ‎تاپ را به کنار می گذارد. پس از یک روز کاری سخت, او اکنون کامپیوترش را کنار می گذارد و می تواند استراحت خوبی را تجربه کند.